Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juno+parisuhde jne.  (Luettu 29284 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #30 : 14.04.2010 12:35:29 »

Niin, kun mietin tuota, että eikö Juno ja kaikki muut asteroidit ole tavallaan 'naiskuvan' kuvaajia....kaikkihan ne ovat naishahmoja, siis nämä 'viralliset'.

Ikinä ei ole ainuttakaan Rapu miestä mulle tullut vastaan, ja ne jotka olen tietänyt niin ovat olleet sellaisia että ei olisi toiminut. ainoana se taannoinen rapu-ystävätär, joka oli kyllä sellainen että jos olisin ollut mies niin meistä olisi tullut hyvä pari, mutta valitettavasti en ollut mies ankä edes lesbo.

niin...tietenkin joku bi-seksuaalisuuden, lesbouden tai homouden näkökulmasta katsova suivaantuisi siitä, että laittaisin Asteroidit pelkästään 'hetero naisen kuvaajiksi parisuhteissa'...mutta en minä sitä tarkoittanut monopolisoida, katsokaa kuinka lystäätte! crazy2
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #31 : 14.04.2010 19:44:00 »

Juno  neitsyt 11.huoneessa, aspektina mm.  aspect_squ kuu , kuvaa aika hyvin etten voi sietää suhteessa olemista ollenkaan ja niinpä pysyn sellaisista menestyksellisesti erossa. Cool
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #32 : 14.04.2010 19:58:18 »

no pukkaa lapsi jollekin hoidolle niin eivät ilmeisesti hyvät geenisi mene ihan hukkaan angel

joo, menikö asiattomaksi Grin
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 16.04.2010 07:32:05 »

no pukkaa lapsi jollekin hoidolle niin eivät ilmeisesti hyvät geenisi mene ihan hukkaan angel

Ennemmin kannattaisi mennä jollekin klinikalle luovuttamaan perimää, siitä saa käsittääkseni jopa jotain korvausta.  :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #34 : 16.04.2010 08:24:10 »

Juno in Libra: You need a partner who is charming, social, and has a good artistic sense.

Juno in the 1st House: The  1st house is you, how you approach the world. Juno placed here can make being a partner the centerpiece of your life. Juno in the first house can also give you an air of innocence, something like a newborn child. This is especially true if Juno is within 10 degrees of the Ascendant and in the same sign.

katsoin huvikseni viimeisimmän tapaukseni Junon.

oho, Juno kympissä Leijona. ei ihme että se on hengaillut kanssani!

Juno in Leo: No, your partner does not have to be in show business, but they will tend to have showy qualities, be creative, or be very playful. On the other hand, they may be arrogant, bossy childlike, or immature, especially if Juno makes some stress aspects. In any case, give up any idea of attracting a shy, retiring type.

Juno in the 10th House: This placement of Juno can indicate marriage to the career. More likely, it will show that the partner will help you in your career and social standing. If there are stressful aspects to Juno, the partner may "help" you whether you want them to or not. Or you may not like the partner, but you feel you cannot get a divorce because either your career or social standing will suffer.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2010 08:26:54 kirjoittanut **Lilinoe** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #35 : 16.04.2010 10:08:24 »

Mulla on juno kauris 10. huoneessa. Miehen juno on jousimies ja myös 10. huoneessa.

Mä oon miettinyt tuota 10. huoneen sijaintia ja tietysti sieltä tulee se ura/status voimakkaasti esiin. Meille molemmille uralla on suuri merkitys ja se on ehdottomasti yhdistävä tekijä meillä. Sieltä 10. huoneesta tulee myös julkisuuskuva, mietin että josko viittaisi junon kohdalla esim. siihen että avioliitossa oleminen/eläminen on tärkeä osa omaa mainetta (aviovaimon/aviomiehen status). Avioliitto on arvo itsessään ja sitä pidetään yllä sen(kin) takia pitkään ja jäntevästi(?).

Juno kauris viittaisi pitkään, läpi elämän kestävään liittoon (junon avioliitto + kauriin sitoutuminen, pitkäjänteisyys, ahkeruus). Tähän päälle 10. huoneen sijainti herättää myös kysymyksen avioliiton ja uran keskinäisestä tasapainosta, tasapainottelu näiden välillä. Minulla on tähän lisäksi  juno aspect_con neptunus . Neptunuksen energia avioliitossa, mitähän se voisi olla... Haaveena avioliitto, naisen intuitio avioliitossa, avioliitossa kykenee nousemaan korkeammalle henkiselle tasolle, toisiko se jopa sellaista epärealistisuutta, en tiiä. Toi neptunus on jotenkin vaikea... Sitten mulla on tarkka  juno kvintiili  jupiter . Jupiterin luovuutta(kvintiili) avioliittoon, tästä en kyl sano mittään.

Juno jousimies haluaa avioliitolta seikkailua, ei rutiininomaista arkea. Jouskarilta myös optimismia, iloa avioliittoon. Hän pitää myös oman elämänsä, sitä kautta kokee itsenäisyyttä ja vapauden tunnetta, mikä on hänelle tärkeää(?). Onko avioliitto hänelle idea, ei suhtaudu siihen ihan realistisesti(?). Toisaalta miehelläni on tähän lisäksi  juno aspect_con saturnus, mikä ankkuroi ja tuo "järjestystä" jouskari energiaan. Miehellä myös tarkka  juno aspect_tri  venus, rakkaus avioliitto(?).

Tuntuu että koko ajan tulis lisää ajatuksia, mutta mä lähden nyt lenkille pohtiin lisää Cheesy
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #36 : 16.04.2010 10:09:53 »

Oikeastaan tuo 11.huoneen Juno kuvaa sellaista, että sitä voi omistautua melkeinpä mille tahansa muulle kuin tiettyyn ihmiseen - esimerkiksi projektiryhmille, järjestöille ja kavereille (mun tapauksessa erityisesti työporukkaan, koska Juno on  neitsytSmiley. Näkyyhän se tosin muualtakin kartaltani, etten ole kovin henkilökohtaisesti orientoitunut muutenkaan.  :Smiley
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #37 : 16.04.2010 10:21:12 »

Ennemmin kannattaisi mennä jollekin klinikalle luovuttamaan perimää, siitä saa käsittääkseni jopa jotain korvausta.  :Smiley

totta, ja mahdollisesti myös enemmän jälkeläisiä. Grin

off topic. Dr.Phil'ssä oli kerran sellainen keissi missä perimänluovutuksella alkuun saadut lapset etsi isiään, ja niitä lapsia oli yhdelle isälle kunnon lauma Cool
  Lips Sealed

edit. hymiö korjattu

tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #38 : 16.04.2010 10:44:39 »

Kato Vegaa kompaten  juno voisi yleisestikin kuvata ihmisen roolia elämässä.
Tämä tuli mieleen tuolta näyttelijän kartasta julkkiskartoilla kuin myös Bechamin leikkauksen yhteydessä,
tr  juno aspect_con hänen Aurinkonsa ja kirurgilla oli aikamoinen rooli hänen henkensä
 aurinko pelastamisessa, koskapa hänen elämänsä taas perustuu  aurinko harka aspect_kvi neptunus  :jousimies:tarkkaan ja ennakoivaan pelisilmäänsä,pelaaminen on "henki ja elämä".

Oma  juno aspect_con vesta neitsyt ja roolina keskittyminen tarkkoihin yksityiskohtiin,
 aspect_sex neptunus :venus:rx  skorpioni eettisiä arvoja unohtamatta.
havainnointi voisi olla se sana omalle  juno :lleni. Kuin myös enneunet 9 huoneessa.
Enneunien rooli?  juno noviili  kuu leijona asten heitolla, tarkempi noviili Vestalle.

vanhoja kaivellen,
tr  pluto skorpioni aspect_sex juno aikoinaan muutti "aviovaimon roolia" äidiksi.
Suuri ja  syvällinen roolimuutos.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2010 11:15:18 kirjoittanut nikki » tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #39 : 25.04.2010 22:19:32 »

Halusin myöskin tehdä omaa tutkimusta Junosta, että miten se esiintyy läheisteni kartalla suhteessa minuun. Olen ennen yhdistänyt asteroidin lähinnä aviopuolisoon, ahneeseen ja katkeraan, omistushaluiseen sellaiseen. Onhan hän arkkityyppinä paljon muutakin, kuten luotettava ystävä, tai puoliso. Juno sijaitsee samassa asteessa noususolmuni kanssa ja siksi koen että se on merkityksellinen syntymäkartallani. En kuitenkaan tätä ennen ole saanut muodostettua jumalattaresta itselleni mitenkään selkeää saati merkityksellistä kuvaa tai mielleyhtälöä.

juno :ni on  skorpioni :ssa 3.huoneessa. Sosiaalinen kanssakäyminen läheisten kanssa on tärkeää ja olen valmis tonkimaan asioita syvältä tarvittaessa. Luottamus on tärkeää. Ja minulle on ollut helppo uskoutua, olenhan luotettava.

Olen valinnut tähän mukaan henkilöitä lähipiiristäni, miehiä ja naisia. Huomasin että monenkaan kartoilla Junomme eivät kohtaa. Ei edes ystävättärieni, kenet olen pisimpiä aikoja tuntenut ja ystävyytemme "on olemassa" vieläkin. Esim. itselleni hyvin tärkeän ystävättären (olen tuntenut hänet "aina", näemme viikoittain) ja omani synastria-kartalla minun  juno tekee hänelle viisi aspektia, mutta hänen  juno ei minulle yhtään. Tarkin on minun  kuu  aspect_con hänen  juno sekä oma  aurinko  aspect_opp hänen  juno .Orbi 3. Ilmeisesti olemme kasvaneet niin tiiviisti yhdessä ja tunnemme toisemme että ystävyys ja ne sitä yllä pitävät asiat ovat juurtuneet jo selkärankaan. En voi kieltää että kun tutkin näitä karttoja ja huomasin tuon, mietin hetken että olenko se vain minä joka kokee hänet tärkeäksi eikä toisin päin. Kyseessä taitaa kuitenkin olla vain hyvin erilaiset elämämme. Eli kertoisiko  juno myös jostain symbioottisesta tavasta ymmärtää toista? näin kärjistetysti kun en keksinyt parempaa sanaa. Suhde Junon kera toimisi sisäisestä tunteesta/ ymmärryksestä, lojaalisuudella, välillä pelkillä katseilla.?

1. HlöX  junoaspect_con minun  kuunsolmu
2. HlöX  juno  aspect_opp minun  vertex sekä X:n  neptunusaspect_con minun  juno r
3. HlöX  juno  aspect_con minun  askendentti , X:n  kuunsolmuvenus  aspect_con minun  juno r
4. HlöX  juno  aspect_con minun Pholus(..), minun  junoaspect_con hänen  askendentti
5. HlöX  vestaaskendentti  aspect_con minun  juno , hänen  pallas  aspect_opp  juno r

Olen suppean tutkimukseni kautta tullut tulokseen, että henkilö jonka kartan tärkeää kohtaa toisen Juno koskettaa, on tälle kartan omistavalle tärkeä henkilö. Ja että Juno-kontaktit olisivat opettavaisia ja monin tavoin rikkaita.

Olen ottanut huomioon ainoastaan yhtymät ja oppositiot, heitto orbin sisällä. En muista mikä on suositeltava orbi asteroideilla, mutta itse pitäisin sen aika pienenä. Ihan siksikin että tuntisi ne vaikutukset  Wink

Ja täytyy vielä todeta että näitä osumia ei helposti löytynytkään vaikka ihmissuhteet läheisiltä tuntuu. Katsoin myös sellaisia karttoja jossa tiet ovat lähteneet eri suuntiin vaikka ystävyys oli syvää. Ei myöskään Juno-kontakteja. Täytyy kuitenkin jatkaa, että erään tärkeäksi opastajaksi muotoutuneen astro-ystävän  aurinko osuu tarkalleen Junolleni.
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 16.12.2010 11:59:10 »

juno  jousimies 4.huone mulla ja ukolla  juno neitsyt  keskitaivas ja 10.
mitäs näistä voi ste sanoo?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #41 : 05.03.2011 16:06:41 »

juno aspect_ssx mars ja  juno aspect_ssx aurinko , huone 7 ja  kalat . Taivaanrannan maalari, joka uneksii siitä pelastavasta prinssistä? Vai?
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: