Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: lapsi omin sanoin sekoaa reikistä  (Luettu 3614 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hypnos8
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 10.07.2009 06:55:58 »

Aloin antamaan eilen illalla 5- vuotiaalle lapselleni  jousimies nouseva  jousimies reikiä. Hän sanoi, ettei siitä mitään apua ole, mä meen vaan ihan sekasin siitä. Onko muut törmänneet vastaaviin kommentteihin?
Aikaisemmin pojalle kun olen antanut reikiä vuosien varrella, hän  on itse oikein pyytänyt sitä.
Voisiko nämä uudet energiat vaikuttaa asiaan.

Ystävällisin terveisin
-hypnos

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 10.07.2009 09:52:31 »

Aloin antamaan eilen illalla 5- vuotiaalle lapselleni  jousimies nouseva  jousimies reikiä. Hän sanoi, ettei siitä mitään apua ole, mä meen vaan ihan sekasin siitä. Onko muut törmänneet vastaaviin kommentteihin?
Aikaisemmin pojalle kun olen antanut reikiä vuosien varrella, hän  on itse oikein pyytänyt sitä.
Voisiko nämä uudet energiat vaikuttaa asiaan.

Ystävällisin terveisin
-hypnos

Luota poikaasi, äläkä anna sitä hänelle juuri nyt. Vain silloin jos hän haluaa ja pyytää. Onko hän kipeä, vai mistä erityisestä syystä sitä haluaisit antaa? Sen sijaan voit pyytää/rukoilla hänelle rakkautta ja valoa, se ei sekoita ainakaan ketään, koska siinä ei ole vaaraa että energiat tulisivat sinusta itsestäsi, vaan se tulee aina puhtaana suoraan Korkeimmalta.  angel
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 18.07.2009 22:53:53 »

Reikin sijaan voi jalkakipuihin antaa hoivaksi lämpimän kauratyynyn tai/ja ihan vain hierontaa. Koskettaminen parantaa ja helpottaa aina, vaikkei se olisikaan kummoisempaa kuin tavallinen kosketus, ja lämmin kauratyyny rentouttaa lihaksia.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 27.07.2009 17:08:42 »

Olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin samaa mieltä kanssasi kaulakoru.  smitten joka tuutista tulee kaikenmaailman kursseja parantamiseen yms. liittyen. Ei se ihan niin mene, että jee kivaa mä haluun tollasen kyvyn itelleni!  Cheesy Toki paljon voi kursseiltakin oppia ja jotkut ovat tulleet tänne opettamaan/välittämään muille näitä asioita. Jokatapauksessa ensinnä pitää itse olla valmis ja parantamiset ym.siis ihan aidot sellaiset saadaan lahjana, ihan ilmaiseksi, niitä ei voi ostaa. Vaikka kaikilla se pieni tai suuri parantaja onkin sisällä, siihen pitää olla valmis, aika oikea ja että on työstänyt itseänsä henkisesti pitkälle...  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: