Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevat ravut rakkauselämässäni (nouseva härkä).  (Luettu 10599 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ljusa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 16.07.2009 11:41:16 »

Moi.

Viimeisimmät miehet ovat olleet
Aurinko-kalat / Kuu-neitsyt / Nouseva-rapu
Aurinko-kauris / kuu-oinas / Nouseva-rapu.
Nämä molemmat tapaukset taipuivat sitten epärehellisyyteen ja epälojaalisuuteen.  knuppel2

Tämä nyt minua kiinnostava mies on
Aurinko-kauris / Kuu-vesimies / ja yllättäen Nouseva-rapu..  buck2
Mitä rehellisyydestä ja lojaalisuudesta - niin niissä se on edellisten vastakohta (tunnettu 12vuotta).

Yleisluontoinen kysymys mikä nousevissa ravuissa yhtäkkiä on alkanut kiehtomaan? Ja kannattaisiko tämän nyt kiinnostavan miehen kanssa jättää etenemiset tähän ja olla vain hyviä ystäviä, kuin tähänkin asti. Siis korostan ihan yleisesti. Mä en astroa sinänsä seuraa ihmissuhteissa, mutta nyt nuo kolme viimeistä alkoi mietityttämään..  tickedoff

Itse olen Aurinko-Kauris / Kuu-härkä / Nouseva-härkä.  Cheesy
tallennettu

~ astrologia is my religion ~
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.07.2009 12:22:12 »

En kyllä heti liittäisi epärehellisyyttä ja epälojaalisuutta nousu-Ravun syyksi..

Nouseva Rapu voi kuitenkin olla hyvin ailahtelevainen ja herkkätunteinen ja hän herkästi vetäytyy kuoreensa mököttämään. Joillekin miehille tämän nousumerkin antama herkkyys (tai herkkähipiäisyys) on vaikea pala, jonka kanssa sitten rimpuillaan, miten rimpuillaan. Joistakin tulee machoja, toiset eivät päästä ketään lähelle tai jotkut leikkivät sitten näitä "tule lähelle-mene pois - tule lähelle" -leikkejä.

Kieroon kasvanut ja manipuloiva tyyppi osaa tietysti hyödyntää nousumerkkinsä herkkävaistoisuden siten, että hän vaistonvaraisesti aistii toisen tunneilmaston ja tarpeet ja tekeytyy hetkeksi unelmiesi mieheksi.. kunnes huomaat tulleesi vain hyväksikäytetyksi tai höynäytetyksi.

Terve nousu-Rapu on hyvin sydämellinen, muut huomioiva, herttainen ja empaattinen tyyppi, joka osaa olla sinut tunteidensa ja herkkyytensä kanssa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ljusa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 16.07.2009 13:19:41 »

Ei toki ollut millään tapaa tarkoitus leimata epälojaalisuutta ravun piirteeksi.
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #3 : 16.07.2009 15:40:12 »

Juu, en minäkään liittäisi epärehellisyyttä nousevaan Rapuun. Yhdyn Lillin kirjoitukseen että Rapu nousussa tekee mielen epävakaiseksi mutta muuten henkilö on kyllä lämmin ja empaattinen.

Mutta Kauris-miehistä itselläni on vain ja ainoastaan negatiivisia kokemuksia. Koska Kaurista hallitsee  saturnus, niin jos henkilö ei ole tarpeeksi kehittynyt, hänessä saattaa näkyä Saturnuksen huonot piirteet.

Oma exäni oli Kauris, jolla oli  neptunus nousussa, ja hän paljastuikin patologiseksi valehtelijaksi. Rapua hänen kartallaan ei ollut ollenkaan.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ljusa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 16.07.2009 19:00:00 »

Näillä nousevilla ravuilla("ni") ei ole ravun merkissä mitään planeettoja (paitsi II:lla).
I aurinko/kalat - nouseva/rapu
II aurinko/kauris - nouseva/rapu + saturnus
III aurinko/kauris - nouseva/rapu

Tää II on patologinen valehtelija tai sitten se oli vain opittu tapa, josta hän ei ollut valmis pääsemään yli. Ja sitten tuo I, hänessä on (lieviä) narsistisia piirteitä.

Ja sen tiedän näistä kahdesta kauriista, että III on ihan eri tavalla jalat maan pinnalla ja on rehellinen ja lojaali, kun II oli sellainen tuuliviiri. Olen kyl viiden vuoden aikana tullut tulokseen että I ja II ei ole ollut vielä ominaisuuksia kohdata elämän kolhuja terveellä tavalla. Tämä III onkin ihan toista maata.

Tuo on totta mihin tässä on viitattu. Että jos ihminen ei ole kehittynyt tarpeeksi, niin vaikeammat luonteenpiirteen tulee esiin negana. Mutta siis en todellakaan tarkoittanut liittää tätä epälojaalisuutta ja valehtelua mihinkään merkkiin.

Lähinnä mietin miksi viimeiset on olleet nousevia rapuja ja sitä kautta tulee pelko, sattuuko mun kohdalle vielä kolmas samanlainen. Ja voihan se sattua oli merkit sitten mitä tahansa.

Ihmettelen kovasti sitä, miksi mua kiehtoo nousevat raput ja kauris merkit.. (Aikaisemmat suhteet on olleet leijonia tai neitsyitä - nousevia jousimiehiä).

Kiva kuulla teidän mielipiteitä ja kokemuksia.
« Viimeksi muokattu: 16.07.2009 19:12:11 kirjoittanut Ljusa » tallennettu

Ljusa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 16.07.2009 19:27:35 »

Itse nousu-rapuna sanoisin, että aistin helposti, mitä toinen tahtoisi minun olevan ja muutun sellaiseksi. Minulle on sanottu, että vetäisin nousu-rapuna kauriita puoleeni, koska näytän tunteeni avoimesti mitä kauriit eivät ole osanneet tehdä.

Tää oli mielenkiintoinen juttu..
Koska minä aurinko-kauriina olen todella avoin ja valitettavasti näytän tunteeni liiankin helposti. Olen tietämättäni yrittänyt muuttaa itseäni sellaiseksi kuin nämä nousevat ravut ovat toivoneet.  

Mutta nämä kaksi ensimmäistä (I ja II) eivät yrittäneet miellyttää. Eivätkä kumpikaan juurikaan näyttäneet tunteitaan (varsinkaan II). Kyse ei ollut tunteiden puutteista vaan siitä, että he molemmat vaikuttavat olevan ihan hukassa oman elämänsä kanssa. Tämä (III) kauris-nouseva rapu näyttää tunteensa, mutta ehkä siinä on kyse siitä 'terveestä' maailmankatsomuksesta, että ei tuota tuskaa läheisilleen edes vahingossa. Siis siitä miten kehittynyt ihminen on ja mille tasolle hän on edennyt. (Tämä oli kehnosti ilmaistu, mutta nyt ei oikein löydy selvää tapaa sanoa tuo asia).

Hymy. Tässä se huomataan miten syvälle astrossa on mentävä, että tällaisia asioita ymmärtää, koska aurinko ja nousumerkin 'haltijat' olemme niin erilaisia.
« Viimeksi muokattu: 16.07.2009 19:29:13 kirjoittanut Ljusa » tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 16.07.2009 19:37:02 »

Tuossa tuli mieleen (samalla kun huomaisin että nousuRavut vastaavat  Wink) että olet itse  askendentti harka jolloin ihannekumppanin merkki olisi  skorpioni.

Tosin tästä voi olla montaa mieltä, sopiiko se DC:n merkki. Itselleni ei todellakaan Kauris sovi.

Mutta jos sinulla on DC Skorpparissa, niin ehkäpä haet (tietoisesti tai tiedostamatta) vähän hankalampien kumppanien seuraan? Ja tämän voisin sanoa siinä mielessä, että että haet sellaisia kokemuksia? Jotta voisit oppia niistä jotain?
tallennettu

Ljusa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 16.07.2009 19:39:16 »

Joillekin miehille tämän nousumerkin antama herkkyys (tai herkkähipiäisyys) on vaikea pala, jonka kanssa sitten rimpuillaan, miten rimpuillaan. Joistakin tulee machoja, toiset eivät päästä ketään lähelle tai jotkut leikkivät sitten näitä "tule lähelle-mene pois - tule lähelle" -leikkejä.

Tässäpä tosiaan taisi tulla nuo kahden ensimmäisen (I ja II) piirteet stereotypisesti ilmaistuna.
tallennettu

Ljusa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 16.07.2009 19:40:43 »

Terve nousu-Rapu on hyvin sydämellinen, muut huomioiva, herttainen ja empaattinen tyyppi, joka osaa olla sinut tunteidensa ja herkkyytensä kanssa.

Ja tämä kuvastaa tuota viimeistä nouseva/rapu sarjaani eli (III).
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 16.07.2009 19:52:41 »

Toivottavasti olet nyt kohdannut terveen nousu-Ravun! Se olisi sinun onnesi.  smitten

Varaudu kuitenkin siihen, että nousu-Rapu lähestyy asioita huomattavasti tunteenomaisemmin ja subjektiivisemmin kuin sinä. Aurinko-Kauriit sanovat usein olevansa herkkiä, mutta tässä suhteessa ulosanti on heikko.. ehkä siihen tarvitaan juuri vastamerkin, eli Ravun esimerkkiä siitä, miten tämä herkkyys näytetään ulkomaailmalle.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ljusa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 16.07.2009 19:57:04 »

Mutta jos sinulla on DC Skorpparissa, niin ehkäpä haet (tietoisesti tai tiedostamatta) vähän hankalampien kumppanien seuraan? Ja tämän voisin sanoa siinä mielessä, että että haet sellaisia kokemuksia? Jotta voisit oppia niistä jotain?

Osu ja uppos. Juu mä tietoisesti haen hankalaa ihmistä elämääni. Koska tarvitsen 'draamaa' ja pientä vääntöä. Ja olen siitä joutunut maksamaankin todella kovaa hintaa. En valita, koska valinta on ollut minun.

Luultavasti pelkään 'heikompaa' (lue: kiltimpää, turvallisempaa, helpompaa, tasapainoisempaa elämää tarjoavaa) kumppania. Koska heitä minulla on taipumus satuttaa tahtomattani, siksi heidän suhteen minulla ei ole mielenkiintoa. Olen yrittänyt miettiä, että pitäisikö uskaltaa kokeilla, mutta epäilen pahasti, että ahdistuisin ja tulisin levottomaksi sellaisessa suhteessa.

Olen miettinyt miksi haen hankalia suhteita, kaverit kysyneet "mistä sä noita [piip] elämääsi löydät", mitä siihen voi sanoa, "mä haluan haastetta, mutta en myönnä että jotkut on liian haastavia", koska (tyypillistä kaurista??) en halua antaa periksi tai epäonnistua'.

Kiitos annoit paljon lisää ajattelemisen aihetta.
Kiitos erityisesti tuosta viittauksesta DC:hen.
tallennettu

Ljusa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 16.07.2009 20:11:44 »

Aurinko-Kauriit sanovat usein olevansa herkkiä, mutta tässä suhteessa ulosanti on heikko.. ehkä siihen tarvitaan juuri vastamerkin, eli Ravun esimerkkiä siitä, miten tämä herkkyys näytetään ulkomaailmalle.

Tähän mun on ihan pakko tarttua.  Lips Sealed
Mä en vain sano olevani herkkä. Vaan mä olen sitä ja mä näytän sen kyl koko maailmalle. Valitettavasti. Olen liiankin avoin.

Mulle on sanottu (esim. tämä I kalat/nouseva rapu), että "ehkä sun pitäs 'esittää' tai 'näyttää' että olet vahvempi (hänen mielestään herkkyys on heikkoutta).

Tämän herkkyyden on siis tultava jostain muusta osasta karttaani. Tai sitten se tulee kartan ulkopuolelta. Vaikea sanoa.
tallennettu

Ljusa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 16.07.2009 20:21:49 »

Eli mun DC on skorpparissa.
I II III kaikilla DC on kauriissa.
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 16.07.2009 20:28:01 »

Osu ja uppos. Juu mä tietoisesti haen hankalaa ihmistä elämääni. Koska tarvitsen 'draamaa' ja pientä vääntöä. Ja olen siitä joutunut maksamaankin todella kovaa hintaa. En valita, koska valinta on ollut minun.

Luultavasti pelkään 'heikompaa' (lue: kiltimpää, turvallisempaa, helpompaa, tasapainoisempaa elämää tarjoavaa) kumppania. Koska heitä minulla on taipumus satuttaa tahtomattani, siksi heidän suhteen minulla ei ole mielenkiintoa. Olen yrittänyt miettiä, että pitäisikö uskaltaa kokeilla, mutta epäilen pahasti, että ahdistuisin ja tulisin levottomaksi sellaisessa suhteessa.

Mikäs siinä jos kokeilet eri kumppaneita. Luulempa että sinun tarvitseekin kokeilla.

Aika näyttää kuka sopii.  Wink

Uskon että löydät kyllä vertaisesi puolison, olipa se sitten nousu rapu tai jokin muu.
tallennettu

Ljusa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 16.07.2009 20:37:43 »

Mikäs siinä jos kokeilet eri kumppaneita. Luulempa että sinun tarvitseekin kokeilla.

Aika näyttää kuka sopii.  Wink

Uskon että löydät kyllä vertaisesi puolison, olipa se sitten nousu rapu tai jokin muu.

Wink Luullakseni minun tarvitseekin kokeilla - ainakin siihen asti kun sellaisen löydän - oli se sitten seuraava tai kuudenneksi seuraava. Ja toivottavasti löydän sellaisen (olipa merkki sitten mikä tahansa), joka on päässyt sellaiselle tasolle, että hänellä on valmiudet käsitellä näitä karttojemme luomia haasteita terveeltä pohjalta. (Vaikkei astrosta mitään piittaisi).

Kiitos sulle.  Smiley
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: