Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevat ravut rakkauselämässäni (nouseva härkä).  (Luettu 10597 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #15 : 16.07.2009 21:25:28 »

Tähän vielä pitää lisätä, että kun löydät sen oikean niin se tuntuu joka paikassa, se tuntuu sinussa...  smitten smitten

Se vaan tuntuu.  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ljusa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 20.07.2009 02:45:28 »

Aurinko-Kauriit sanovat usein olevansa herkkiä, mutta tässä suhteessa ulosanti on heikko.. ehkä siihen tarvitaan juuri vastamerkin, eli Ravun esimerkkiä siitä, miten tämä herkkyys näytetään ulkomaailmalle.

Tähän mun on ihan pakko tarttua.  Lips Sealed
Mä en vain sano olevani herkkä. Vaan mä olen sitä ja mä näytän sen kyl koko maailmalle. Valitettavasti. Olen liiankin avoin.

Mulle on sanottu (esim. tämä I kalat/nouseva rapu), että "ehkä sun pitäs 'esittää' tai 'näyttää' että olet vahvempi (hänen mielestään herkkyys on heikkoutta).

Tämän herkkyyden on siis tultava jostain muusta osasta karttaani. Tai sitten se tulee kartan ulkopuolelta. Vaikea sanoa.

Tähän vieläkin pakko tarttua, koska asia jäi minua mietityttämään.
En ole muutenkaan perinteinen kauris (ainakaan vielä). Ehkä nousumerkki vaikuttaa minuun enemmän tai muuten vain elämäntilanne, joka on ollut päällä 10vuotta.

Mielestäni on aika julmaa sanoa, että usein kauriin sanovat olevansa herkkiä.
Itse voin sanoa etten myöskään todellakaan ole uraihminen, joksi kauriita sanotaan..

Kyllähän astroon tavallaan kuuluu stereotypia, siihenhän tämä päällisin puolin perustuu. Toki asiaan perehtyneet ymmärtävät ettei aurinko merkki paljoa loppujen lopuksi paina, mutta..

Noo tämä viesti ei edellytä mitään vastausta. Lähinnä itseni takia oikaisin vielä kerran asiaa, koska herkkyys on minussa hyvin selkeä luonteen ominaisuus. Jota en yritäkkään peitellä. Vaikkei se sovikaan yhteen aurinko-kauriini kanssa.  Cheesy
tallennettu

~ astrologia is my religion ~
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 20.07.2009 06:48:38 »

Kyllä vaan, nousurapuna tunnustaudun ailahtelevaiseksi persoonaksi joka elää tunteella, ja koska tunteet ailahtelevat niin voin päivän aikana vaihtaa moodia monta kertaa.
Aistin herkästi myös muiden tuntemukset joten hyvä tuuleni voi hetkessä kääntyä vihaksi tai hermostuneisuudeksi, mielialat tarttuvat minuun herkästi Sad

Epärehellinen en ole. Olen henkeen ja vereen oikeuden puolella. Omatuntoni on herkkä ja ennemmin otan vihat päälleni kertomalla totuuden kuin yritän peitellä tekemiäni virheitä.

Ystävissäni, jotka ovat nousurapuja, on tyypillistä se että heitä on helppo lähestyä. He elävät sydämellä ja ovat hyvin empaattisia.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: