Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lemmikkieläinten kouluttamisohjelmat  (Luettu 3079 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« : 16.07.2009 15:13:24 »

Hei!
En löytänyt aiheesta topicia, joten avasin sitten sellaisen.
Kuinka moni teistä seuraa telkusta hännänheiluttajat, hienosti hihnassa tai isännän ja koiran käytöskoulu ohjelmia?Näissä ohjelmissahan autetaan omistajia, joilla on vaikeuksia omien koiriensa kanssa ja annetaan omistajille uudet eväät toimia lemmikkiensä kanssa.
Itse olen enemmän seurannut tuota brittiläisen Victoria Stillwelin isännöimää isännän ja koiran käytöskoulu- ohjelmaa.

On hyvin mielenkiintoista seurata sitä miten ammattilainen osaa asiansa ja millaisia tapoja hän käyttää ongelma koirien kanssa.Itsekin olen saanut paljon hyviä vinkkejä,vaikka en koiraa omista.
Vielä uskomattomampia ovat nuo omistajat!Edellisessä jaksossa nuorelle tytölle oli hankittu terrieri, joka vahti emäntäänsä niin paljon,että kukaan tytön sukulaisista tai ystävistä ei uskaltanut tulla lähelle koiraa.Kaiken kukkuraksi koira nukkui tytön vieressä ja sen ruokavalio koostui sipseistä! Shocked
Entäs te muut oletteko saaneet hyviä vinkkejä lemmikkien kanssa toimimiseen?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 16.07.2009 18:36:00 »

Jep, katson hännänheiluttajat ja isännän ja koiran käytöskoulun aina. Hienosti hihnassa jää katsomatta, kun on niin lyhyt. Victoria Stilwell(rapu) on ihan ehdoton, tuon Brad Pattisonin metodit on hieman outoja.
Harkinnassa on hankkia n.1-2v päästä pentu ja katson ohjelmia ihan mielenkiinnosta. Tosin en ole ensikertalainen koiranomistaja, mutta nyt siis koiraton.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #2 : 17.07.2009 11:48:15 »

Youtubella on oivallisia koulutusvideoita joka lähtöön.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: