Rutiininomaista työ ei saisi kovin olla. Silloin jos työ käy pitkäveteiseksi eli tylsäksi, en kykene mihinkään. Tarkoitan sitä että mieleni pitää olla siinä jutussa mukana koko ajan ja tiedän itsestäni että pitkäjänteisyyttä vaativa työ ei sovi.
Paras työ minulle olisi sellainen jossa hommat hoidettaisiin vauhdikkaasti ja siirryttäisiin seuraavaan
Olen parhaimmillani säpinässä, hiljaisuus taas kuihduttaa minut sisältä päin.
Liikettä voisi olla, vaihtelua ja vapautta.
En tosiaan tiedä
Tämä on kamalaa. Surffaan työstä toiseen koska menetän mielenkiintoni viimeistään vuoden päästä, yleensä jo aiemminkin.
Toisaalta minussa on tarve auttaa ihmisiä, toisaalta taas työskentelisin ehkä kuitenkin yksin.
Rakastan eläimiä, matkustelua, valokuvausta, astrologiaa jne.. Olen kiinnostunut vaihtoehtoisista hoitomuodoista, hyvinvoinnista yleensäkkin.
Eräs entinen työkaveri sanoi että musta tulisi hyvä personal trainer
Koska olen kuulemma niin reipas ja innostan muita
Tää on niin vaikeaa.. Toinen on sekin että työhön olisi hyvä pystyä opiskelemaan esim. etänä, oppisopimuksella tai niin että opiskelua on iltaisin. Helsingissä ei ihminen elä opintotuella, olisi hyvä pystyä tekemään töitä kokopäiväisenä samalla tai sitten juurikin oppisopimuksella.
Sitten tietysti minua rajoittavat epäilykset omia taitojani kohtaan.. Vaikka innostan muita yrittämään niin mietin usein sitä että olisiko minusta siihen ja siihen..