Zara__
Satunnainen astroilija
|
|
« : 20.07.2009 16:40:12 » |
|
Nousevat vaa´at, minkälaisia olette?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sari
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1 : 20.07.2009 17:25:53 » |
|
No, miten sen nyt kuvailisi lyhyesti. Olen kauris, nousevalta merkiltä jousimies ja kuumerkiltä vaaka. Joten en tiedä mikä vaikuttaa eniten, mutta olen mielestäni todella ahkera, pikkutarkka pilkun viilaaja töissäni, aina valmis tekemään kaikkensa muiden vuoksi, mutta välillä kun tulee mitta täyteen vastapuoli saa kyllä kuulla kunniansa. Ilmapiiri tälläisen hetken koittaessa laskee todella nopeasti pakkasen puolelle. Yleensä kuitenkin olen hyväntuulinen, jokseenki iän karttuessa olen oppinut pitämäään puoliani ja myös olen huomannut, että välillä itsekkyys nostaa päätään. Mikä tiettyyn pisteeseen asti onkin vain hyvästä. Olen itse miettinyt, että asiakaspalvelu alalla työskentelyn pariin ohjannut kohtalon käsi haluaa opettaa pitkäjänteisyttä, kärsivällisyyttä ja sitä, että opin pitämään suuni kiinni. Oliko hassuja ajatuksia? Tästä aiheesta olisi kiva jatkaa jutustelua enemmänkin .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #2 : 20.07.2009 18:04:56 » |
|
Hih. Nouseva vaaka esittäytyy. Olen ja , sekä . Ilmava tyyppi kaikkinensa, mutta vaakamaisuutta minussa on kait sitten se tietty supliikkius, helppous tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Minulle todellakin näyttäytyvät kaikki vaihtoehdot. Harvoin tuomitsen ketään tai mitään... Vaakamaisuutta on kaiketi myös tietty pelisilmä sekä motiivi ja kyky ihmisten yhteen saattamiseksi. Olen yhteisössä kaiketi aikamoinen kokoaja, yhteishengen luoja ja puolestapuhuja. Olen saanut vaa´an nousuun joten kait läksynä olisi kohtuuden opettelu, suvaitsevaisuus ja inhimillisyys. Olen mielestäni melko suvaitsevainen. Toisaalta jahkailu ja päättämättömyys kuuluu olennaisesti persoonaani, sekä vaikeus ottaa selvää kantaa johonkin asiaan. Toisaalta...mutta sitten taas toisaalta...Hmmm... "Pelastukseni" lienee , joka tuo jämäkkyyttä, intensiivisyyttä ja syvyyttä luonteeseeni.. Eipä silti, vaakanousuisena viihdyn mainiosti.....
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #3 : 20.07.2009 21:47:59 » |
|
Mä en osaa ikinä päättää mitään Mutta oon silti ammatiltani esimies Kyllä mä töissä tiiän useimmiten mitä pitää tehä, mutta auta armias jos pitäs valita kaksista kengistä toiset. Tai yleensä et mitä laittasin päälleni. Tai mitä söisin ravintolassa.
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
Veskari-83
Kanta-astroilija
Inner peace is found through passion
|
|
« Vastaus #4 : 21.07.2009 16:05:21 » |
|
Mä en oikein tiedä miten toi vaaka pitäs ilmetä mussa, mut suvaitsevaisuus kait se lienee aiempien tekstien perusteella. Oon myös perusluonteeltani todella rento ja vaikka tietyt asiat pitääkin olla todella tarkasti "niin kuin ne on aina olleet" (tyyliin en voi sietää jos jokin kuvio on edes hieman vinossa) niin silti en ole kovin tarkka läheskään kaikissa asioissa (jotenkin vaakamaista ristiriitaisuutta? en tiedä sen tarkemmin ). Kun tietäs tarkemmin mitä kaikkea tohon liittyy ni osais ehkä kertoa :
|
|
|
tallennettu
|
(4. huone) nousu (5.huone) (8.huone) Kuunsolmu (10.huone) "Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #5 : 21.07.2009 22:37:43 » |
|
Jaa-a, nousuvaakana oleminen tarkoittaa itselleni lähinnä tyyliseikkoja; asiat pitää tehdä coolisti ja kuteiden oltava kohdallaan, ja niin poispäin. Muuta positiivista sanottavaa mulla ei tuosta olekaan, vaaka nousuna vastaa IC-kauriin kuvaamaa ankaraa ja kurinalaista kasvatusta, jonka tarkoituksena oli tukahduttaa kapinahenki. Itseäni ärsytti tapani esittää mukavaa, kunnes opettelin soveltamaan askendenttia aasialaisittain... eli hymyilen kohteliaasti samalla kun taitan niskoja.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 22.07.2009 02:17:09 » |
|
Itseäni ärsytti tapani esittää mukavaa, kunnes opettelin soveltamaan askendenttia aasialaisittain... eli hymyilen kohteliaasti samalla kun taitan niskoja. Hmm...mulla vähän sama juttu...yritän olla kohtelias joillekin ihmisille jotka eivät välttämättä sitä ansaitsisi. Kyllä siihen mielistelyyn kyllästyy...ei jaksa. Olen nousuvaaka. Miten sitä askendenttia tarkalleen ottaen "sovelletaan aasialaisittain"? Kiinnostus heräsi...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #7 : 22.07.2009 10:27:41 » |
|
Mannisen mukaan: "Nouseva vaaka joutuu kehittämään itsessään rohkeuden, valmiuden ja herkkyyden kohdata ihmisiä sosiaalisissa tilanteissa ilman etukäteistä suunnittelua tai varmistelua. Jokainen hetki vaatii häntä siirtymään monimutkaisesta sisäisestä maailmastaan usein arvaamattomaan ulkoiseen todellisuuteen ja ihmisten pariin"ja... "...On tärkeää että askendanttia edeltävän Neitsyeen merkin läksy on opittu: itsensä hiominen ja täydelliseen tyyliin tai kultivoituneisuuteen pyrkiminen on turhaa - lennosta napattuna- ihminen on usein aidoimmillaan, ilman ramppikuumetta."sekä... "...Oinaan merkki seitsämännessä huoneessa symboloi vaakanousuisen haluttomuutta ja kyvyttömyyttä käynnistää erityyppisiä tapahtumasarjoja. Hän odottaa usein että joku toinen tekee hänen haluamansa päätöksen tai ehdotuksen."Tunnistan tuon viimeisen omalla kohdallani... : Vaakanousuisena olen omimmillani vuorovaikutuksessa erilaisiin ihmisiin ja peilaten itseäni pitkälti toisten ihmisten kautta. Tämä ei mielestäni tarkoita kuitenkaan sitä että muut määrittelisivät kuka minä olen tai että tarvitsisin muita persoonani määrittelijäksi...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #8 : 22.07.2009 10:31:43 » |
|
...Tai siis kaikkihan me tarvitsemme toisiamme määrittämään itseämme...
Minäkuva muodostuu pitkälle ihmissuhteiden kautta, aina varhaisesta vuorovaikutuksesta lähtien, rakennamme omaa identiteettiämme suhteessa muihin, eikö?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Veskari-83
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #9 : 22.07.2009 17:28:49 » |
|
Mannisen mukaan:
"Nouseva vaaka joutuu kehittämään itsessään rohkeuden, valmiuden ja herkkyyden kohdata ihmisiä sosiaalisissa tilanteissa ilman etukäteistä suunnittelua tai varmistelua. Jokainen hetki vaatii häntä siirtymään monimutkaisesta sisäisestä maailmastaan usein arvaamattomaan ulkoiseen todellisuuteen ja ihmisten pariin"
sekä...
"...Oinaan merkki seitsämännessä huoneessa symboloi vaakanousuisen haluttomuutta ja kyvyttömyyttä käynnistää erityyppisiä tapahtumasarjoja. Hän odottaa usein että joku toinen tekee hänen haluamansa päätöksen tai ehdotuksen."
Noi 2 natsaa muhun, hienoa tietää mikä näitä aiheuttaa
|
|
|
tallennettu
|
(4. huone) nousu (5.huone) (8.huone) Kuunsolmu (10.huone) "Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #10 : 22.07.2009 18:49:21 » |
|
Olen nousuvaaka. Miten sitä askendenttia tarkalleen ottaen "sovelletaan aasialaisittain"? Kiinnostus heräsi... Aasiassa (ainakin Thaimaa, Myanmar, Kambodza, Laos, Japani) on päivänselvää että ihmisellä on erikseen ns. ulkoiset kasvot (pitkälti buddhalaisuuteen ja yleiseen tapakulttuuriin perustuva, lapsena omaksuttu kokoelma sääntöjä esimerkiksi siitä mikä on häpeällistä, asia joka on Aasiassa paljon vakavampi kuin länsimaissa) ja sisäiset, eli henkilökohtaiset tunteet ja mitä oikeasti ajattelee asioista. Jälkimmäistä ei ole tarkoitus tuoda julki, koska sen katsotaan uhkaavan yleistä hegemoniaa ja järjestystä, paitsi tietyissä olosuhteissa se on paitsi sallittua, jopa toivottavaa. Yllämainittu on pitkälti nimenomaan nousuvaa'alle tyypillinen dilemma, pitäisi lukea tilanteet sen mukaan onko status "normaali" vaiko kyseessä edellämainitut tietyt olosuhteet, se mihin mielistely loppuu, ja alkaa nyrkki heilumaan. Ei tietysti tarvitse mennä liiallisuuksiin, voi tehdä ihan vaakamaisesti eli kieroilla, mutta ainakin itse saan parhaimmat kiksit siitä että tekee pelkällä katseella tai sanalla selväksi että jakelen mielelläni menolippuja ruumishuoneelle.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.07.2009 19:00:21 kirjoittanut Kato Vega »
|
tallennettu
|
|
|
|
ezikko
Kohtuuastroilija
Non turbare circulos meos
|
|
« Vastaus #11 : 24.07.2009 07:27:54 » |
|
Nousu vaakoja löytyy ystävä- ja tuttavapiiristä ja yksi nousuvaaka mies käpertyy tuon tuosta syliin. Siis näin sivustakatsojana nousu vaa'at ovat mitä viehettävimpiä ja elegantteja ihmisiä. Heidän kanssaan tulee toimeen lähes poikkeuksetta ja heidän päätöksetöntä huopaamista on hupaisa seurata vastarannalta. Sitten kun siihen soutelemiseen kyllästyy, voi vähän tökkiä pientä nousu vaakasta (jolloin se hätääntyy ja tekee hätiköidyn päätöksen vain miellyttääkseen sinua ja päästäkseen jatkamaan omaa vaaka-zen -olotilaansa). Melkein kaikki asc vaa'at ovat ns. ilosilmälle. Vaikka olisi kuinka tavallisen näköinen ernu muuten, mut nouseva vaaka tuntuu tuovan jotain kaunista/komeaa viehetysvoimaa, jota leijuvan parfyymin tuoksuksikin voisi verrata.
|
|
|
tallennettu
|
PALJON PLANEETTAOHITUKSIA! chiron kolmio jupiter *** chiron kolmio asc ***** jupiter kolmio asc ***** mars sekstiili venus **** mars sekstiili mars **** venus oppositio uranus * merkurius kolmio uranus * neptunus kolmio jupiter **** neptunus kolmio asc ****** uranus neliö jupiter **
|
|
|
Veskari-83
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #12 : 24.07.2009 08:10:51 » |
|
Siis näin sivustakatsojana nousu vaa'at ovat mitä viehettävimpiä ja elegantteja ihmisiä. Heidän kanssaan tulee toimeen lähes poikkeuksetta ja heidän päätöksetöntä huopaamista on hupaisa seurata vastarannalta. Sitten kun siihen soutelemiseen kyllästyy, voi vähän tökkiä pientä nousu vaakasta (jolloin se hätääntyy ja tekee hätiköidyn päätöksen vain miellyttääkseen sinua ja päästäkseen jatkamaan omaa vaaka-zen -olotilaansa). Melkein kaikki asc vaa'at ovat ns. ilosilmälle. Vaikka olisi kuinka tavallisen näköinen ernu muuten, mut nouseva vaaka tuntuu tuovan jotain kaunista/komeaa viehetysvoimaa, jota leijuvan parfyymin tuoksuksikin voisi verrata. Ihana että joku ajattelee meistä positiivisestikkin Etenki just toi "voi vähän tökkiä pientä nousu vaakasta" juttu sai mut hyvällä mielelle, jotenki samaistuin heti tohon tekstiin Ehkä me ollaan (tai ainaki mä?) vähän just sellasia et halutaan viihdyttää läheisiämme (ehkä liikaakin ja vähän omalla kustannuksella?) ja pitää heidät jatkossakin tyytyväisinä Mä en tosta "ilosta silmälle" nyt vannos niinkään, kaikki tuntuu pikemminki kiertävän mut kaukaa Mut ehkäpä joku kaltaisesi vielä jostain putkahtaa joka onkin sitten enempi kiinnostunu musta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #13 : 24.07.2009 09:45:31 » |
|
Kauneus on lie katsojan silmässä? Venus karttani hallitsija ja en ainakaan myönnä puunaavani itseäni tuntitolkulla. ilman meikkiä voi oikein hyvin käydä kaupassa/kahvilassa. Ei paineita. Vaatteet on oltava kuitenkin kauniit ja miellyttävän tuntuiset iholla. siitä lähetään. En korosta ulkonäköäni huomiotaherättävästi, vaikkakin vaatteet ovat melko persoonallisia... jo siksikin kun ne on omatekoisia. Kauniita kankaita toki rakastan... Kyllähän minua melko siloposkiseksi on kehuttu, eikä kauneus ole mielestäni yhteydessä kosmetiikkateollisuuteen. Päättämättömyys ja miellyttämisenhalu kai ne sitten on minun tunnusmerkkini.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #14 : 24.07.2009 13:31:29 » |
|
Mannisen mukaan:
"Nouseva vaaka joutuu kehittämään itsessään rohkeuden, valmiuden ja herkkyyden kohdata ihmisiä sosiaalisissa tilanteissa ilman etukäteistä suunnittelua tai varmistelua. Jokainen hetki vaatii häntä siirtymään monimutkaisesta sisäisestä maailmastaan usein arvaamattomaan ulkoiseen todellisuuteen ja ihmisten pariin"
ja...
"...On tärkeää että askendanttia edeltävän Neitsyeen merkin läksy on opittu: itsensä hiominen ja täydelliseen tyyliin tai kultivoituneisuuteen pyrkiminen on turhaa - lennosta napattuna- ihminen on usein aidoimmillaan, ilman ramppikuumetta."
sekä...
"...Oinaan merkki seitsämännessä huoneessa symboloi vaakanousuisen haluttomuutta ja kyvyttömyyttä käynnistää erityyppisiä tapahtumasarjoja. Hän odottaa usein että joku toinen tekee hänen haluamansa päätöksen tai ehdotuksen."
Nämä pätee jossain määrin tännekin, erityisesti tuo viimeksimainittu: - Mutta jos ei kukaan muu rupia niin ite sitte..(Oinas Kuu) Paljoa en tuota puntaria yleisolemuksestani tunnista, tuo Uranuksen yhtymä askendenttiin hieman muuttaa menoa ja meininkiä. Ei niin supliikkinen tahi sosiaalinen siis Vaa`an hallitsijakin löytyy Kauriista eli tummanpuhuvata, askeettista estetiikka suosin. Ja kuulemma näytän ikäistäni paljon nuoremmalta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|