Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseva vaaka  (Luettu 37385 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #45 : 07.07.2010 12:15:38 »

askendentti vaaka mies, ainakin tämä yksi kappale joka samassa osoitteessa asuu, on ämmämäisen ärsyttävän häilyvä ja päättämätön erityisesti tunne-elämältään  idiot2
 askendentti kaksoset voi muuttaa mieltään, mutta  askendentti vaaka rakastaa tänään, huomenna ei tiedä rakastaako ja ylihuomenna ottaa herneen nenään jostain ja sitten taas rakastaa. Rasittavaa. Yrittäis päättää..mutta kun ei.
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija

Inner peace is found through passion

Profiili
« Vastaus #46 : 08.07.2010 19:55:06 »

Mutta kokeileppa huomauttaa meitä rakkaita vaakasia asiasta, niin johan muuttuu ääni kellossa Smiley "Teen kaikille mieliksi" smitten

askendentti vaaka mies, ainakin tämä yksi kappale joka samassa osoitteessa asuu, on ämmämäisen ärsyttävän häilyvä ja päättämätön erityisesti tunne-elämältään  idiot2
 askendentti kaksoset voi muuttaa mieltään, mutta  askendentti vaaka rakastaa tänään, huomenna ei tiedä rakastaako ja ylihuomenna ottaa herneen nenään jostain ja sitten taas rakastaa. Rasittavaa. Yrittäis päättää..mutta kun ei.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #47 : 09.07.2010 10:12:50 »

Mutta kokeileppa huomauttaa meitä rakkaita vaakasia asiasta, niin johan muuttuu ääni kellossa Smiley "Teen kaikille mieliksi" smitten

Grin  Grin muuttuu siihen asti kun vedetään muutama olut liikaa ja sitten itkupotkuraivarit.
Oon kyllä itsekin nousuvaakana välillä liikaa toisille mieliks, kun ei tykkää riitelystä.
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 09.07.2010 15:36:02 »

mä oon joskus jostain lukenut että asc-vaaka menettää isänsä varhaisessa vaiheessa, nythän sitä voi testata...eli päteekö asc-vaakoihin?
mun äiti on nousu vaaka ja juu, isänsä kuoli tytön ollessa n 10 v. Mun ystävän isä menehtyi onnettomuudessa tytön ollessa n 10 v.....jne.jne. toki myös avioeron yhteydessä "hukattuja" asc-vaakoja löytyy mutta jotenkin se menetys on konkreettisempaa...
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #49 : 09.07.2010 15:46:26 »

Mielenkiintoista Suski7! Mihinköhän tuo perustuu? Nimittäin itselläni on myös hyvä ystävä, jolla on Nouseva Vaaka ja hänen isänsä on jo monta vuotta kärsinyt vakavasta syövästä ja lienee kai ajan kysymys milloin hän menehtyy. Ystäväni on n. parikymppinen. Eli kyllä tuossa voi jotain perää olla.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #50 : 09.07.2010 16:51:00 »

Minulla on isä hengissä ja terve. Sen sijaan äitini, jolla on  askendentti vaaka, menetti isänsä teini-ikäisenä.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #51 : 09.07.2010 17:27:25 »

Eipä tuota nuorena isän menetystä voitane täysin yleistää.

Minä en ole menettänyt isääni nuorena, eikä myös mun poikani, joka myös on nouseva vaaka. coolsmiley

Tuolla kun puhuttiin nousuvaa'an rakastamisesta. Itse olen kyllä niin vakaa rakastaessani, että aika paljon pitää maata kääntää, että lopettaisin tai tulisin epävarmaksi, rakastanko vai en. Nimim. kokemusta on... Cheesy
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Veskari-83
Kanta-astroilija

Inner peace is found through passion

Profiili
« Vastaus #52 : 09.07.2010 22:33:17 »

mä oon joskus jostain lukenut että asc-vaaka menettää isänsä varhaisessa vaiheessa, nythän sitä voi testata...eli päteekö asc-vaakoihin?
mun äiti on nousu vaaka ja juu, isänsä kuoli tytön ollessa n 10 v. Mun ystävän isä menehtyi onnettomuudessa tytön ollessa n 10 v.....jne.jne. toki myös avioeron yhteydessä "hukattuja" asc-vaakoja löytyy mutta jotenkin se menetys on konkreettisempaa...
Oma isä kuoli vasta, eli menneenä keväänä. Jostain mielestä varhaisessa vaiheessa, jostain ei?
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #53 : 12.07.2010 11:22:48 »

Okei, mä tässä kuuman kesäpäivän kunniaks kävin läpi astrodatapankkiani ja kurkin  askendentti vaaka ja isäsuhteet. Loppujen lopuksi ei kovin suuri otanta koska en muista kaikkien isäsuhteita, enkä kehtaa ihan vaan sen takia soitella..

1. minä itse, eläkkeellä oleva isä hengissä, eikä ole juonut eikä ollut muutenkaan poissa, muutin kyllä alle parikymppisenä kotoa
2. mies synt '65, eläkkeellä oleva isä hengissä, joskin huonot välit teini-iästä
3. nainen synt. '70, alkoholisti isä kuoli vasta muutama vuosi sitten
4. poika synt. '01, vanhemmat erosivat ennen syntymää
5. nainen synt '73, isä hengissä, ei kovin lämpimät välit kait
6. poika synt '99, vanhemmat erosivat pojan ollessa muutaman vuoden ikäinen
7. nainen synt '54, isä kuollut vasta äskettäin, mutta välit etäiset teini-iästä lähtien

Elikkä ainakin tuo pistää vähän silmään, että välit isään ovat olleet jotenkin ongelmalliset jos isä on mukana elämässä. Kaikki aikuiset muuttaneet nuorena kotoa pois, ja näillä nuoremmilla välit tuskin lähenevät.
Tällasta
« Viimeksi muokattu: 12.07.2010 12:53:39 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #54 : 17.07.2010 14:44:28 »

Siippani on  askendentti vaaka

Kamalaa jahkailuahan tämä elämä on.  askendentti jousimies ei tykkäisi odotella juupas-eipäs pähkäilyä.

Kiinnitin huomiota  askendentti vaaka tyylikkääseen pukeutumiseen tässä ketjussa. Siipani on oikea räsypelle. Silkkaa alisuoriutumista. Liittyisikö  aurinko rapu asiaan? Liian pihi ostamaan vaatteita? Uusia ostaessaan nekin ovat jo valmiiksi outoja ja kamalia. Voisiko lapsuudenkodin painostus vaikuttaa, ettei hän halua sopeutua normaaliin käytökseen?

Tämän  askendentti vaaka isä elää yhä mutta suhde on varsinkin lapesena ollut karu ja kolkko. Aikusena pitää yhteyttä mutta tuntuu, kuin motiivina olisi saada isä vihdoinkin näkemään hänet hyvänä.
« Viimeksi muokattu: 17.07.2010 15:23:38 kirjoittanut Yep » tallennettu
Aki no uta
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #55 : 18.07.2010 22:36:24 »

Jumaleison... Mieheni on härkä, nousu vaaka, venus ja mars yhtymässä aurinkoon, pluto yhtymässä asciin vaa-assa, kuu skorpari, olikohan siinä ehkä tärkeimmät... pluto tekee haasteellisia oppositioita marsiin (oinaassa) ja venukseen (härässä) ja aurinkoon. Huh miten sexy, mutta helvetin haasteellinenkin tapaus... 
tallennettu

aurinko, merkurius, jupiter, saturnus - neitsyt
kuu - kaksonen
asc., neptunus - jousimies
venus - rapu
mars, uranus - skorpioni
pluto - vaaka
pip
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #56 : 26.09.2010 16:02:01 »

Sosiaalinen olen omien ystävien seurassa, vieraassa seurassa en sano sanaakaan.

Meihin yhdistetty ihmisten manipulointi pitää kyllä paikkansa minussa. Olen aina selittelemässä ja sen jälkeen selittelemässä. Riippuu tietysti tilanteesta, mutta pakkohan se on myöntää. Eniten käyttämäni sana on "mutta" Tongue

Aggressiiviset ihmiset saavat minut täysin kipsiin, kuten taas huomasin töissä pari päivää sitten. Suurin osa minua haluaa pelästyessään vetää kirveen esiin, mutta onneksi pystyn töissä hillitsemään itseni. Tämä työkaverini julkinen aggressiivinen purkaus minua kohtaan sai minut tajuamaan heikkouteni. Ylipäätänsä negatiivinen ympäristö saa minut täysin tolaltaan. Osaan olla itsekäs ja tiedän, ettei se purkaus ollut mitenkään minun syyni, mutta pyörittelen sitä silti koko ajan mielessäni. Pitäisi oppia pitämään puoleni niin sisäisesti kuin ulkoisestikin.
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko ja Kuu Jousimies
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: