Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Painajaisia  (Luettu 4031 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kaiko
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 22.07.2009 08:01:49 »

Yleensä en näe unia, tai en ainakaan muista niitä. Mutta silloin kun näen/muistan, ne ovat painajaisia. Näen todella ahdistavia unia, joissa tunnelma on synkkä. Viime yönäkin heräsin nähtyäni kamalaa unta. Yöllä vielä muistin unen, mutta nyt en muista kuin rumat kasvot ja tunteen, että jotain pahaa oli tapahtumassa. Mistä ihmeestä nämä minun uneni johtuvat, miksi täytyy nähdä kammottavia unia? Ne eivät ole sitä, että pakenen, vaan aina on tapahtumassa jotain pahaa tai on jo tapahtunut. Hyi.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 22.07.2009 13:50:46 »

Et varmasti ole ainut. Minulla oli tässä jokin aika sitten syvä menetyksen pelko ja kaipuu (onneksi osoittautui tunnetilat vääräksi) niin näin suorastaan vailla käsitykstä olevan pelkounen.

Unessa oli miestappaja joka oli vanhan naisen ruumiin repinyt leikkamalla auki selästä niin, että katkenneet kylkiluut vain ammottivat selästä ja sisäelimet oli poistettu vakivalloin kuin peto olisi syönyt saaliista sisäelimet. Nainen sanoi minulle vaikeroiden maassa; "katso minut on syötä puolittain" Embarrassed

Arvaa miltä tuntui herätä aamulla!? Ihan hirveältä!!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
kaiko
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 22.07.2009 14:52:28 »

Minunkin painajaiseni ovat yleensä hyvin verisiä. Yöllä on aivan kamalaa herätä tällaisen painajaisen jälkeen. Minulla unet ovat olleet painajaisia jo vuosia, en tiedä miksi. Olisi ihana joskus herätä nähtyään jotain mukavaa unta, mutta ei...
JA kiitos vastauksesta, onneksi en ole ainut painajaisten riivaama.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 22.07.2009 14:58:05 »

Ootko kaiko käynyt tai ajatellut käyväsi koskaan puhumassa painajaisunistasi esim psykologille? Ja hyvällä siis tarkoitan tämän angel

Ahdistus/pelko/menetys jne seuraavat usein uniin painajaisina koska valveilla ollessa sinä jollain tapaa käsittelet niitä, tai sivuutat ne, ja kärsit sitten painajaismaisissa unissa ne tunnetilat.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
kaiko
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 22.07.2009 15:16:26 »

En ole ajatellut psykologia. Minulla on kyllä ollut muutenkin uni vaikeuksia viime aikoina. Mutta sinnittelen vielä. Jospa minäkin saisin joskus niitä kauniita unia nähdä...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: