Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua syntymäkartan tulkintaan..  (Luettu 4000 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
ascscorpio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« : 25.07.2009 02:42:19 »

Hei kaikille!

Yritän saada selvää omasta syntymäkartastani, mutta yrityksistä huolimatta, en ole onnistunut siinä. Olen siis tehnyt sellaisella ulkomaankielisellä ohjelmalla jonkin kartan, mutta en ymmärrä sitä oikeastaan ollenkaan. Siksi olisin TODELLA kiitollinen, JOS joku voisi auttaa ja selventää sitä minulle!  Smiley

Kaikesta tiedosta on apua, sillä elän nyt vaikeita aikoja, ja haluaisin vähän lohtua ja selvyyttä tilanteeseeni.

Sydämenpohjasta kiitoksia jo etukäteen, jos joku hauttaisi minua.  Smiley

10.04.1975 klo: 22:04 Rovaniemi

p.s. Valitettavasti en osaa laittaa linkkejä..  Sad
tallennettu

Oinas: Aurinko, Kuu, Merkurius, Chiron, Ceres, 5. huone
 
AS Skorpioni, 1. huone

MC Leijona, keskitaivas, 9.huone
ascscorpio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #1 : 25.07.2009 22:57:47 »

Voi tätä surun päivää... Kukaan ei tunnu haluavan auttaa minua...  Sad En tiedä, osasinko sitten oikein pyytää, koska olen vasta-alkaja, ja suurin osa käsitteistä ja termeistä on hukassa tai sekaisin...

Pyytäisinkin vielä lähes epätoivoisesti, josko joku voisi katsoa syntymäkartaltani, tai jostakin, mikä estää minua toteuttamasta itseäni ja miksi kaikki vastustaa? (lähipiirissä on ollut mm.vakavia sairauksia ja kuolemantapauksia, enkä itsekään voi oikein hyvin..)

En sitten tiedä, voiko tällaisia asioita nähdä kartalta, mutta jos joku voisi edes vähän valaista minua tässä asiassa, olisin todella kiitollinen!

tallennettu

Oinas: Aurinko, Kuu, Merkurius, Chiron, Ceres, 5. huone
 
AS Skorpioni, 1. huone

MC Leijona, keskitaivas, 9.huone
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #2 : 25.07.2009 23:37:39 »

Hei ascscorpio!

Onko sinulla mahdollisuus soittaa Astro-tv:hen? Lähetykset ovat arkisin klo 12 MTV-3:lla. Siellä voi jutella suoraan astrologin kanssa omaan karttaan liittyvistä asioista.

 smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3 : 26.07.2009 11:20:41 »

Tuo maaritan idea on varmaan ihan hyvä. Itseltäni on tuo Astro-tv mennyt valitettavasti ohi, töitä kun on tämä Kauris tehnyt siihen aikaan. No yhtenä lauantaina pääsin katsomaan ja oli kiva nähdä Theus siellä.  Smiley

Mutta vilkaisin nyt mielenkiinnosta karttaasi ja heti pisti silmään eräs kuvio josta luulisin tuon ahdistuksen ja vastustuksen johtuvan: Johtava t-risti, mukana  kuu oppositiossa  pluto ja nämä tekevät neliön  saturnus. Ei varmaankaan helppo kuvio, varsinkin tuo Saturnuksen mukanaolo varmasti on tuonut omat hankaluutensa.

Kartalla on myös  aurinko aspect_squ saturnus mutta se ei kuulu tuohon t-ristiin.

Tuosta sanoisin, että lapsuudessa on varmaan ollut jonkinlaista surua ja olisit ehkä toivonut että se olisi mennyt toisin. Monesti on niin, että vanhemmat yrittävät tehdä parhaansa, mutta olosuhteet ja tilanteet tekevät sen että kuitenkin jotain jää hampaankoloon.

Saturnuksen neliöt kouluttavat meitä, ja oman kokemukseni mukaan elämä helpottaa, kunhan jaksaa olla kärsivällinen. Antaisin kaksi neuvoa: Yritä olla positiivinen. Vaikka varmasti elämä tuntuu epäoikeudenmukaiselta välillä mutta  kuu aspect_squ saturnus aspektilla kun ihminen monesti itse luo sitä pessimismiä, ja eikös se niin ole että sitä saa mitä tilaa...

Toinen mihin sinuna kiinnittäisin huomioni on, että älä katkeroidu! Nousevava Skorpparina varmasti nuo Pluto-teemat ovat tuoneet iskuja, koviakin (en tiedä menenkö metsään mutta äitisuhteessa lienee jotain) ja Skorpioni kun osaa olla itsekin ilkeä. Koeta oppia antamaan anteeksi, sekä sellaiset jutut jotka ovat tapahtuneet joille ei ole voinut mitään sekä myös muut.

Sinulla on kartallasi myös hyviä mahdollisuuksia, mm. hyvä Neptunus jonka kautta löydät luovuutta ja mielikuvitusta.

Me kaikki emme synny kultalusikka suussa, ja sinuna lähtisin purkamaan tilannetta juuri Saturnuksen kautta. Positiivisuutta peliin, Oinas!!
« Viimeksi muokattu: 26.07.2009 11:23:00 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
ascscorpio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #4 : 26.07.2009 12:42:46 »

Tuo maaritan idea on varmaan ihan hyvä. Itseltäni on tuo Astro-tv mennyt valitettavasti ohi, töitä kun on tämä Kauris tehnyt siihen aikaan. No yhtenä lauantaina pääsin katsomaan ja oli kiva nähdä Theus siellä.  Smiley

Mutta vilkaisin nyt mielenkiinnosta karttaasi ja heti pisti silmään eräs kuvio josta luulisin tuon ahdistuksen ja vastustuksen johtuvan: Johtava t-risti, mukana  kuu oppositiossa  pluto ja nämä tekevät neliön  saturnus. Ei varmaankaan helppo kuvio, varsinkin tuo Saturnuksen mukanaolo varmasti on tuonut omat hankaluutensa.

Kartalla on myös  aurinko aspect_squ saturnus mutta se ei kuulu tuohon t-ristiin.

Tuosta sanoisin, että lapsuudessa on varmaan ollut jonkinlaista surua ja olisit ehkä toivonut että se olisi mennyt toisin. Monesti on niin, että vanhemmat yrittävät tehdä parhaansa, mutta olosuhteet ja tilanteet tekevät sen että kuitenkin jotain jää hampaankoloon.

Saturnuksen neliöt kouluttavat meitä, ja oman kokemukseni mukaan elämä helpottaa, kunhan jaksaa olla kärsivällinen. Antaisin kaksi neuvoa: Yritä olla positiivinen. Vaikka varmasti elämä tuntuu epäoikeudenmukaiselta välillä mutta  kuu aspect_squ saturnus aspektilla kun ihminen monesti itse luo sitä pessimismiä, ja eikös se niin ole että sitä saa mitä tilaa...

Toinen mihin sinuna kiinnittäisin huomioni on, että älä katkeroidu! Nousevava Skorpparina varmasti nuo Pluto-teemat ovat tuoneet iskuja, koviakin (en tiedä menenkö metsään mutta äitisuhteessa lienee jotain) ja Skorpioni kun osaa olla itsekin ilkeä. Koeta oppia antamaan anteeksi, sekä sellaiset jutut jotka ovat tapahtuneet joille ei ole voinut mitään sekä myös muut.

Sinulla on kartallasi myös hyviä mahdollisuuksia, mm. hyvä Neptunus jonka kautta löydät luovuutta ja mielikuvitusta.

Me kaikki emme synny kultalusikka suussa, ja sinuna lähtisin purkamaan tilannetta juuri Saturnuksen kautta. Positiivisuutta peliin, Oinas!!

Kiitos TOSI TOSI paljon!  smitten

Uskomatonta, miten tarkkaan tähtien asennoista voikaan lukea ihmisen elämää!!! Se osui kyllä niin nappiin kun olla ja voi! Lapsuus oli aika traumaattista, mutta onneksi minulla oli/on vilkas mielikuvitus ja taide, jonka kautta olen päässyt purkamaan itseäni. Joka sekin näkyi kartalla? Uskomatonta!!!

Olen ollut hyvin epävarma omista lahjoistani, enkä ole luottanut niihin enkä itseeni, vaikka olen jopa hankkinut ammatin taiteen parista. En kylläkään ole toiminut tässä ammatissa juuri tämän suunnattoman epävarmuuden vuoksi! Nyt haluaisin uskoa, että se on tähtiin kirjoitettu...?

Kiitos siis sinulle Kaurisenergiaa, että autoit minua!!!Tämä tieto helpottaa todella paljon ja nyt voin ehkä  lakata syyttelemästä itseäni kaikesta tapahtuneesta ja uskoa, että kaikki se vastoinkäyminenkin on vain tarkoitettu tapahtuvaksi, eikä ole itseaiheutettua!

Rakkain terveisin ascscorpio  smitten

tallennettu

Oinas: Aurinko, Kuu, Merkurius, Chiron, Ceres, 5. huone
 
AS Skorpioni, 1. huone

MC Leijona, keskitaivas, 9.huone
ascscorpio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #5 : 26.07.2009 12:49:17 »

Hei ascscorpio!

Onko sinulla mahdollisuus soittaa Astro-tv:hen? Lähetykset ovat arkisin klo 12 MTV-3:lla. Siellä voi jutella suoraan astrologin kanssa omaan karttaan liittyvistä asioista.

 smitten

Kiitos todella paljon vastauksesta!   Smiley

Muuten ihan hyvä idea, mutta mulla ei valitettavasti ole nyt mahdollisuutta soittaa niin kalliiseen numeroon.

Ystävällisin terveisin ascscorpio smitten
tallennettu

Oinas: Aurinko, Kuu, Merkurius, Chiron, Ceres, 5. huone
 
AS Skorpioni, 1. huone

MC Leijona, keskitaivas, 9.huone
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: