Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua ajatusten selkeyttämiseen  (Luettu 4081 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Lumia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« : 26.07.2009 13:48:59 »

Pyytäisin apua näkijöiltä. Näkisikö joku edes pientä välähdystä selkeyttämään ajatuksiani tunne-elämän puolella, sillä en uskalla tällä hetkellä luottaa omaan näkemykseeni.

Yksinkertaisesti on kyse elämässäni olevasta miehestä, jonka olen tuntenut jo parin vuoden ajan ilman suurempia tunnekuohuja. Nyt yht'äkkiä olen huomannut uskomattoman magneettisen vetovoiman tuon miehen puoleen, enkä oikein käsitä mistä se syttyi niin nopeasti vaikka aiemmin ei ollut mitään merkkejä sellaisesta. Minulla on sisäinen tuntemus siitä, että mies voisi aiheuttaa vielä suurta tuskaa ja surua, mutta toisaalta suurempaa iloa, kuin uskallan aavistaakaan. Ajatukseni ovat kuitenkin niin sekavassa tilassa, etten pysty erottamaan puhuvatko asiassa omat pelkoni, kuvittelenko kaiken tai onko tunteille ylipäänsä mitään pohjaa.

Olen ollut jo monta vuotta yksin ja menneisyydessä on liuta pettymyksiä rakkaudessa, joten olen tullut ehkä hieman liiankin varovaiseksi tunteideni suhteen.

Kestän kyllä myös sen, jos näkyvissä on negatiivisia asioita.

Suuri kiitos avustanne.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 26.07.2009 20:56:22 »

ilo/suru ovat aina omassa hallinnassasi.. voit päättää mitä tunnet kaikkia kohtaan tai ei.. voit aloittaa ja lopettaa mielesi mukaan.. EI ole pakko mennä täysillä minnekään, kun sisäisesti muistaa kaiken olevan leikkiä.. no nyt kun tämän tiedät, tee mitä haluat  coolsmiley  angel kaikessa on alku ja loppu mutta kaikki on yhtä.. tunteet ovat vain tunteita, vain kokemusta.. astraalikeho aina paranee.. se on sellaista hassua tämä elämä. nimim, yksi joka päätti ettei tunteile erästä kohtaan, tai eräitä.. ehkä sinun on vaan koettava tuo juttu, sanotaan että vetovoiman juoni on kuitenkin jokin oppi, oli se sitten "vain" fyysistä tai jotain sielullista.. saattaa tapahtua jotain, mitä ei ole ennen tapahtunut, tunnetko käsitteen sielusopimuksesta, jonka teet jonkun kanssa? sitten koet ja se siitä. asiasta toiseen, itsekin tunnen tyyppejä jotka opettivat laittamaan rajoja, nuorena oli tosin aika villiä.. jotkut ottaa, ei anna.. joku voi sanoa ettei ikinä halua nähdä enää, ja kohtalo laittaa teidät samaan bussiin  Smiley .. juuri sain tiedon että eräs maksaa pienen velan takaisin..  coolsmiley  Cheesy   smitten

Soturi ei ota koskaan elämää liian vakavasti maaplaneetalla. Lopulta, sehän on peliä - peliä maaplaneetan luokkahuoneessa. Ja pelien pitäisi olla hauskoja. Nauttikaa pelistä - se ei kestä ikuisesti!
 
Kun soturi nousee Suuren harhan yläpuolelle, hän tietää, että tämä kokemus on sellainen, kuin sen pitäisikin olla - hän on itse valinnut sen. Ja tässä valinnassa hän muistaa tiensä takaisin valoon, Kotiin. Tämä oli alun alkaen ainoa syy valita Suuri harha.
« Viimeksi muokattu: 26.07.2009 21:06:08 kirjoittanut #Sleipnir# » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 26.07.2009 21:06:35 »

Ajatukset mies-asioissa selkeytetään lenkkeilemällä/urheilemalla  säännöllisesti raikkaassa ilmassa,
-heh, ei siis juoksemalla sen miehen perässä- coolsmiley
nukkumalla tarpeeksi ja omaten muutakin tekemistä, kuin ko. kakslahkeisen miettimistä
ja antaen asioiden mennä omalla painollaan, mikäli ne niikseen mennäkseen.
Toimii ihan oikeasti. Afro

Ei se näkijä tai toinen ihminen sinulle sitä miestä anna tai ota pois,
vaan ihan omat toimesi ja energiasi siihen vaikuttavat,
että haluaako ja tykkääkö se sinusta. Wink
tallennettu
Lumia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #3 : 27.07.2009 01:12:54 »

Aaa...En toki ajatellut, että toinen voi minulle miehen antaa tai hänet viedä  Smiley Ajatukset ja tuntemukset vain olivat niin sumuiset, että olin hukassa itseni kanssa. En ole aiemmin törmännyt moiseen sekasotkuun. Joistakin asioista voi tulla hyvinkin voimakkaita kuvia, mutta kun itse on sotkussa mukana, niin ... idiot2

Jo pelkkä asiasta kirjoittaminen selkeytti  ja tajusin, että pitääpä hän minusta tai ei, niin mikään tunne ei ole turha ja kaikella on tarkoituksensa. Aika näyttäköön miten käy ja sillä välin kehittelen vaikkapa jonkin mukavan luovan projektin levottomuuden purkamiseen.  Grin

Kiitos vastauksista.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 27.07.2009 01:36:32 »

Jep, kirjoittaminen on myöskin loistavaa pitää ajatus kirkkaana
-ellei nyt sitten kovasti mene fiktion puolelle vääristyneellä todellisuudentajulla. Grin 2funny

Toinen juttu on myöskin, ainakin itselläni, kävellä veden ääreen.
Meri paras, mutta järvet, joet, lammet.. -ja jos niitä ei ole lähistöllä,
niin metsään vain kaikkine sumuisine ajatuksineen,
ota avojaloille, säästä huolimatta ja kävele siellä tunnin pari,
syö sitten hyvä illallinen ja nuku hyvin.

Aamulla on kuin uusi ihminen. Wink

Tuo on minun metodini, kun ajatus~näkökenttä sumentuu jossain asiassa.
Hyvä myös parisuhde erimielisyyksissä. Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: