Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: venus ja naisellisuus  (Luettu 38207 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #15 : 28.07.2009 15:03:14 »

Välillä se ei vaadi muuta kuin että pistän hameen päälle ja naiskolleegat mulkoilevat. Tälläistä tosiaan suomessa..
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #16 : 28.07.2009 15:19:34 »


Harvoin tunnen itseäni epänaiselliseksi. Ainoastaan silloin herään vahvistamaan naisellisuuttani, kun hengaan aasialaisten tai latinonaisten keskuudessa.


Jep...aasialaiset ovat niin pieniä ja siroja, naisellisia tavalla, jota suomalaiset eivät ole, samoin latinalaiset naiset, että heihin verratunna tunnen kyllä itseni enemmän ...öh...äh...suomalaiseksi ( en sano maskuliiniseksi) Embarrassed  Lips Sealed!
Joissakin  Afrikkalaisissa naisissa on sellaista vahvaa, alkukantaista naisellisuutta, jota joskus kadehdin.
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #17 : 28.07.2009 15:28:31 »


Suomalaisen kulttuurin tasa-arvoisuus on mielestäni lähinnä sitä, että naiset yrittävät tulla miehiksi, ja naisellisuutta pidetään bimboutena, avuttomuutena, pinnallisuutena tai hysteerisyytenä. Tästä minä en pidä lainkaan, naisellisuudesta tekevät niin miehet kuin naisetkin naurettavan asian. Eihän tämän pidä niin mennä! Naisellisuuden arvostamisen pitää lähteä naisista itsestään, mikä näillä pohjoisilla leveysasteilla näyttää olevan ylen harvinaista.


 Tästä olen aivan samaa mieltä, paljon puhutaan minunkin lähipiirissä siitä että naisessa pitää olla munaa ja olla hyvä jätkä. Miksei naisessa voi olla ensinnäkin hänen omaa sukupuolielintään ja olla ihan yhtä hyvä tyyppi, olematta sen kummemmin "jätkä".
 Tunnen muutamia naisia ympärilläni jotka häpeävät naisellisuuttaan sillä heille se edustaa vaaleanpunaisia pitsejä ja tyhmyyttä sekä kanamaisuutta, sitä ettei ole ihmisen arvoinen eikä vakavasti otettu samalla tavoin naisena kuin sinä hyvänä jätkänä. Se on sääli ja toden totta se kaikki on vain meistä naisista kiinni  Smiley.

Lainaan minäkin tämän tähän uudestaan, sillä olen kyllä niin samaa mieltä. Ihmettelen, että miksi jopa naiset alkavat itse vähätellä naisellisuutta. Jos tasa-arvo tarkoittaa sitä, että nainen kilpailee miesten kanssa miehisyydestä, niin onhan nainen silloin aina ala-arvoisempi vaikka mitä yrittäisi..



Ja muuten, luulen että monet miehet kaipaavat rinnalleen sellaista naista, joka todella on nainen, vaikka yhtenään siitä jauhaisivatkin miten ärsyttäviä naiset ovat.  Wink  Cool
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #18 : 28.07.2009 15:47:50 »

Välillä se ei vaadi muuta kuin että pistän hameen päälle ja naiskolleegat mulkoilevat. Tälläistä tosiaan suomessa..

Artsi: Höh, miksi mulkoilevat?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #19 : 28.07.2009 20:42:07 »

 Millaiset aspektit ja Venuksen sijoittuminen voisivat mielestänne vaikuttaa siihen ettei ihminen ole sujut oman naisellisuutensa kanssa?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 28.07.2009 20:47:28 »

no Venus ja Vaaka liittyvät naisellisuuteen, kauneuteen, taiteeseen, musiikkiin jne, mutta myös diplomaattisuuteen.

en oikein vieläkään ymmärrä miten joku Pluto-planeetta voi tehdä skorppareista pistäviä.

pisteliäs nainen on aika erilainen kuin venuslainen. jos joku väittää että vaa´at ovat jotain muuta kuin mukavia, niin enpä tietoisesti tunne sellaisia. esim erään vaakapojan kanssa synkkaa. se että hän laukoo asioita, varmaankin liittyy nuoruuteen..

venuslaisuudesta miehissä onkin puhunut Theus. ja henk koht tunsin sopusointua 2 nousuvaakamiehen kanssa, missä lienevätkään..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #21 : 29.07.2009 00:31:13 »

Naisellahan on monia rooleja.

Olla Madonna, äiti ja huora.

Kuka handlaa nämä kaikki? Samanaikaisesti mielellään.

Nainen on naiselle susi, eikö? Näin olen itse kokenut.

Naisen venus on se seireeni, kuu äiti ja neptunus muusa, niinkö?

Naiseus minussa on kait perinteikästä, luontevaa ja alkukantaistakin. Hameita pidän lähes aina. Lapset pyörivät kirjaimellisesti helmoissa. Hiukseni ovat punaiset ja pitkät, varpaani lakatut.

Siltikin nämä ovat toisarvoisia asioita naiseudessani. Koen naiseuden hyvin sisäsyntyiseksi "hiljaiseksi tiedoksi"

Kuuni on niinkin naisellisessa merkissä kuin  kaksoset  :Smiley

Venus taas tässä konkreettisessa aistien merkissä eli härässä ja 8 huoneessa.

Olen pullantuoksuinen äiti, idealisti, haaveilija, ura-nainen, hippi, tyttömäinen ja vamppi. Kuuluu kai kaksosten ominaisuuksiin. Olla kaikki vaihtoehdot.

 smitten






tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #22 : 29.07.2009 07:54:50 »

Ihana tuo sangviinikon kuvaus  smitten

Olen Vaaka-Venus ja naisellisuuden eri muodoilla leikittely on tuttua  Kiss Vaa'assa on myös tarkka Uranuksen ja Lilithin yhtymä, siis yhtymässä tuohon Venukseenkin, joten se taitaa kertoa koko lailla kaiken  Grin Nuoruuteni hehkussa olin sellainen übernaisellinen gootti-Gilda, "Vaarallinen Nainen", joskaan joidenkin mielestä PVC vaatteissa ei ole kovin feminiininen materiaali  :Smiley. Nykyisin naisellisuus on vain yksi aspekti olemistani. Ultralyhyet hiukseni tai korkokenkien kaappiin unohtuminen eivät sitä minusta pois vie, se vain ilmenee eri tavalla, pehmeytenä. (Joo, ylipainoahan löytyy  laugh)

Venukseni taitaa nykyään näkyä enemmän siinä, että arvostan aitoja materiaaleja ja klassisia juttuja, tosin melkoista suostuttelua vaatisi saada minut käyttämään turkiksia ja timantteja  Tongue Uranus potkii vastaan. Siis luonnonmateriaaleja, tyylikkäitä (ei missään nimessä "trendikkäitä") ajattomia asioita ja huolellista suunnittelua.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #23 : 29.07.2009 08:10:30 »

Välillä se ei vaadi muuta kuin että pistän hameen päälle ja naiskolleegat mulkoilevat. Tälläistä tosiaan suomessa..

Artsi: Höh, miksi mulkoilevat?
Siis tiedätkö, juuri se asenne suomessa.
Jos puet hameen päällesi, olet bimbo. Jos olet kaunis, olet bimbo. Jos tykkäät pukeutua kauniisti ja vieläpä ehostaa, olet bimbo. Eli se sellainen "peitä naisellisuutesi, tai sinut leimataan tyhmäksi lumpuksi" asenne.

Enkä tarkoita että hame tekisi naisen Cheesy

Ulkomaalaiset ystävät ihmettelivät sitä suomalaisten naisten asennetta. Ymmärrän kyllä että suomalainen nainen on käytännöllinen. En minäkään piikkareissa vedä tuolla pitkin jäisiä katuja Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #24 : 29.07.2009 10:02:55 »

Jep, tiedä tuon asenteen, Artsi. Tästä suomalaisen naisen pukeutumistyylistähän on ollut paljonkin keskustelua mediassa; haukkumista ja mauttomuutta kuinka ei osata muka pukeutua. Tottahan on se, ettei monikaan katukuvassa näytä naiselliselta naiselta. Itse tykkään kyllä etenkin pitkistä hameista, mutta Artsi miten se oinaalle tuntuu olevan välillä (ainakin mulle) este nopeaa liikkumiseen. Sellaista tyylikkyyttä ja uskallusta pukeutua hyvällä maulla, mielellään enemmän värikkyyttää saisi olla katukuvassa naisilla.  Smiley

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #25 : 29.07.2009 10:32:06 »

Joo, nimenomaan!

Sitten vielä naisellisuudesta.. mielestäni naisellisuus ei tosiaan vaadi sitä mekkoa tai sen sellaista, sitä voi tietysti ilmentää monella tavalla.
Esimerkiksi omasta naisellisuudestaan koko ajan jauhava Johanna Tukiainen ei mielestäni ole naisellinen vaikka itse niin luulee Cheesy
Nainen isolla N:llä tuntee tyylinsä.

Itse kuitenkin tunnen oloni heti naisellisemmaksi kun ehostan hieman itseäni ja laitan jotain nättiä päälle Smiley Ei se sitä kuitenkaan aina vaadi. Voi sitä olla tosi nainen ihan tuulipuvussaankin.
Toivoisin kuitenkin että Suomessakin voisi olla NAINEN, ilman että muut naiset kyseenalaistavat heti moraalin tai älyn Wink
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #26 : 29.07.2009 10:34:45 »

Ai niin TH. Tosiaan, hame kyllä hiljentää tämänkin oinaan vauhtia.
Aikoinaan olin töissä ravintolassa jossa naisilla piti olla hame työasuna. Oma hameeni ratkesi kun otin niin isoja harppauksia kiireessä Cheesy
Olen saanut myös yllättyneitä katseita sillä tämä oinas osaa myös juosta kuin gebardi, KORKOKENGÄT jalassa Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #27 : 29.07.2009 11:28:28 »

Voit Artsi tuo sun hamejuttu kuulosta hauskalta  Smiley Vähän sama juttu kävi mulla ku tein matkaa kauppaan; hame oli hieman yli polvien ja just siitä polvien kohdalta niin himskatib tiukka että mun kävelytyyli näytti hipsuttamiselta.

Ja kyllä, ei hame tee aina naista naiselliseksi; niin monintavoi voi puheutua kauniisti ja viehättäväksi. Yks tekijä on korut; ne saa yleensä jo pukeutumisen näyttämään hyvältä.

Ja mitä tulee Johanna Tukiaiseen; ei Jossu oon naisellinen nainen. Jossu on juuri hyvä ilmentymä naisesta jota voi nimittää bimboksi; pään ja ulkoasun kanssa yhdessä Grin crazy2

Ootsä kyllä aikamoinen GEBARDI; Artsi coolsmiley

Ja hyvä ettet vetänyt hernettä nenään kun olen keksinyt sulla uuden nimen Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 29.07.2009 12:28:17 »

Olen saanut myös yllättyneitä katseita sillä tämä oinas osaa myös juosta kuin gebardi, KORKOKENGÄT jalassa Smiley

 Cheesy Grin 2funny

Tämähän se vasta on tosinaisen varma merkki. coolsmiley

Sitä voi harjoitella hyvin yksin tai ystävättären kanssa
shoppailemassa, etenkin alkkareissa (siis alennusmyynneissä),
sitten juosta niiden kaikkien painavien kassien kanssa raitiovaunuun, bussiin tai viimeisen taksin perään niiden kulmikkaiden pahvikassien
lyödessä kipeästi lanteille ja sääriin mustelmia.
Saat lisäpisteitä, jos nautit viiniä, proseccoa, drinksuja tai niitä kaikkia,
kun olit shoppailemassa ja juokset koroillasi. Grin 2funny

Lisäpisteitä saa myös koron korkeudesta;
4 cm tai alle ei ole mikään korko - 0 pistettä.
5 cm -1 piste
6 cm -2 pistettä
7 cm -3 pistettä
8 cm -4 pistettä
9 cm - 5 pistettä
10 cm on 10 pistettä, kun se on ikään kuin puolet enemmän
kuin 5 cm ja puolet enemmän kuin 1 pistettä,
kun siinä 10:ssä on 0 perässä. :Smiley coolsmiley

Miesten perässä juoksua ei lasketa,
koska tosinainen heittäytyy miehen nähdessään "avuttomaksi",
(myös hiukan varattomaksi)
koska ei yksinkertaisesti halua mukavuussyistä kantaa niitä
painavia kasseja (ja maksaa niitä) ja miehelle jumala antoi aasin aivot,
so..? coolsmiley

 aurinko merkurius kaksosetaskendentti skorpioni,
 kuu vesimies ja  venus rapu

..mutta minä olin poikatyttö prinsessaleikeillä ja sotaleikeillä.
Löysin oman naisellisuuteni tuossa vasta 2000-luvun alussa
-toki herääminen oli alkanut aikaisemmin. Wink

Olen edelleen vähän kaksiajakautunut tuon feminiinisyyteni
ja maskuliinisuuteni suhteen. Tongue

Esim. voimakas seksuaalisuus, parisuhteessa tietynlainen hyväksi käyttö (en oikein arvosta miestä, älykästä naista kylläkin!)
ja ura ensin, sitten vasta sinä-ajattelutapa,
jotka yleensä mielletään miehelle, joka arvostaa omaa sukupuoltaan,
mutta ei niin paljon naista, eli hiukan sovinisti.
(Mikähän naiselle olisi vastaava?  Huh Feministi se ei ole,)

ja sitten supernaisellinen ulkonäkö ja eleet
-siis ainakin tietoisesti pyrin siihen. Tongue
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #29 : 29.07.2009 12:38:23 »

Artsihan on hyvä nimi Smiley

Olen kuule ollut vaikka minkäniminen. Kerran eräs uusi työntekijä odotti paikalle miestä, kun muut työkaverit olivat puhuneet minusta lempinimellä ja se nimi sopisi ennemminkin pojalle.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: