Mulla
11. huoneessa - mikä helvetin naisellisuus..
Venus tekee aspektit
Mä olen varmaan ikuinen jätkätyttö. Ainakin tuo 11. huoneen sijainti on aiheuttanut sen, että mulle on erittäin tärkeää saada olla oma itseni ja toteuttaa itseäni vapaasti (vaikka muut eivät sitten tykkäisikään), ehkä vähän outo nainen.. Ja koska Venus on Jouskarissa, niin silloin sitä ei vaatteilla niin koreilla, vaan vaatteiden on oltava mukavia ja menossa kestäviä. Niin, ja pääsääntöisesti tykkään kirkkaista väreistä
Kuvaisin itseäni ehkä semmoiseksi viattomaksi peikkotytöksi. Viihdyn kundiporukoissa ja läpänheitto on kyllä aika karkeaa ja kaksimielistä ja huumorintaju on.. Noh, outo, itseironinen ja ajoittain varsin kyyninen
Näin tuttujen parissa, olen tuntemattomien porukassa hienovaraisempi (
vaikutusta). Vuorotellen hyvää jätkää ja vuorotellen hölmöä blondia (kun en mikään järjen riemuvoitto ole), aika eloisa ja leikkisä touhuissani
Olen se likka, jolle kundit tulevat kertomaan, keneen ovat ihastuneita, mutta joka itse ei herätä "sellaista" kiinnostusta, koska olen vain "hyvä jätkä"
Tai vaihtoehtoisesti en sitten huomaa mitään, jos joku ylipäänsä sattuu olemaan kiinnostunut..
Mä pukeudun hyyy-yvin arkisesti ja tylsästi. Mielivaatteet on farkut, huppari/neule/t-paita ja jotkut tennarit. Tyyli on siis hyvin sporttinen enkä todellakaan koe ongelmana lähteä ihmisten ilmoille esim. urheiluhousuissa - tosin silloinkin paita, kengät, hiukset yms. on sommiteltu asuun :
Kuitenkin tykkään pukeutumisessa väreistä sekä kenkien, laukun, vyön sekä muiden asusteiden on oltava samaa sävyä/tyyliä
Vaatteissa saa olla myös huumoria ja leikkimielisyyttä, esim. viime talvena käytin saappaita, jotka olivat kokonaan valkoista pörrökangasta (luokkakaverit nimesivät ne Jääkarhukengiksi
). Koruja käytän tosi vähän, suurimman osan ajasta kaulassa killuu hopeinen Jousimies-riipus (muistuttamassa, kuka mä olen) ja vain yksi, simppeli hopeasormus, jonka hankin vain päivää ennen kun aloin seukkaamaan nykyisen kanssa (tunnearvoa).
Kuitenkin meikkaan päivittäin ja meikin on oltava tip top, ei mikään pikku sutaisu ripsaria. En kuitenkaan puhu mistään drag queen-meikistä, koska suosin pehmeitä, luonnollisia värejä arkimeikissä
Myös hiukset laitan joka aamu, siisti kampaus tuo itselle huolitellun fiiliksen. Vaikka pukeutuminen onkin sitten vähemmän naisellista..
Välillä on tosi ihanaa pukeutua ja laittautua juhliin. Juhlissa käytän sitten korkkareita - rakastan kauniita, siroja korkkareita, vaikka niitä harvemmin arkena käytänkin. Rakastan ylellisistä materiaaleista tehtyjä toppeja ja mekkoja, joko metallisissa tai pastellisissa sävyissä, epävirallisemmissa juhlissa yhdistän mekot farkkujen ja korkkareiden/saappaiden kanssa. Juhlissa käytän myös näyttävämpiä koruja. Saatan käyttää juhlapukeutumiseen ihan kiitettäviä summia rahaa. Juhlissa tuon sen Naisellisen puoleni esiin - vaikka mekossakin olen se härskejä vitsejä laukova poikatyttö
Olen varmaan joku miehen ja naisen välimuoto. Tästä huolimatta olen sinut naisellisuuteni kanssa, koen, että räväkkä tyyli on enempi mua kuin hirmu hienostunut käyttäytyminen. Olen vain se likka, joka hyppää vaikka paskakaivoon keskellä päivää sen kummemmin murehtimatta vaatteistaan/kampauksestaan (aika kärjistetysti) :
Alta 10-veenä halusin pitkään olla poika, mutta nyttemmin viihdyn oikein hyvin tämmöisenä jätkälikkana