Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: venus ja naisellisuus  (Luettu 38213 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« Vastaus #45 : 30.07.2009 13:30:49 »

 Onkin mielenkiintoista mikä oikeasti on naisellista. Mikä on yhteiskunnan ja kulttuurin sanelemaa käyttäytymismallia naisille ja mikä on luonnollista naisellisuutta.
 mc82:n kirjoituksesta mulle tuli mieleen ettei naisellisuus ole myöskään hienostelevuutta, ei varmasti luonto ole meitä tänne luonut käsilaukku kädessä ja shampanjaa toiseen kouraan. Yhtälailla me naiset käydään p*skalla ja piereskellään vaikka se joskus vieläkin tuntuu joillekin olevan luonnonvastaista  Grin. Ja saadaan heittää levotonta ja kaksimielistä juttua miesten kanssa eikä se muuta meitä miehiksi, vain se miten omaa naiseuttaaan ja ehkä samalla ihmisarvoaan arvostaa. Miten viihtyy naisen kehossa.
 Poikatyttöjäkin on varmasti niitä (itsekin olen ollut) jotka ovat kokeneet viihtyvänsä tällaisessa roolissa, toisaalta poikatytöissä on varmasti seassa myös niitä jotka sovittavat itseään miehen rooliin siksi koska eivät viihdy tai pidä naisellisuudessa, sattuneesta syystä. Itselleni oli hankalaa sopeutua naisen rooliin murrosiän kehitysvaiheessa jossa ihmettelin mitä minussa tapahtuu. Olin mieluummin poikamainen koska niiden sallittiin olla villejä ja vapaampia, meidän oletettiin olevan jotain laatikossa x. Toisaalta ennakkoluuloja kokivat jotkut pojatkin.
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #46 : 30.07.2009 15:43:06 »

Mietin itse erilaisia yhteyksiä vaikkapa Saturnukseen, mutta ehkäpä Kuun kontaktit ja sijainti kertovat enenmmänkin siitä millaiset eväät on saatu oman tunnepuolen ym käsittelyyn ja millaisen jäljen on äiti jättänyt tyttärensä naiseksi kasvuun.

Tämä oli todella hyvä pohdinnan aihe. Itselläni  kuu aspect_squ saturnus ja  kuu aspect_ssx uranus ja ainakaan vanhempieni välisestä suhteesta en ole saanut mallia naiseuteni toteuttamiseen  Undecided
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #47 : 30.07.2009 21:11:47 »

Joidenkin kavereiden mielestä olen kuulemma tyttömäinen. 2funny Silti minua ei koskaan missään meinata päästää naistenvessaan, on se niin väärin kyllä. Cry
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #48 : 30.07.2009 21:19:30 »

Joidenkin kavereiden mielestä olen kuulemma tyttömäinen. 2funny Silti minua ei koskaan missään meinata päästää naistenvessaan, on se niin väärin kyllä. Cry

Nomutta, missäs sun Venus on?  Wink



tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #49 : 30.07.2009 22:31:05 »

No huh, nyt vasta näin tuon Sashan äidin kartan ja täytyy sanoa että ompa ihmistä kartalla paiskattu...  saturnus ja  mars konjunktiossa  askendentti:lla joka taas Skorpparissa... ja tuo Kauris-rykelmä...  uglystupid2


Voi voi, Sashan äiti kuulostaa melkoiselta tapaukselta..
 Sad

Tosiaan, skorpioni askendantti ja siellä saturnus ja mars on sellainen mistä tulee mieleen "ei niin helppo tapaus".
Ja kauristakin vielä!


Niin.. Kerran eräs ystäväni sanoi minulle,
että piti juttujani äidistäni ja lapsuudestani hiukan liioiteluna,
koska minulla on  aurinko merkurius kaksoset
ja hänen mielestään kukaan äiti oikeasti voi olla niin
tunteeton ja kylmä lapselleen
-kunnes näki äidin kartan
ja viitaten minun  askendentti skorpionikuu vesimies ja  venus rapu:un, kysyi, että olenko edes kertonut kaikkea.

Äitini oli   venus kauris ja kyllä tajusi kauneuden ja naisellisuuden
päälle, näki muissa, mutta ei kyennyt ilmentämään sitä itse
muuta kuin taiteessaan.
Hänellä oli hyvin karu ja yksinkertainen ulkoinen tyyli
ja hän oli kasvoiltaankin kuin kirveellä veistetty.

Meitä ei koskaan uskottu äidiksi ja tyttäreksi,
koska me olimme niin eri näköisiä, että sitä taivasteltiin
ihan yleisesti. Äitiäni ärsytti suunnattomasti se.

Tosin kun vertaan karttojamme, niin  venus kauris on tosi
kylmä karu pimeä talvi
ja  venus rapu kesän parasta aikaa kukkaloistossaan,
niin kyllä minä uskon äitini sanoja, että olen pahinta,
mitä hänelle on koskaan sattunut.
Muistutan, että isäni kuoli samaan aikaan kun synnyin.

Äitini äiti kuoli kun hän oli 3:n vanha ja isä lähti ulkomaille
-ilman äitiäni, joka sitten kasvoi isovanhemmillaan aikuiseksi.

Hänen "äiti" ja naisen malli on vanhus,
vaikka tokikin äidin tädit olivat vain 9-20 vuotta vanhempia
ja siellä lapsuuden jokapäiväisessä elämässä.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #50 : 30.07.2009 23:38:53 »

Tässä kans yks poikatyttö lapsuudesta, kesti kyllä hyväksyä naiseus!

Eräs aurankatsoja väläyttikin, että onpas sinulla aikamoinen miesputki edellisissä elämissä.

Siksi yllätyinkin, kun katselin sitä Pullenin taulukkoa, jossa Venus tuli prosenttuaalisesti kaikkein voimakkaimmaksi planeetaksi kartallani, siis oikea Venustiikko!!!

Se on varmaan minun oppikouluni tämän elämän aikana. Opiskella mitä on nainen, naiseus ja kaikki siihen liittyvä ihanuus.

En ole oikein prinssessa todellakaan, mutta ihan pehmeän naisen näköinen. Muuten haluan olla kaikessa kaikella mukavuudella, ei kireitä vaatteita, ei korkokenkiä, ei paljoa koruja, en laita tukkaani, vähän meikkaan, en osaa keikistellä enkä flirttailla....paljon vielä opittavaa!  Cheesy Grin

Kuitenkin katsoisin, että naiseus välittyy parhaiten tunteiden kautta, Venus-Rapu. Siinä taas ristiriitaista se, että se Venus on peräytyvä. En näytä kaikkea.

Tai sitten se kauneudentaju...ilman sitä ei löydy aistittavaa onnea! smitten Tämä taju ei tarkoita sitä, että on hyvä maku, tekee paljon kaunista, vaan sitä, että aistii kaiken kauniin ympäriltä ja löytää siitä onnellisuuden tunteen, että voi kokea sitä. Esim. se kuinka toinen ihminen on kaunis, kuinka se tuoksuu, kuulostaa, tuntuu.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #51 : 31.07.2009 10:18:43 »

Nomutta, missäs sun Venus on?  Wink


 jousimies
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #52 : 31.07.2009 10:52:23 »

No ihme, jos joku sanoo tyttömäiseksi.
Minun karkean arvioni mukaan  aurinko /:askendentti:/ kuu /:venus: jousimies:llä
on aina jotain massasta poikkeavaa seksuaalisuudessaan
ja/tai siinä maskuliinisuus/feminiinisyyden ulkoisessa
ilmentymässä, eikä se aina ole paha juttu,
jos ihminen on sinut sen kanssa.

Kun jonkinlainen  jousimies on epätasapainossa
maskuliinisuutensa/feminiinisyytensä ja/tai seksuaalisuutensa
kanssa, niin ne helposti vetää jonkun psyyke-ongelman
ja/tai päideongelman itselleen.

Esim. monet uskonto-saarnaajat ja "saarnaajat"
ovat huomioni mukaan  jousimies-painotteisia
ja jep, joko kieltää seksuaalisuuden kokonaan tai/ja
tykkää kinky-jutuista, nai pikkupoikia tai eläimiä tms.

Minä en pidä homo -ja biseksuaalisuutta massasta poikeavana,
koska se on niin yleistä.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #53 : 31.07.2009 22:21:20 »

No, olen melko tyylikeskeinen, ekspressiivinen...

Ei kai sitä paljon tarvita että aletaan pitämään ties minä. 
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #54 : 31.07.2009 23:13:48 »

täällä  kauris venus ja ykkösessä. Hmm, naisellinen olen ulkoisesti, mutta mutta, en oikein tiedä tuleeko se lopulta tuosta venuskauriista...En kuitenkaan ole hoikkaa kauristyyppiä. Muotoja tahtoo kertyä.  kuu skorpioni, suattaapi olla enemmän sitä tuo miun naisellisuus. Mie vellon aina laidasta laitaan. Milloin mitäkin tyyliä ja se kai on taas tuo  aurinko vesimies ja  mars jousimies asialla. Välillä niin sporttisena mennen tullen, välillä naisellisena, välillä hempeänä. En mie tiiä ja itse asiassa en tätä nykyä sitä jaksa juuri miettiä, koska olen sitä mitä kullakin hetkellä olen.  Sanotaan näin, että en edes halua tarrautua ja kiinnittyä mihinkään tiettyyn. Että on oltava tietty vaatekappale, jotta olen nainen. Miusta esim. paljaat varpaat ilman kenkiä kesällä ovat hyvinkin, hmm sanoisinko eroottiset. Tai ne tuovat ainain itselleni sen tunteen.  idiot2 Kaitpa se sisäinen naiseus ois se tärkein  Kiss
« Viimeksi muokattu: 31.07.2009 23:17:08 kirjoittanut selkälokki » tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Ave^^
Vieras
« Vastaus #55 : 08.08.2009 21:26:16 »

Se on jännä miten kun puhutaan naisellisuudesta, puheen aihe mukavasti aina liukuu kulmakarvojen nyppimiseen ja minihameiden käyttämiseen..  knuppel2

Mutta kertokaa, mitä naisellisuus teidän mielestänne on? Siinä todennäköisesti kaikkein eniten näkyvät nämä  venus merkin erot.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #56 : 08.08.2009 21:46:43 »

Naisellisuus on harmoninen oman naisellisuutensa hyväksyvä olotila. Jotenkin niin voisin yrittää iivistää sen. Koen naisellisuuden pehmeäksi, myötäileväksi, tuulen ja veden kaltaiseksi virtaavaksi elementiksi.

 Muuten en osaa selittää, menee vain huulipunan väri ja pitsiä-vai ei -keskusteluksi.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #57 : 09.08.2009 00:03:15 »

Eikö naisellisuuteen liitetä myös passiivisuus, perässä tulija?

Tai taas tuo tunnelman luoja. Kun mies tekee ja toimii, esim. syntyy talo.
Nainen luo sinne ilmapiirin, nainen tekee kodin.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #58 : 09.08.2009 20:47:44 »

Ja sekin vielä, että kun meissä kaikissa on molemmat...aika vaikea juttu lopulta. Ja toisaalta, mitä olemme sisäisesti, sitä myös ulkoisesti, että sikäli ei kauhea synti ole ilmentää naiseuttaan pitsien ja huulipunien värien kautta. Ehkä me viestimme niillä juuri sitä, millainen nainen sisällä asuu?? Tai kenties,  millaisen haluaisimme asuvan. Sehän voi olla myös pelkkää pintasilausta, egon luomaa naisellisuutta. Mutta mene ja tiedä. Mie en ole tässä elämässä äiti, joten sikäli venus kauris sopii tähän elämään, jonkinlaista askeettisuutta. Ja olen myös aika itsenäinen, koen, että pärjäisin mainioisti myös ilman parisuhdetta. Mutta aviksessa olen kuitenkin, liekö sekin sitten sitä venus kaurista...Perinteiset kuviot  Shocked
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #59 : 09.08.2009 22:01:38 »

Olen oppinut, että on ihana olla 'korea'. Esim. monet naiset ihastuvat itämaiseen tanssiin, koska siinä saa pukeutua hepeneisiin, saa koreilla, korostaa naisellista kehoa. Ja myönnän, minustakin on ollut mukavaa hommaa ommella rimpsuja ja paljetteja. Kun kokoonnumme, aina on mukana jotakin hörhelöä, jota puemme päälle vaikka vain harjoittelemme.

Ja saisi se naisellisuus näkyä enemmänkin katukuvassa. Se on sen verran harvinaista, että kyllä silmiin pistää ja huokasta pitää. Tai katsoa kateellisena toisesta silmäkulmasta salaa.  Grin  Nuoret uskaltavat näyttää sulojaan, avonaisuus on valttia, onhan kuuma kesä! Eivätkä suomalaiset miehet siitä aivan sekoa, kun ovat tottuneet.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: