Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus oinaassa  (Luettu 21536 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Fiona
Vieras
« : 28.07.2009 00:46:51 »

Tämä sijainti kartallani on mielestäni "ongelmia tuova", koska koen ihastuvani jatkuvasti ihmisiin. Tuoko tämä sijainti jotakin sellaista luonteeseen, että ei kykene olemaan parisuhteessa, koska ihastuu jatkuvasti uusiin ihmisiin? Tietysti ne ihastumiset antavat energiaa, mutta pidemmän päälle tällaiset ihastumiset eivät kai ole kovin suotavia... :Smiley buck2 smitten Onko teillä muilla venus-oinailla tämä sama "ongelma"?
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #1 : 28.07.2009 21:21:42 »

Ongelma se on vain, jos teet asiasta ongelman. Mitä pahaa on ihastumisessa?

Itse olen ratkaissut asian niin, että saan ihastua vaikka sata kertaa päivässä, mutta kun olen parisuhteessa laitan itse rajat miten haluan kumppaniani kohdella.

En usko, että pelkkä Venus oinaassa tekee sinusta haluttoman sitoutua, sillä samalla venus-oinaalla minä tahdon sitoutua ja vain yhteen kerrallaan.  Smiley

Hyvä ja kypsä asenne sinulla. Smiley Minulla on myös vaikeuksia erottaa ihastuminen ja rakastuminen toisistaan...minulla on hyvin vähän kokemusta seurustelusta yms. joten ehkä se johtuu siitä. Tongue
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #2 : 30.07.2009 07:48:06 »

Minulla myös oinas venus, enkä ihastu helposti  Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #3 : 30.07.2009 07:55:49 »

Ihastun helposti ja joskus saatan yhtä helposti kadottaa näköpiiristäni sen kohteen  Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #4 : 30.07.2009 10:12:45 »

Exällä on myös  venus oinas , 12. huoneessa.

Omakohtaisen kokemuksen perusteella voisin sanoa, että  venus oinas on nopea käänteissään, ihastuu ja siirtyy eteenpäin nopeasti. Mutta.. Kiinnostus myös lopahtaa nopeaan, Oinas-Venus saattaa lähteä hyvinkin nopsaan omille teille enkä näe, että "tylsä, tasapaksu" suhde on ko. Venussijainnille sopiva. Nopeatempoinen, jännittävä suhde ehkä enemmänkin, suhteessa pitää siis olla jatkuvasti aktiviteettia Smiley  Parisuhteessa Oinas-Venus haluaa olla se, joka on niskan päällä.

12. huoneen Venuksen olen havainnut lähipiirissä ongelmaiseksi suhteen kannalta, ko. huonesijainti kun ei ola sieltä uskollisimmasta päästä. Lähipiirissä kaikilla, joilla 12. huoneen Venus, on/on ollut useampia suhteen ulkopuolisia salasuhteita Undecided  En tiedä, mistä johtuu, mutta näin ainakin meikäläisen tuttavapiirissä tapahtuu!
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5 : 30.07.2009 10:54:35 »

Lisänä vielä  venus  oinas:sta: Spontaani nainen, intohimoisen rohkea heittäytyminen eri asioihin, usein myös nopea kyllästyminen.

- Minä en jaksa muuten odottaa, odottaa kun ollaan sovittu esim tapaaminen, ja toinen unohtaa ilmoittaa taikka ilmoittaa muutamaa TUNTIA myöhemmin; Noin -ajat/kohta olen siellä/sori meni ajantaju. Tongue idiot2 knuppel2

Minä otan pitkät ja lähden omille teilleni/suljen puhelimen taikka jätän vastaamatta tahallaan kun toinen soittaa perään kun on lupaus petetty.

Kaulinta tekee mieli tuossa vaiheessa heiluttaa ihan kunnolla.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
merjah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #6 : 30.07.2009 14:10:35 »

 venus oinas huoneessa 8 syntymä, kuolema, transformaatio; ihastumiset nopeita hiukan varautuneita mutta parisuhteet pitkiä ja erittäin sitoutunut.
7 huone, ihmissuhteet kalat tyhjä, joten rakkauselämää pitää tarkastella juuri  venus kautta.
5 huone,romanssit, leikit chiron pitää olla kumppanissa vähän haavoja, joita hoidella. 
kuu, tunteet vaaka 2 huone perintö; tunne-elämässä varmaankin pyrin vanhempieni kaltaiseen arvostavaan rakkaussuhteeseen.  venus 1,25  aspect_opp  kuu 5,14. Siinä tasapainottelen Kiss
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #7 : 30.07.2009 20:18:37 »

Ihastun helposti ja joskus saatan yhtä helposti kadottaa näköpiiristäni sen kohteen  Smiley

Tuttua!  Wink

Exällä on myös  venus oinas , 12. huoneessa.

Omakohtaisen kokemuksen perusteella voisin sanoa, että  venus oinas on nopea käänteissään, ihastuu ja siirtyy eteenpäin nopeasti. Mutta.. Kiinnostus myös lopahtaa nopeaan, Oinas-Venus saattaa lähteä hyvinkin nopsaan omille teille enkä näe, että "tylsä, tasapaksu" suhde on ko. Venussijainnille sopiva. Nopeatempoinen, jännittävä suhde ehkä enemmänkin, suhteessa pitää siis olla jatkuvasti aktiviteettia Smiley  Parisuhteessa Oinas-Venus haluaa olla se, joka on niskan päällä.

Allekirjoitan! Uskoisin, että kohdallani erityisesti tuo viimeinen lause voisi pitää paikkaansa... Smiley

Lisänä vielä  venus  oinas:sta: Spontaani nainen, intohimoisen rohkea heittäytyminen eri asioihin, usein myös nopea kyllästyminen.

- Minä en jaksa muuten odottaa, odottaa kun ollaan sovittu esim tapaaminen, ja toinen unohtaa ilmoittaa taikka ilmoittaa muutamaa TUNTIA myöhemmin; Noin -ajat/kohta olen siellä/sori meni ajantaju. Tongue idiot2 knuppel2

Minä otan pitkät ja lähden omille teilleni/suljen puhelimen taikka jätän vastaamatta tahallaan kun toinen soittaa perään kun on lupaus petetty.

Kaulinta tekee mieli tuossa vaiheessa heiluttaa ihan kunnolla.

Juu reagoisin itse ihan samalla tavalla, tuollaisessa tapauksessa venus-oinaan tulisuus kyllä pääsee esiin... knuppel2
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #8 : 04.08.2009 09:29:38 »

Parisuhteeessa tuo "niskanpäällä" oleminen liittyy mielestäni luottamuksen puuttumiseen. Naisena en nimenomaan tahdo olla niskan päällä ja mieheltä vaaditaan tosi paljon, ettei se päästä minua niskan päälle  Grin Nyt on sellainen suhde, missä en pysty määräilemään ja koen sen hyväksi, vaikkakin välillä koville ottaa. Mutta oltuani kuusi vuotta niskanpäällä... ei kiitos enää toiste. Alkoi mennä miehen ja naisen roolit sekaisin  buck2

Joo, no meillä ainakin mies oli se, joka määräsi kaapin paikan ja halusi pakottaa vapaan sielun,  venus jousimies -naisen - jolla vielä Venus kapinallisessa 11. huoneessa - perinteiseen naisen rooliin. Mies oli se, joka sanoi viimeisen sanan. En tiedä, kokiko mies itsensä "puolimieheksi", kun en olekaan ihan perinteinen nainen, kodinhengetär ja äitihahmo, joka imuroi mekossa ja korkkarit jalassa ja vain hymyilee kauniisti miehen kainalossa Wink

En voi sietää sitä, että mua yritetään muuttaa tai en saa olla vapaasti sitä mitä olen. Jos ei kelpaa, niin voi lähteä kävelemään eikä roikottaa mua niskalenkissä Angry  Kuitenkin vaikuttaa siltä, etten koskaan kuitenkaan täysin kelvannut exälleni, en kumppanina enkä naisena, sen takia halusi olla niskan päällä, JOS vaikka saisi tehtyä musta Naisen Huh

Nykyinen on ihan vastakohta,  venus vaaka 2. huoneessa. Paljon pehmeämpi lähestymistapa ja ensimmäinen mies, jonka seurassa olen ja SAAN OLLA oma itseni Smiley  Arvostaa vakautta ja läheisyyttä, pitkäjännitteinen, sovitteleva - kunhan on jotain muutakin tekemistä kuin sohvan pohjalla homehtuminen Grin

No joo, palataan aiheeseen.. :Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #9 : 04.08.2009 10:59:44 »

Ihastun helposti ja joskus saatan yhtä helposti kadottaa näköpiiristäni sen kohteen  Smiley

Tuttua!  Wink


No näinpä se on sattunut menemään joskus... Wink Ja tiiättekö sellaiset katseen kohtaamiset tuntemattoman kanssa; vain jotain muutama sekuntti ja kas, on kohde jo kadonnut. Joskus on ikävä jäänyt kova...  Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Fiona
Vieras
« Vastaus #10 : 07.08.2009 00:51:09 »

No näinpä se on sattunut menemään joskus... Wink Ja tiiättekö sellaiset katseen kohtaamiset tuntemattoman kanssa; vain jotain muutama sekuntti ja kas, on kohde jo kadonnut. Joskus on ikävä jäänyt kova...  Wink

Joo, tuo on ihanaa. Kyllä tosiaan jää miettimään että missä voisin tavata tuon tyypin vielä uudestaankin... smitten
tallennettu
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #11 : 25.08.2009 00:17:30 »

Täällä kans, yksi ilmottautuu Wink

Mie kyllä koen olevani vähän niin, että kerras rakastunut/rakastanut, rakastan varmaan aina. Vaikka kuinka olisi sukset menneet ristiin. Myös nuo hetkelliset kokemukset jättävät jäljen. En nyt tiedä rakastunko helposti, mutta viehätyn todella paljon ihmisistä. Niin naisista kuin miehistä. Miehenä leijona, joka on hyvin usein mun tempauksista kujalla. Sielun säväyttäviä rakkauksia jumaloin varmaan elämäni loppuun saakka, vaikken ole heidän kanssa suhteessa tai edes yhteydessä. Välillä hyvin rankka tapa elää.
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #12 : 25.08.2009 12:26:08 »


Mitenkäs Venus-Oinasta muuttaa tarkka(!) oppositio "sukulaisplaneetta" Plutoon?
Tuleekos ihmisestä entistä nopiakäänteisempi?
Vei kenties syvien vesien synkistelijä myös rakkauvessa?

Tulisia tunnelmia  venus aspect_opp pluto-kuvio luvannee joka tapauksessa,
vaan onko se lyhyellä langalla vai hitaalla liekillä sitten?

tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #13 : 26.08.2009 23:38:11 »


     smitten smitten smitten

Eräällä entisellä miesystävällä venus on oinaassa. Näimme harvoin. Silloin olin kuin prinsessa hänelle, palvonnan kohde, mutta muutaman päivän jälkeen olin enää pelkkä ystävä. Hän syttyi ja sammui eikä vieläkään uskalla sitoutua kehenkään. Mitähän traumoja takana?         

Miehillä katsotaan Marsia...Mars ilmentää miehen "ihastumisia", naisilla taas katsotaan sitä Venusta. Miehen Venus kertoo enemmän naisihanteesta, kun taas naisen Mars kertoo miesihanteesta. Smiley
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #14 : 09.09.2009 19:59:13 »

Exällä on myös  venus oinas , 12. huoneessa.

Omakohtaisen kokemuksen perusteella voisin sanoa, että  venus oinas on nopea käänteissään, ihastuu ja siirtyy eteenpäin nopeasti. Mutta.. Kiinnostus myös lopahtaa nopeaan, Oinas-Venus saattaa lähteä hyvinkin nopsaan omille teille enkä näe, että "tylsä, tasapaksu" suhde on ko. Venussijainnille sopiva. Nopeatempoinen, jännittävä suhde ehkä enemmänkin, suhteessa pitää siis olla jatkuvasti aktiviteettia Smiley  Parisuhteessa Oinas-Venus haluaa olla se, joka on niskan päällä.

12. huoneen Venuksen olen havainnut lähipiirissä ongelmaiseksi suhteen kannalta, ko. huonesijainti kun ei ola sieltä uskollisimmasta päästä. Lähipiirissä kaikilla, joilla 12. huoneen Venus, on/on ollut useampia suhteen ulkopuolisia salasuhteita Undecided  En tiedä, mistä johtuu, mutta näin ainakin meikäläisen tuttavapiirissä tapahtuu!

Mulla myös löytyy yksi pitempi kaukosuhde  venus oinas 12.huoneessa ja kuulostaa tutulta.. pyöritti aikamoista "rumbaa"  Grin  aurinko vesimies,  kuu oinas, merkurius kalat, askendentti harka,  mars neitsyt ja siitä opin sellaisen läksyn että nyt kauhistuttaa kovasti mies jota tapailen tällä hetkellä,  
aurinko mars oinas,  kuu vesimies,  askendentti harka, merkurius venus kalat 12.huoneessa myös!
Samat systeemit eri paikoissa..silti kauhistuttaa tän yhden kokemuksen jälkeen.. Huh kääk..
« Viimeksi muokattu: 09.09.2009 20:03:26 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: