Fiona
Vieras
|
|
« : 27.07.2009 23:46:51 » |
|
Tämä sijainti kartallani on mielestäni "ongelmia tuova", koska koen ihastuvani jatkuvasti ihmisiin. Tuoko tämä sijainti jotakin sellaista luonteeseen, että ei kykene olemaan parisuhteessa, koska ihastuu jatkuvasti uusiin ihmisiin? Tietysti ne ihastumiset antavat energiaa, mutta pidemmän päälle tällaiset ihastumiset eivät kai ole kovin suotavia... : Onko teillä muilla venus-oinailla tämä sama "ongelma"?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 28.07.2009 20:21:42 » |
|
Ongelma se on vain, jos teet asiasta ongelman. Mitä pahaa on ihastumisessa? Itse olen ratkaissut asian niin, että saan ihastua vaikka sata kertaa päivässä, mutta kun olen parisuhteessa laitan itse rajat miten haluan kumppaniani kohdella. En usko, että pelkkä Venus oinaassa tekee sinusta haluttoman sitoutua, sillä samalla venus-oinaalla minä tahdon sitoutua ja vain yhteen kerrallaan. Hyvä ja kypsä asenne sinulla. Minulla on myös vaikeuksia erottaa ihastuminen ja rakastuminen toisistaan...minulla on hyvin vähän kokemusta seurustelusta yms. joten ehkä se johtuu siitä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #2 : 30.07.2009 06:48:06 » |
|
Minulla myös oinas venus, enkä ihastu helposti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #3 : 30.07.2009 06:55:49 » |
|
Ihastun helposti ja joskus saatan yhtä helposti kadottaa näköpiiristäni sen kohteen
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #4 : 30.07.2009 09:12:45 » |
|
Exällä on myös , 12. huoneessa. Omakohtaisen kokemuksen perusteella voisin sanoa, että on nopea käänteissään, ihastuu ja siirtyy eteenpäin nopeasti. Mutta.. Kiinnostus myös lopahtaa nopeaan, Oinas-Venus saattaa lähteä hyvinkin nopsaan omille teille enkä näe, että "tylsä, tasapaksu" suhde on ko. Venussijainnille sopiva. Nopeatempoinen, jännittävä suhde ehkä enemmänkin, suhteessa pitää siis olla jatkuvasti aktiviteettia Parisuhteessa Oinas-Venus haluaa olla se, joka on niskan päällä. 12. huoneen Venuksen olen havainnut lähipiirissä ongelmaiseksi suhteen kannalta, ko. huonesijainti kun ei ola sieltä uskollisimmasta päästä. Lähipiirissä kaikilla, joilla 12. huoneen Venus, on/on ollut useampia suhteen ulkopuolisia salasuhteita En tiedä, mistä johtuu, mutta näin ainakin meikäläisen tuttavapiirissä tapahtuu!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #5 : 30.07.2009 09:54:35 » |
|
Lisänä vielä :sta: Spontaani nainen, intohimoisen rohkea heittäytyminen eri asioihin, usein myös nopea kyllästyminen. - Minä en jaksa muuten odottaa, odottaa kun ollaan sovittu esim tapaaminen, ja toinen unohtaa ilmoittaa taikka ilmoittaa muutamaa TUNTIA myöhemmin; Noin -ajat/kohta olen siellä/sori meni ajantaju. Minä otan pitkät ja lähden omille teilleni/suljen puhelimen taikka jätän vastaamatta tahallaan kun toinen soittaa perään kun on lupaus petetty. Kaulinta tekee mieli tuossa vaiheessa heiluttaa ihan kunnolla.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
merjah
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #6 : 30.07.2009 13:10:35 » |
|
huoneessa 8 syntymä, kuolema, transformaatio; ihastumiset nopeita hiukan varautuneita mutta parisuhteet pitkiä ja erittäin sitoutunut. 7 huone, ihmissuhteet tyhjä, joten rakkauselämää pitää tarkastella juuri kautta. 5 huone,romanssit, leikit pitää olla kumppanissa vähän haavoja, joita hoidella. kuu, tunteet 2 huone perintö; tunne-elämässä varmaankin pyrin vanhempieni kaltaiseen arvostavaan rakkaussuhteeseen. 1,25 5,14. Siinä tasapainottelen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 30.07.2009 19:18:37 » |
|
Ihastun helposti ja joskus saatan yhtä helposti kadottaa näköpiiristäni sen kohteen Tuttua! Exällä on myös , 12. huoneessa. Omakohtaisen kokemuksen perusteella voisin sanoa, että on nopea käänteissään, ihastuu ja siirtyy eteenpäin nopeasti. Mutta.. Kiinnostus myös lopahtaa nopeaan, Oinas-Venus saattaa lähteä hyvinkin nopsaan omille teille enkä näe, että "tylsä, tasapaksu" suhde on ko. Venussijainnille sopiva. Nopeatempoinen, jännittävä suhde ehkä enemmänkin, suhteessa pitää siis olla jatkuvasti aktiviteettia Parisuhteessa Oinas-Venus haluaa olla se, joka on niskan päällä. Allekirjoitan! Uskoisin, että kohdallani erityisesti tuo viimeinen lause voisi pitää paikkaansa... Lisänä vielä :sta: Spontaani nainen, intohimoisen rohkea heittäytyminen eri asioihin, usein myös nopea kyllästyminen. - Minä en jaksa muuten odottaa, odottaa kun ollaan sovittu esim tapaaminen, ja toinen unohtaa ilmoittaa taikka ilmoittaa muutamaa TUNTIA myöhemmin; Noin -ajat/kohta olen siellä/sori meni ajantaju. Minä otan pitkät ja lähden omille teilleni/suljen puhelimen taikka jätän vastaamatta tahallaan kun toinen soittaa perään kun on lupaus petetty. Kaulinta tekee mieli tuossa vaiheessa heiluttaa ihan kunnolla. Juu reagoisin itse ihan samalla tavalla, tuollaisessa tapauksessa venus-oinaan tulisuus kyllä pääsee esiin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #8 : 04.08.2009 08:29:38 » |
|
Parisuhteeessa tuo "niskanpäällä" oleminen liittyy mielestäni luottamuksen puuttumiseen. Naisena en nimenomaan tahdo olla niskan päällä ja mieheltä vaaditaan tosi paljon, ettei se päästä minua niskan päälle Nyt on sellainen suhde, missä en pysty määräilemään ja koen sen hyväksi, vaikkakin välillä koville ottaa. Mutta oltuani kuusi vuotta niskanpäällä... ei kiitos enää toiste. Alkoi mennä miehen ja naisen roolit sekaisin Joo, no meillä ainakin mies oli se, joka määräsi kaapin paikan ja halusi pakottaa vapaan sielun, -naisen - jolla vielä Venus kapinallisessa 11. huoneessa - perinteiseen naisen rooliin. Mies oli se, joka sanoi viimeisen sanan. En tiedä, kokiko mies itsensä "puolimieheksi", kun en olekaan ihan perinteinen nainen, kodinhengetär ja äitihahmo, joka imuroi mekossa ja korkkarit jalassa ja vain hymyilee kauniisti miehen kainalossa En voi sietää sitä, että mua yritetään muuttaa tai en saa olla vapaasti sitä mitä olen. Jos ei kelpaa, niin voi lähteä kävelemään eikä roikottaa mua niskalenkissä Kuitenkin vaikuttaa siltä, etten koskaan kuitenkaan täysin kelvannut exälleni, en kumppanina enkä naisena, sen takia halusi olla niskan päällä, JOS vaikka saisi tehtyä musta Naisen Nykyinen on ihan vastakohta, 2. huoneessa. Paljon pehmeämpi lähestymistapa ja ensimmäinen mies, jonka seurassa olen ja SAAN OLLA oma itseni Arvostaa vakautta ja läheisyyttä, pitkäjännitteinen, sovitteleva - kunhan on jotain muutakin tekemistä kuin sohvan pohjalla homehtuminen No joo, palataan aiheeseen.. :
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #9 : 04.08.2009 09:59:44 » |
|
Ihastun helposti ja joskus saatan yhtä helposti kadottaa näköpiiristäni sen kohteen Tuttua! No näinpä se on sattunut menemään joskus... Ja tiiättekö sellaiset katseen kohtaamiset tuntemattoman kanssa; vain jotain muutama sekuntti ja kas, on kohde jo kadonnut. Joskus on ikävä jäänyt kova...
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 06.08.2009 23:51:09 » |
|
No näinpä se on sattunut menemään joskus... Ja tiiättekö sellaiset katseen kohtaamiset tuntemattoman kanssa; vain jotain muutama sekuntti ja kas, on kohde jo kadonnut. Joskus on ikävä jäänyt kova... Joo, tuo on ihanaa. Kyllä tosiaan jää miettimään että missä voisin tavata tuon tyypin vielä uudestaankin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sarru81
Kohtuuastroilija
Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa
|
|
« Vastaus #11 : 24.08.2009 23:17:30 » |
|
Täällä kans, yksi ilmottautuu Mie kyllä koen olevani vähän niin, että kerras rakastunut/rakastanut, rakastan varmaan aina. Vaikka kuinka olisi sukset menneet ristiin. Myös nuo hetkelliset kokemukset jättävät jäljen. En nyt tiedä rakastunko helposti, mutta viehätyn todella paljon ihmisistä. Niin naisista kuin miehistä. Miehenä leijona, joka on hyvin usein mun tempauksista kujalla. Sielun säväyttäviä rakkauksia jumaloin varmaan elämäni loppuun saakka, vaikken ole heidän kanssa suhteessa tai edes yhteydessä. Välillä hyvin rankka tapa elää.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva : leijona aurinko oinas kuu: leijona merkurius: oinas venus: oinas mars: oinas
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #12 : 25.08.2009 11:26:08 » |
|
Mitenkäs Venus-Oinasta muuttaa tarkka(!) oppositio "sukulaisplaneetta" Plutoon? Tuleekos ihmisestä entistä nopiakäänteisempi? Vei kenties syvien vesien synkistelijä myös rakkauvessa? Tulisia tunnelmia -kuvio luvannee joka tapauksessa, vaan onko se lyhyellä langalla vai hitaalla liekillä sitten?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 26.08.2009 22:38:11 » |
|
Miehillä katsotaan Marsia...Mars ilmentää miehen "ihastumisia", naisilla taas katsotaan sitä Venusta. Miehen Venus kertoo enemmän naisihanteesta, kun taas naisen Mars kertoo miesihanteesta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tanita79
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 09.09.2009 18:59:13 » |
|
Exällä on myös , 12. huoneessa. Omakohtaisen kokemuksen perusteella voisin sanoa, että on nopea käänteissään, ihastuu ja siirtyy eteenpäin nopeasti. Mutta.. Kiinnostus myös lopahtaa nopeaan, Oinas-Venus saattaa lähteä hyvinkin nopsaan omille teille enkä näe, että "tylsä, tasapaksu" suhde on ko. Venussijainnille sopiva. Nopeatempoinen, jännittävä suhde ehkä enemmänkin, suhteessa pitää siis olla jatkuvasti aktiviteettia Parisuhteessa Oinas-Venus haluaa olla se, joka on niskan päällä. 12. huoneen Venuksen olen havainnut lähipiirissä ongelmaiseksi suhteen kannalta, ko. huonesijainti kun ei ola sieltä uskollisimmasta päästä. Lähipiirissä kaikilla, joilla 12. huoneen Venus, on/on ollut useampia suhteen ulkopuolisia salasuhteita En tiedä, mistä johtuu, mutta näin ainakin meikäläisen tuttavapiirissä tapahtuu! Mulla myös löytyy yksi pitempi kaukosuhde 12.huoneessa ja kuulostaa tutulta.. pyöritti aikamoista "rumbaa" , , , , ja siitä opin sellaisen läksyn että nyt kauhistuttaa kovasti mies jota tapailen tällä hetkellä, , , , 12.huoneessa myös! Samat systeemit eri paikoissa..silti kauhistuttaa tän yhden kokemuksen jälkeen.. kääk..
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.09.2009 19:03:26 kirjoittanut Tanita79 »
|
tallennettu
|
|
|
|
|