Sun73
|
|
« Vastaus #15 : 24.09.2009 13:55:11 » |
|
Juu täälläkin ihastutaan harva se päivä, mutta rakastuminen on ihan eri juttu ! Yhteen käteen mahtuvat ne oikeat rakkaudet tässä elämässä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MooOoona
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #16 : 10.10.2009 09:57:52 » |
|
minulla on venus oinaassa. en ihastu helposti - hyvin, hyvin harvoin. rakastuminen on vielä harvinaisempaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Shiina
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #18 : 09.08.2010 12:49:36 » |
|
Venus oinaassa täällä myös ja 7. huoneessa. Ihastun jatkuvasti, pelkän oikeanlaisen katseen jälkeen on pää pilvissä ja saatan ikävöidä tätä tyyppiä viikon päivät tai kunnes kohtaan uuden ihastuksen. Ihan hullua, koko ajan pitäisi olla jotain säpinää meneillään ja joku josta haaveilla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aeiouyäö
|
|
« Vastaus #19 : 10.08.2010 12:10:58 » |
|
Jostain syystä tunnun aina törmäävän näihin venus-oinaisiin.Aina ne tuntuvat iskevän silmänsä muhun, en tiedä miksi, ja aina ne lopuksi myös loukkaa mua Ensimmäinen venus-oinas piiritti mua pitkän aikaa, mutta lähti sitten toisen matkaan, ja toinen hoki monta kuukautta kuinka rakastunut on ja kuinka haluaisi olla loppuikänsä mun kanssa, ja kun suhde alkoi menemään vakavammaksi, tuumasi että ei vaiskaan, en mä pysty
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone
Kuu Jousimiehessä, 2.huone
Mars-MC-yhtymä leijonassa
Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #20 : 10.08.2010 17:01:27 » |
|
Itsellani on venus oinaassa ja sehan tekee suhteesta tulta ja tuppuraa, mutta ilman sielullista yhteytta miehet saavat menna sinne mista ovat tulleetkin!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija
" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "
|
|
« Vastaus #21 : 10.08.2010 18:09:28 » |
|
Ihastun todella helposti mutta rakastuminen vaatiikiin sitten enemmän. Tunteet tulee ja menee yhtä nopeasti, vaikeeta sanon minä! Oma vapaudenhalu rajoittaa suhteisiin ryhtymistä myös ja samalla kuitenkin olen mustasukkainen toisen vapaudesta...
|
|
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
pikkari
|
|
« Vastaus #22 : 10.08.2010 20:03:43 » |
|
Minä aurinko/venus oinaana olen tod kärsimätön odottelun suhteen. Vapaamielinen, (hieman irstas) yhden illlan suhteita nuorempana hävettävän paljon, pettämistä, jopa hyväksikäyttöä harrastanut. Kuitenkin ollut jotenkin parisuhdeihminen aina ja paljon olen hölmöyksistäni oppinut. Oman tilan tarve on suuri. Elän aika ajoin näennäisharhassa jossa en tarvitse ketään ihmistä. Vaakanousuisena kupit on sit vinossa parin päivän yksinolon jälkeen ja haluan nähdä sata kaveria kerralla. Venus oinaassa miestä en kyllä haluais
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jadeliino
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #23 : 23.08.2010 11:53:47 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
h.12
|
|
|
|
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse
|
|
« Vastaus #25 : 10.09.2010 13:51:32 » |
|
Minulla myös venus oinaassa 2 h. Olen :aurinko:härkä, vaikuttaako aurinkoni rauhoittavasti venukseeni.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
|
|
|
apache
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #26 : 29.08.2011 12:46:44 » |
|
Mitäs sanoisitte jos Venus Oinaassa on yhtymässä Saturnukseen samassa merkissä ja siis naisen kartalla?
|
|
|
tallennettu
|
puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle
Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
|
|
|
Inda
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #27 : 28.10.2011 23:09:54 » |
|
Minulla on venus oinaassa enkä kyllä pysty yhtymäämn hirveään moneen edellisistä kommenteista. EN usko, että olen koskaan ollut rakastanut ja ihastuminen kestää kauan, yritän oikastaan yleensä olla ihastumatta ihmisiin ja sitten kun loppujen lopuksi ihastun, niin luulen että olen sen itse aiheuttanut kun olen empaattinen ja minulle tulee hirveä olo jos tapailen ihmistä johon en ole palavasti ihastunut.
Voin helposti tapailla ihmistä 8 kuukautta ilman, että koen, että tunnen tämän riittävän hyvin. Olen elämässäni vain kerran seurustellut ja sekään ei ollut kovin hieno tai vakava suhde. Seksuaalisella tasolla sytyn kyllä helposti ja ihmiset kokevat minut usein hyvin seksuaaliseksi ja ehkä siksi vedänkin vääriä ihmisiä puoleeni. Mutta toisaalta, mulla on kuu neitsyessä ja 7. huoneessa, ehkä se viilentää tota venus oinaassa aspektia?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|