Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: enneunien näkeminen  (Luettu 13403 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
sireeni
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 28.07.2009 13:03:46 »

Nyt pohdituttaa enneunien näkeminen ja tarkoitan todella selviä enneunia, joissa näkijä näkee asian kuten se tulee tapahtumaan. Jos tämä unennäkijä ei ole aikaisemmin nähnyt vastaavia unia, kuka näiden enneunien lähettäjä on? Asia on hyvin henkilökohtainen, enkä siksi voi selvittää esimerkin avulla asiaa, mutta ehkä ymmärsitte, mitä kysyin. Huh
tallennettu
sireeni
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 28.07.2009 14:51:59 »

No joo, vähän huono ilmaus, siis kuka lähettää, mutta olkoon. Sillähän ei ole merkitystä. Tuli vain outo olo, että olenko käynyt kyseisen henkilön unessa - hän ei tunne minua eikä tiennyt minusta mitään ja kuitenkin osasi kertoa hyvinkin täsmällisesti/tunnistettavsti minusta yhteiselle tutulle.
tallennettu
Sunami
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 12.08.2009 10:32:34 »

Viimeyönä näin unen, jossa ikäänkuin minä itse sanoin itselleni, että veljeni saa lottovoiton hyvin pian Kiss
« Viimeksi muokattu: 12.08.2009 10:35:14 kirjoittanut Sunami » tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #3 : 15.08.2009 06:24:08 »

Minulla unet kertovat silleen, että jonkin muun kasvot tai sukulainen tulee uniin, jos jotain tapahtuu.  crazy2
tallennettu
pulu-81
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 27.08.2009 09:31:42 »

Itse näin pienenä paljon enneunia. Näin asian niinkuin se tulee tapahtumaan. Murrosiässä oli pitkä aika, kun en nähnyt niitä lainkaan. Näen unen hirveän selvästi, ihan kuin siinä tilanteessa tulee tapahtumaan. Vähän kuin elokuvaa katsoisi.  Smiley

En ole koskaan kokenut sitä, että joku tulisi uneen kertomaan mitä tapahtuu. Näen siis tilanteista unia. Näen aina jos joku läheinen kuolee, samaten jos joku odottaa vauvaa näen sen ja lapsen sukupuolen jo ennenkuin ihminen itse tietää mitään. Smiley

Minusta tuntuu, että kehityn koko ajan eteenpäin, vaikka en itse asian eteen tee mitään. Toisaalta tämä lahja on huono, toisaalta hyvä.
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 27.08.2009 11:39:37 »

Nyt pohdituttaa enneunien näkeminen ja tarkoitan todella selviä enneunia, joissa näkijä näkee asian kuten se tulee tapahtumaan. Jos tämä unennäkijä ei ole aikaisemmin nähnyt vastaavia unia, kuka näiden enneunien lähettäjä on? Asia on hyvin henkilökohtainen, enkä siksi voi selvittää esimerkin avulla asiaa, mutta ehkä ymmärsitte, mitä kysyin. Huh

Uskon, että toteutuvat enneunet tulevat suoraan Jumalalta.

Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Jussi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 19.03.2011 14:03:18 »

Olen nähnyt todella selviä enneunia jo pienestä lähtien. Monesti pitkä tovi päivästä menee niin että tietää koska astuu kiven päälle, muttei ole siihen voinut vaikuttaa vaikka tietää sen sattuvan.
Nyt oli tapahtumassa niin pahaa etten pysty edes puhumaan asiasta, mutta sain muutettua tulevaa tosin erittäin kovalla hinnalla! Yritän parhaillaan parannella itseäni niiden suunnattoman kovien kolhujen jäljiltä jotka se aiheutti. En tiedä vielä miten käy loppujen lopuksi, mutta nyt hetkeen en ole nähnyt unia, mutta ne antavat kyllä jo vahvoja merkkejä tulostaan!!!
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #7 : 21.03.2011 12:56:13 »

^Selvänäkemiseltä kuulostaa.. sitähän voi tapahtua yhtä hyvin unissa kuin hereilläkin. Smiley

Enneunista.. itte tajusin vasta jokunen hetki sitten, että näen enneunia. Törmäsin tähän, kun luin vanhoja uniani, löysin sieltä vanhan unen, joka kuvasti täysin n. puoli vuotta sen jälkeen tapahtunutta vauvan syntymää (syntyi hätäsektiolla). Ja yksi toinenkin ollut minkä tunnistan.. En vielä ihan täysin tunnista niitä.
Mutta ne on olleet ihan unenomaisia unia siis.

Minäkin ajattelen, että ne tulevat jostakin sielutasolta.. suuremmasta tietoisuudesta..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 27.03.2011 18:52:24 »

Itsekin näin pienenä jatkuvasti enneunia. Siis ihan konkreettisesti elin lähipäivinä sen saman tapauksen, jonka olin nähnyt unessa muutama yö sitten. Nykyisimmin unien muoto on hieman muuttunut, näen yhä unia, joilla on jotain merkitystä, mutten välttämättä niin "selkeästi"
näin esimerkiksi unta, että eräs läheiseni tuli raskaaksi, ja viikon päästä sain kuulla ilouutiset. Myös minä ja siskoni olemme nähneet samaa unta samana yönä, ja uneen liittyneet tapahtumat ovat sitten tapahtuneet saman kesän kuluessa.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9 : 29.03.2011 20:27:54 »

Jos uniini tulee äitini mummu olen saanut huomata,että silloin sattuu jotain suurta ja maailmaa mullistavaa.Viimeksi äitini mummu ilmestyi uniini Yhdysvaltojen presidentin vaalien alla.Näin unen kaksi kertaa ja kummassakin George W Bush valittiin pressaksi.Ei tarvitse paljoa mainita,että kuka Yhdysvaltoja hallitsi kaksi kautta ennen tätä lamaa.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Edna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 30.03.2011 09:12:44 »

Minä olen alkanut näkemään enneunia  Shocked Toistaiseksi ainakin ovat olleet kaikki itseäni koskevia, ihan "arkisia" tapahtumia ja ihmettelenkin että miksi tällaisia minulle "näytetään"  :Smiley Mutta jospa se on jotain "alkusoittoa" muulle. Tai sitten ei. Olkoon nyt mitä on  crazy2
tallennettu

Valkoinen Kristalli Koira
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 30.03.2011 12:05:03 »

Lainaus
Minä olen alkanut näkemään enneunia  Shocked Toistaiseksi ainakin ovat olleet kaikki itseäni koskevia, ihan "arkisia" tapahtumia ja ihmettelenkin että miksi tällaisia minulle "näytetään"  Roll Eyes Mutta jospa se on jotain "alkusoittoa" muulle. Tai sitten ei. Olkoon nyt mitä on  crazy2

Minä aloin nähdä enneunia heti henkisen heräämiseni jälkeen ja niitä tuli parin vuoden aikana iso kasa. Suurin osa niistä oli ihan merkityksettömiä tyyliin: Menen kaverin x kanssa kahville ja puhutaan niitä näitä.  Cheesy Siinä parin vuoden aikana tuli vain pari kolme enneunta, jolla oli mitään merkitystä, suurin osa oli näitä arkisia juttuja joiden ennaltanäkemisestä ei ollut mitään hyötyä.

Ajattelin jo heti silloin huvittuneena, että jaahas nyt testataan perusteellisesti uutta asiaa energeettisessä systeemissäni. Eli minä pidän näitä merkityksettömiä enneunia systeemin testauksena.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Miamy
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 03.04.2011 18:16:08 »

Mä olen joitain enneunia nähnyt.
Nyt lähiaikoina näin valitettavasti unen jossa näytettiin erään ihmisen poismenoaika. En halua ajatella, että kyseinen uni tulisi toteutumaan, enkä ole ihan satavarma koskiko uni sitä ihmistä joka oli siinä tilanteessa vieressäni. Itse yritin unessa peitellä päivämääriä käsilläni, mutta tämä ihminen itse sanoi, että ei kun katsotaan vaan ja sit näin lukuina 10 ja 12. En sitten tiedä onko kyse kuukaudesta ja vuodesta vai iästä tai jostain muusta. Ahdisti kyllä pirusti kun heräsin.

Mutta viimeyönä näin unta, että ystäväni kouluajoilta meni naimisiin, hän tanssi onnellisena, suuteli tytärtään ja katseli pukuun sopivia koruja.
No mun oli tietty heti soitettava hänelle (en ole ollut yli vuoteen yhteydessä häneen) ja juttelimme niitä näitä ja sitten kysyin suoraan, että onko hän menossa naimisiin, johon vastasi, että on...
ja että juuri eilen hän oli ollut katselemassa sormuksia.
Unessani tosin näin valkoisen puvun, mutta hän sanoi laittavansa lilan iltapuvun.
Jotenkin minusta silti vain tuntuu, että hän tulee pukeutumaan loppujen lopuksi valkoiseen... Wink
« Viimeksi muokattu: 03.04.2011 18:20:58 kirjoittanut Miamy » tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #13 : 03.05.2011 02:12:00 »

Näin tuossa muutama yö sitten merkillisen unen missä näytettiin maapallon kartta ja siihen oli merkattu kaikenmaailman kriisipesäkkeitä ja katastrofimestoja ja zoomattiin jonnekkin lähi-idän paikkeille. Eihän siinä mitään onhan noita yleisesti tiedossa että koko pallo on vähän niin ja näin täynnä eri hässäköitä, mutta osui tässä eilen illalla taas silmään Osama bin Ladenin "niistäminen" ja unessa oli jonkinlainen tulva alkamassa siellä päin.

Kyllä taas iltiksessä annetaan niin faktaa niin faktaa. En nyt sano terroristeista muuta kuin että "totta vai ei"?

Näitä tulva-unia on nyt muutenkin ollut melko monta viimeaikoina ja aina lähestyy suurena hyökynä ja tuntuu että on pakko ruveta pakkailemaan kamppeita niissä ja "valmistautua".

Onkohan noi kytköksissä mitenkään tohon "tunnechakraan" mahan kohilla, joka aukesi vähän aikaan sitten ja siitä lähtien näitä tulva -unia on alkanut tulemaan? Kuten myös myrskyrintamia jne. jne. Herään myös nykyisin öisin siihen, että olen huoneessa, mutta jotenkin muualla ja näen kaikenlaista systeemiä huoneessa, tuntuu että "unet" jää päälle "tähän maailmaan" ja hahmot jää hyppimään silmille.

On mitä on, ainakin mulla on jännäkakat nykyään unien kanssa. On kiva herätä unesta, jossa kaukana taivaanrannalla on valtava ukkosrintama, alkaa välähtelemään, sitten herätä kylmissään ja huomata että keittiön ikkuna alkaa juuri sopivasti paukuttamaan tuulen mukana karmeihin...

Eikä maksa mitään!

Mikähän mulla on kun pelkkää katastrofia ja myrskyä noissa mun unissa. Pääsis edes kerran sinne Bahaman rannalle violetinoranssin taivaan alle..
« Viimeksi muokattu: 03.05.2011 02:27:29 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: