Riitta
|
|
« : 28.07.2009 16:50:27 » |
|
Lines of strongest planetary placements-free chart Pitihan katsoa uteliaisuudesta ja yllatyin kovasti-syotin omat syntymatiedot ja olen valinnut oikein tietamatta-IC ja MC:lla-eli asuinpaikkani on nappiin oikeassa paikassa maailmankartalla. Astrodienst:sta sen saa jokainen tarkastaa itse oletteko myos tehneet oikean valinnan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #1 : 28.07.2009 23:16:00 » |
|
Minä oon tehny tuon astro travelissa ja täytyy sanoa, että linja onnellisten saarilla oli aika onnellinen.Ehkä sinne vapaaksi kirjailijaksi eläkepäivinä. Toinen mielenkiintoinen on Australia,missä olen käynytkin. Sieltä pitäisi löytyä niin koti kuin mieskin ja yläsolmu.Ic, , , . Tuota marsia passais miettiä oikeesti,kun ap-Australia-asteroidi osuu just syntymä-marsilleni. Ja ap- on ulkomaalainen, 0 . Suomessa pitäs muuttaa Lappiin.Käsivarteen.Ei innosta. Vettä lähelle mieluummin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #2 : 29.07.2009 08:35:01 » |
|
Ei muuta kuin lentolippu laukkuun ja hymy huuliin Nikki ja muka kenguroita katselemaan-eikohan asiat luista! Itsellani on viela kaymatta Irlanti ja New Yorkin pohjoisrannikko-mitahan hyvaa sielta loytyis? osuu itsellani juuri Lhagaan-Tiibetin paakaupunkiin-aika jannaa-karmallisia suhteita kylla loytyy!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #3 : 06.08.2009 12:48:37 » |
|
Myös olen katsellut sitä joskus. Tuo MC lähtee tuolta käsivarresta (huom! Kilpisjärvi on aivan uskomattoman kaunis Nikki!), menee Puolan läpi, missä olen kokenut todella mukavia hetkiä, kulkee myös Kreikan ja luulisin Delfoin vierestä, jonka koin syvästi sisimmässäni ja haluan siellä vielä käydä ajan kanssa. Sitten Afrikka halki! En ymmärrä oikein kuinka sitä katsoa, akseleihin nähden ja Aurinkoonko?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #4 : 06.08.2009 13:03:02 » |
|
Ahaa, pitää vain napsutella ja lukea!
Marsin ja Mc:n kulmaan osuu mm. Englanti, jossa olen joskus opiskellut ja Espanjan Aragona, kas! Ja jotenkin kolahtaa tämä tekstikin:
Masculine energy is strong here. Women move in a man's world and become emancipated from traditional belief structures and roles. Initiative, performance and a pioneering spirit are in demand here. The preferred work areas are in sport,(hiking?) the military and in the technical and construction field, where the main emphasis is on physicality.
These places are suitable for a new professional start and for a major promotion. What is needed is the ability to work independently, be innovative and self-aware. There is a high level of enthusiasm, even if further involvement is only limited.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #5 : 06.08.2009 15:17:07 » |
|
Vai Aragona kolahti sinulla-minulla se sai jalkikateen itsenaistymisen halun ja ehka lisaa self-aware ja paatan myos toteuttaa itsenaistymiskaipuuni niin paljon, etta sanoin itseni irti elokuun lopulla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #6 : 06.08.2009 15:53:26 » |
|
Vai Aragona kolahti sinulla-minulla se sai jalkikateen itsenaistymisen halun ja ehka lisaa self-aware ja paatan myos toteuttaa itsenaistymiskaipuuni niin paljon, etta sanoin itseni irti elokuun lopulla.
Ohhoh! Teitpä rohkean tempun tällaisena aikana... :
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 06.08.2009 16:11:37 » |
|
Nykyisen asuinpaikan kohdalta kulkee / -linja. Edellisen asuinpaikan lähettyvillä ei ollutkaan mitään linjoja
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #8 : 07.08.2009 08:57:14 » |
|
Nykyisen asuinpaikan kohdalta kulkee venus / keskitaivas -linja. Edellisen asuinpaikan lähettyvillä ei ollutkaan mitään linjoja
Ilmeisesti teit sen tietamattasi ainoastaan tunteella.
Ohhoh! Teitpä rohkean tempun tällaisena aikana... "Rohkea rokan syo"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 07.08.2009 10:03:19 » |
|
Nykyisen asuinpaikan kohdalta kulkee venus / keskitaivas -linja. Edellisen asuinpaikan lähettyvillä ei ollutkaan mitään linjoja
Ilmeisesti teit sen tietamattasi ainoastaan tunteella.
Muutin miehen luokse , ja todella tunteella koska järki piti pistää siinä vaiheessa romukoppaan odottamaan. Sen ratkaisu olisi ollut liian kylmä ja pelokas.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #10 : 07.08.2009 10:05:21 » |
|
Tuollaisen mukaan minun ei tulisi siis asua Suomessa lainkaan. Kilpisjärvi ainoa asuinpaikka?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 07.08.2009 12:10:30 » |
|
Suomi on sitten sulle neutraali paikka varmaankin jossa ei vaakakuppi kallistu enempää sille kuin tällekään puolelle. En usko että viivat tarkoittavat ettei niiden ulkopuolella olisi mahdollisuutta elää kokonaisvaltaisena, kulkea keskitietä -ehkä juuri siellä se on parhaiten mahdollista?
Nuo viivat voivat varmaan olla hyödyksi siinä vaiheessa kun joku businessmies on miettimässä uuden konttorin perustamista Bangladeshiin tai vastaavaa.
Btw onko noiden linjojen vaikutus vain viivan kohdalla vai ulottuuko sen vaikutus myös linjan ympäristöön? Joissakin sanotaan että vaikutus on vahvempi vasemmalla puolella, tarkoittaako se sitten kilometri vasemmalla vai 100 km vasemmalla?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #12 : 07.08.2009 12:16:16 » |
|
Jostakin sain tietoa, että tuon viivan vaikutus riittää aina 100 km sen ulkopuolelle.
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #13 : 07.08.2009 12:40:08 » |
|
No sitten se etäisyys riittää ehkä nykyiseen kotipaikkaani! Hassua, yhtä suuri etäisyys on myös siskoni kotipaikkaan Ruotsiin, jonne hän on minua pyydellyt. Mutta edelleen Kreikan kautta Afrikkaan!
Kokeilin varsin Ap-karttaakin, ei linjat paljon siirry, eri merkeissä vain.
Mikä noista linjoista nyt on se vahvin?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #14 : 09.08.2009 00:11:01 » |
|
Sinulle vahvin on paikka missa naet parhaat planeetat myotatuulessa, esim. minulla on :lla ja IC:lla=koti ja todella minulla on synt, kartalla IC:lla 4 huone
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|