Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astro-worldmap  (Luettu 13975 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 09.08.2009 10:19:22 »

Eikö tuo kartta synnykin syntymäkartan mukaan. Hauskaa sitä on katsella myös tämän vuoden Ap-kartan mukaan. Sen mukaan minun pitäisi lähteä aivan muihin maihin. Suomi ihan tyhjä!!!

Eli  keskitaivas neptunus on vahvin. Kilpisjärvelle siis ja minusta tulisi shamaani!  Grin
Tai Kreikkaan Delphoihin muistelemaan papittarena oloa. Ja sinne vuoristoon sopii minun yksi Thelba-parantajaelämäni. Ja sitten Afrikkaan...mitä lie. Toisella puolella se kulkee P-Amerikasta Nigaraguaan

Toinen vahva linja on  askendentti chiron yhtymä. Se vie minut täysin merimieheksi ja Kap Verden saarelle. Joskus mietinkin merille lähtöä.  :Smiley

Sitten ei muuta vahvaa olekaan akseleilla. Onhan tuossakin!  Grin

Jos katson, mitä mahdollisuuksia rakas Jupiterini antaisi, seuraava planeetta Asc, löytyy taas Kreikka ja Turkkikin.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 09.08.2009 10:22:00 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Norna
Vieras
« Vastaus #16 : 09.08.2009 12:52:53 »

Jos se on 100 km niin silloin toinen linjakin kulkee nykyisen syntymäpaikkani vaikutuspiirissä, nimittäin  kuu askendentti.

Aha, nyt mä tajusin että tuo Astro-travel -kartta näyttää visuaalisesti muutokset Relocation-kartalla. Eli mun nykyisellä kartalla tässä nykyisessä paikassa on  venus  aspect_con  keskitaivas, eli Venus siirtyi tiukemmin MC:n yhteyteen ja Kuu lähemmäksi askendettia. Joten nuo samat asiat näkee myös kartalta kun valitsee astro.com:sta relocation chart ja muuttaa synnyinpaikaksi tuon mahdollisen asuinpaikan.
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 09.08.2009 21:04:40 »

Oletko jotenkin yhteydessa taidealaan?(kauneus on yhteydessa tyohon?)
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #18 : 09.08.2009 21:23:57 »

Olen ollut musiikkiluokalla peruskoulussa 3.lk - 9. lk ja sillä tavoin se on ollut aina elämässä läsnä. Varsinkin paikanvaihdon myötä erilaiset harrastukset ovat nostaneet päähän joihin liittyy Venus esim korujenteko mutta se on tosiaan ihan harrastepohjaista. Työtä en siis koskaan ole tehnyt minkään taiteen parissa.
 Orbi on aiemmin ollut 7 astetta  keskitaivas aspect_con venus ja nyt se suoraan MC-akselin päällä. Kaipuu on siis kova tuoda elämässä esille sitä puolta laugh.

Voisiko Venus olla yhteydessä myös kasveihin; kukkasiin ja huonekasveihin? Enemminkin kova innostus on kovasti nostanut päätään muuton jälkeen. Haaveilen puutarhasta ja kauniin ympäristön luomisesta kukin ja kasvein smitten.
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 09.08.2009 22:48:23 »

Tottakai voi olla-sehan on sita veenusta parhaillaan-minakin haaveilen samasta asiasta puutarhaani ja aijon myos toteuttaa sen.
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 10.08.2009 12:12:05 »

Suomessa asun lähellä DS  uranus linjaa.
Olen opiskellut DS neptunus ja AS kuu -linjojen läheisyydessä.
Lapsuudenkoti ja kesäpaikka on DS kuunsolmu linjalla.

Kivat linjat menee tuolla Ahvenanmaalla, DS  venus ja AS  jupiter Hmmm... :Smiley

Englanti/Skotlanti!  smitten Siellä menee IC  kuu linja. Olen käynyt ja ihastuin ikihyviksi. Voisin asuakin.
« Viimeksi muokattu: 10.08.2009 12:29:54 kirjoittanut asbolos » tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 10.08.2009 19:58:54 »

Pisti silmaan toi sun lapsuudenkoti ja kesapaikka DS kuunsolmu-onko siella karmat kasitelty?
Opiskeluun yhdistan taysin  neptunus ja kuu linjat
Miten sun  uranus kayttaytyy?
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 15.08.2009 10:41:43 »

Joo-o, karmat kyllä on siellä kuunsolmu linjalla käsitelty...kunnolla! Ei ihmekään, että muutin siltä alueelta pois, vaikka vieläkin tietty rakas paikka on käydä.

Tämä  uranus linja taas on tuonut mukanaan muuttoa(3krt 5 vuoden sisään) vaihtuvia töitä, työttömyyttä, uuden harrastuksen, nyt myös opiskelua. Transiitti  uranus  aspect_tri  merkurius toi opiskeluideat tullessaan. En oikeen saa mihinkään juuria asettumaan, vaikka täällä on muuten mukava asua. Toi myös etäsuhteen, minä täällä, rakas muilla mailla.

Mulla menee noita linjoja Suomen päältä 7 kpl ja Ahvenanmaan 2, joten on varaa valita.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 16.08.2009 08:22:18 »

Oih mikä aihe!  Smiley
Vallan uppouduin tuonne astro traveliin.  crazy2

Suomesta ei löydy kuin  askendentti  pluto linja ja sekin menee pohjoisessa kainalosta Kajaaniin poikittain. Euroopassa muutenkin aika vähän "toimintaa".  venus  askendentti linja pyyhkii Saksan, Kroatian ja Italian poikki ja IC  pluto Reykjavikin yli.

Mutta se varsinainen "pommi" löytyi Kanadasta, Yellowknifen yläpuolelta Great Slave Laken ja Great Bear Laken välistä. Siellä on tällainen ruuhka;

mars DC /  mars  keskitaivas
 kuu DC /  chiron  askendentti
 kuu DC /  mars  keskitaivas
 mars  askendenttichiron  askendentti
 crazy2

Ikinä en ole kuitenkaan tuntenut mitään vetoa Pohjois-Amerikkaa kohtaan. Vähän hämmentävää.

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 16.08.2009 11:20:44 »

Intiaanien kotiseuduilla, mielestani  pluto on kuitenkin ehdottovampi, mutta ei itsellanikaan ollut mitaan vetoa Israeliin-taalla kylla olenkin viihtynyt hyvin  Grin
Mene Kajaaniin asumaan!!!
Onko sinulla jotain intiaanielamia takana-Kanadahan on samoilla leveysasteilla Suomen kanssa ja  :chiron:mielestani nayttaa jotain sinne liittyvaa  kuu kanssa-olet vain syntynyt lanteen sielta suunnalta katsottuna ja intiaanithan katsovat lanteen kuollessaan...vain tuli mieleen
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #25 : 16.08.2009 11:38:01 »

Lähes kaikkien noiden linjojen leikkauspiste tuntuu olevan tuossa hieman Kemistä pohjoiseen..  Huh Pitäiskö tän länsisuomalaisen tytön muuttaa pohjoiseen?  Smiley Mutta ei kai ihme että tunnen yhä vetoa syntymäkaupunkiini, kun siinä on sekä  venus AC että  merkurius MC linjat lähellä.  Smiley

Mutta, mikä tämä oikein on? Mistä tämä lasketaan?
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #26 : 16.08.2009 12:08:38 »

Kaikilla on linjojen yhtymäkohta siellä pohjoisessa, usein P-amerikassa tms.

Ave^^, kartta näyttää visuaalisesti muutokset jotka tapahtuvat relocation-kartalla, eli kun syntymäpaikka muutettaisiin ko. paikkaa koskevaksi. Silloinhan lähinnä akseleiden sijainti muuttuu kartalla.

Mulla ei tosiaan kulje yhtään linjaa Suomen yli.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #27 : 16.08.2009 12:40:28 »

Ahaa. No sitten suhtaudun siihen hieman eri tavalla.  Smiley Tuota relocation-kartta-asiaa olenkin viime aikoina pohtinut, että voisiko siihen liittyä se, että maisemaa vaihtaessa, matkustaessa, tuntuu olevan sellainen jonkinlainen "henkinen sopeutumisjakso", ihan lyhytkin joskus, siihen uuteen paikkaan? Mulla kun tuo nousun merkki vaihtuu suomessakin jo helposti, ja jotenkin tuntuu että eri kaupungeissa olisi erilaiset energiat.. Vai onko tämä vain näitä nousukala-juttuja?  Wink
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 17.08.2009 08:57:30 »

On mielestani eri kaupungeissa ja erikoisesti eri maissa tiettya energiaa-se joko sopii tai ei sovi,
Joissain maissa  minulle on tullut sellainen ahaa elamys ja joissain on taas sita tasapaksua jokapaivaista mitaansanomatonta energiaa-ilmeisesti se on jotenkin yhteydessa tunteisiin-onko se sitten yhteydessa menneisiin elamiin, kun niin olen jostain lukenut.
tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 20.08.2009 22:32:37 »

Hei, taas on touhuttu maailaman kartan parissa.  smitten

Minulla siis noiden linjojen "ruuhka" siis tuolla Kanadassa intiaanien mailla, mutten kyllä tunne vetoa siihen kulttuuriin tai että menneisyyttä olisi siellä.

Nyt pelmusin Aasiassa ja löysin Manilasta tällaisen paikan;

Venus/MC Line (Venus in Zenith)   

The small circle on the line indicates the place where Venus is at the Zenith. This is where the maximum of this line effect is felt.

These places are predestined for artistic and creative people. Here they are likely to receive praise, encouragement and social acceptance. Under very beneficial influences, this could even lead to being "discovered", and reaping substantial financial rewards. In any event, this placement is excellent for public appearances, presentations and successful gala nights.

Quite generally though, this influence can help you to discover how to enjoy "getting across" to the public. You enjoy being in the limelight, being admired by others and holding their attention just by being yourself. Your career can be greatly helped by this aspect. You develop your talents, enjoy an aesthetically pleasing and elegant lifestyle, and appreciate the value of a cultivated manner.

This placement strongly emphasises money, property and all material possessions. These areas lend themselves to every type of lucrative business and financial undertaking. However, a strong sense of ambition can tempt you to ever greater expenditure, and you could be drawn into a subtle form of competition for affluence and prestige.

Clothing, designer labels and luxury items become important status symbols and serve to reinforce your social position. There is a danger of placing too much importance on appearances, and you could become the victim of your own vanity.
Sinnekö siis?  laugh

askendenttimerkurius linja menee Mongolian,Kiinan, Nepalin (suoraan Kathmandun) ja Sri Lankan yli.
 askendenttijupiter linja Kiinan, Intian (suoraan New Delhin) ja Malediivien yli.
 askendenttikuu Mongolian, Kiinan, Burman, Thaimaan ja sumatran yli.

Enemmän minua tosiaan kiinnostaisi Aasia, matkailun ja kulttuurin osalta.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: