K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #30 : 02.08.2009 20:16:50 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #31 : 02.08.2009 23:42:21 » |
|
Sanopa Sasha, mistä löytäisi tämä flikka tulevan kotinsa? Pitäisi Helsinkiin muuttaa ja kämpät on niin kiven alla että Ja miten saan äidin nalkuttamasta?? annaelen Jaa kappas, mistäköhän löytää..? Kysymystäsi varten jouduin jatkamaan tuota KE:n kysymyksestä alkanutta meditointia.. : ...hhhmmmmpp!
:
Vastaus kuuluu: Helsingistä kiven alta.
Oletkos huomioinut eksoottiset asumismuodot keskellä kaunista Helsingin keskustaa rautatieasemalla ja asematunnelissa ja merellisissä maisemissa Kaisaniemenrannassa ja Pitkänsillan alla?
Myös roskikset ovat siitä loistavia asuntoja, että niihin saa ruoan ja lehdet kotiin kuljetettuna ilmaiseksi.
Toinen keino on varata hotelli/motellihuone kuukaudeksi kerrallaan jonkun vtumaisen tyypin nimellä ja osoitteella, maksaa vain viikosta tai jättää maksamatta kokonaan ja vaihtaa toiseen hotelliin kuukaudeksi jonkun toisen vtumaisen tyypin nimellä ja osoitteella jne.
Tai sitten vuokrata reilusti kuule penthouse-sviitti vuodeksi ja sopia hotellin miesjohtajan kanssa erityisestä vuokranmaksusta esim. kerran pari viikossa.
Tuttuja, kavereita ja/tai sukulaisia Hkissä? Pakkaa kaikki kamasi ja huonekalusi mukaasi ja reilusti vaan soittamaan ovikelloa myöhään illalla ja sanot, että muutat nyt heidän luo.
Seuranhakupalstat kannattaa hyödyntää myös asuntoa etsiessä!
Yksi keino on myös tehdä jotain rikollista, että pääsee vankilaan asumaan. Ne ovat kuulema ihan kuin viiden tähden hotelleja.
Nalkuttamisen saa loppumaan, kun toistaa kaikki nalkuttajan juuri sanomat asiat matkien pikkutarkasti nalkuttajaa ääntä ja liikkeitä.
Jos se ei auta, niin ota kangasnenäliina, golfpallo tms. ja jeesusteippiä. Tunge nenäliina/golfpallo nalkuttajan suuhun ja kierrä suun kohdalta jeesusteipillä 3-4 kertaa ympäri.
Yksi vaihtoehto tehdä eräänlaista kotikirurgiaa sähköllä nalkutuksen lopettamiseksi.
Tähän kannattaa varautua etukäteen itsetehdyllä nalkutuksen lamauttajalla, joka on helppo valmistaa, kun katkaiset mistä tahansa sähkölaitteen johdon laitteen juuresta irti sivuleikkureilla tai saksilla, kuorit leikatun pään muovit veks parin sentin matkalta, jolloin paljastuu kaksi muovipäällysteistä johtoa.
Kuori nekin paljaiksi noin 1-2 cm verran, jolloin sinulla kaksi kuparista johtoa näkyvissä.
Sitten ei muuta kuin mamma istumaan jonnekin pistorasian lähettyville, isket töpselin seinään pitäen kiinni johdon muovisesta osasta ja isket metalliosan nalkuttajan kurkunpäähän, jolloin se vaikuttaa myöhempiin nalkutuksiin hillitsevästi.
Onnea matkaan ja Helsinkiin!
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.08.2009 23:48:29 kirjoittanut Sasha »
|
tallennettu
|
|
|
|
sarese
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #32 : 03.08.2009 19:55:18 » |
|
Ehditkö katsoa myös minulle? Parisuhde, työtilanne ja yleensäkin koko tulevaisuus? Miten asiat tästä alkaa menemään. Löytyykö onni ja jos niin koska.
KIITOS!!!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
BlueRose
Kanta-astroilija
I Love Yuo Mom
|
|
« Vastaus #33 : 04.08.2009 06:35:25 » |
|
Näkyykö minulle enään vauvoja :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #34 : 04.08.2009 07:45:34 » |
|
Ihan ensi alkuun onnittelut tästä uudesta menestystarinastasi ennustajaeukkona mitä moninaisin ja mielikuvituksellisin menetelmin. Olet suorastaan loistava. Olen monet hyvät naurut saanut näitä lukiessani. Kiitos. Ei mutta oikeasti on hyvä joskus nauraa ja heittää huumoria muutoin usein niin vakavista asioista. Sinussa on selkeästi komediennen "vikaa". Kuitenkin kiertelemättä ja kaartelematta sen enempää menen asiaan... Minulla on nimittäin probleemi... Ajatella, enkö olekaan täydellinen.
Tilanne on nimittäin se (enpäs ole tänne vielä kertonutkaan) että minulla meni poikki sen Syyrialaismiehen kanssa, koska hän ei selkeästikään tiennyt mitä halusi, ei ollut ilmeisesti päässyt eroon exästään ja ties mistä muusta syystä pisti poikki kanssani. Se on pitkä tarina, mutta lyhyesti sanottuna hän kertoi lähtevänsä lomareissulle lastensa ja EXÄNSÄ kanssa ja vakuutteli, että ihan lasten takia vain, heidän välillä ei ole enää mitään, ovat vain ystäviä jne. Ja kun kuitenkin "rivien välistä" olin lukenut/aistinut, en ehkä yhtä hyvin kuin sinä nyt vainuat mutta kuitenkin, kuinka tärkeä exä hänelle oli yms. No... Yritin ns. "niellä" tämän uutisen kokonaisena, mutta eihän se onnistunut ja kun yritin "paloitella" sitä ja sanoin suoraan, että minusta tuntuu kyllä nyt aika pahalta ja epävarmalta tämä kaikki, että tuollatavalla yllättäin lähtee lomareissulle exänsä kanssa ja naismaiseen tapaan, otin tämän asian tietenkin puheeksi juuri silloin kun olimme menneet nukkumaan Siitähän hän arvatenkin vasta riemastui >: ja sanoi, että hän on pahoillaan, mutta ei enää jaksa, hän ei tiedä mitä haluaa ja haluaa olla yksin jne. yms. Toisin sanoen pisti poikki kanssani.
No juu, mutta sitä sitten aikani itkeä vollotettuani sain yllättäen pitkästä aikaa viestin siltä aikaisemmalta exältäni, siltä Pakistanilaiselta joka yritti saada minua takaisin monta kuukautta sen jälkeen kun minä jätin hänet. Anyway, hän kyseli mitä minulle kuuluu ja että oli nähnyt minusta unen jossa olin itkenyt lohduttomasti ja niinhän olinkin. Nyt sitten varmaan jo arvaatkin loistavine vainuinesi lopun... Eli jossain vaiheessa minua alkoi niinsanotusti "vanha suola janottamaan" kun hän minua viesteillään "pommitti" ja eilen "lankesin" hänelle. Suostuin siis puolen vuoden jälkeen tapaamaan hänet. Ja nyt arvatenkin olen "hukassa", koska olen hänelle "love of his life" jne. ja hän on kyllä ollut minullekin, kun vain olisi osannut pysyä ns. "housuissaan" eli uskollisena ja ollut valmis siihen rumbaan mitä kaksi lastani tuovat tullessaan. Kemiat ja kaikki ovat edelleen niin... mutta kun tiedän ettei meillä ole tulevaisuutta kuitenkaan... Mitä siis tehdä oi Prosecco gueen?... Jatkaako tätä on/off meininkiä or what?!
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.08.2009 07:47:32 kirjoittanut Rakkauden valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #35 : 04.08.2009 09:57:27 » |
|
voisitko pliis keksiä minulle ongelman, jonka voisit samalla ratkaista?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
belle
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #36 : 04.08.2009 20:23:03 » |
|
En nyt lukenut koko ketjua enkä tiedä missä mennään mutta kerroppa,kun olen työtä yri ttänyt vaihtaa neljä vuotta mutta aina on kapuloita rattaissa.Olisin mieluusti jossain keittiössä töissä ja tekisin ihmisläheisempää työtä miten on keikunku vielä pitkään koneitten kanssa pesulassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Memmy
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 04.08.2009 22:06:27 » |
|
Sasha! Nyt tarvisin apua! Mitä teen minun mies kuvioitten suhteen.. Yksi satutti todella pahasti.. Oliko hän vain vihainen minulle jostain vai eikö vain välittänyt minusta! Pitäisikö hänet unohtaa.. :/ Ja sitten mies joka ihan yhtäkkiä ilmestyi elämääni.. Hieman erilaisempi tapaus kuin muut.. Oih... MIEHET! Mitä teen.. Mihin suuntaan meen.. Välittääköhän kumpikaan edes..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #38 : 05.08.2009 19:36:53 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #39 : 05.08.2009 19:45:35 » |
|
Kuule Sasha, tekisikkö mulle taian? Miestä tekis mieli, mutta en millään viitteis lähtee kylille sitä ettiin. Että jospa taikoisit sen tänne mulle kotiin? Lauantai olis hyvä päivä, siinä puoleltapäivin. Perjantai-iltaki sopii just ja just, mutta ei kovin varhain, ajattelin pyhittää päivän perinaiselliseen kauneudenhoitoon lomanalun kunniaksi. Niin, ja sen miehen pitäisi sitten ymmärtää haihtua savuna ilmaan ihan ajatuksen voimalla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #40 : 05.08.2009 19:51:15 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.08.2009 19:53:05 kirjoittanut Sasha »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 05.08.2009 21:04:42 » |
|
Ihan ensi alkuun onnittelut tästä uudesta menestystarinastasi ennustajaeukkona mitä moninaisin ja mielikuvituksellisin menetelmin. Olet suorastaan loistava. Olen monet hyvät naurut saanut näitä lukiessani. Kiitos. Ei mutta oikeasti on hyvä joskus nauraa ja heittää huumoria muutoin usein niin vakavista asioista. Sinussa on selkeästi komediennen "vikaa". Kuitenkin kiertelemättä ja kaartelematta sen enempää menen asiaan... Minulla on nimittäin probleemi... Ajatella, enkö olekaan täydellinen.
Tilanne on nimittäin se (enpäs ole tänne vielä kertonutkaan) että minulla meni poikki sen Syyrialaismiehen kanssa, koska hän ei selkeästikään tiennyt mitä halusi, ei ollut ilmeisesti päässyt eroon exästään ja ties mistä muusta syystä pisti poikki kanssani. Se on pitkä tarina, mutta lyhyesti sanottuna hän kertoi lähtevänsä lomareissulle lastensa ja EXÄNSÄ kanssa ja vakuutteli, että ihan lasten takia vain, heidän välillä ei ole enää mitään, ovat vain ystäviä jne. Ja kun kuitenkin "rivien välistä" olin lukenut/aistinut, en ehkä yhtä hyvin kuin sinä nyt vainuat mutta kuitenkin, kuinka tärkeä exä hänelle oli yms. No... Yritin ns. "niellä" tämän uutisen kokonaisena, mutta eihän se onnistunut ja kun yritin "paloitella" sitä ja sanoin suoraan, että minusta tuntuu kyllä nyt aika pahalta ja epävarmalta tämä kaikki, että tuollatavalla yllättäin lähtee lomareissulle exänsä kanssa ja naismaiseen tapaan, otin tämän asian tietenkin puheeksi juuri silloin kun olimme menneet nukkumaan Siitähän hän arvatenkin vasta riemastui >: ja sanoi, että hän on pahoillaan, mutta ei enää jaksa, hän ei tiedä mitä haluaa ja haluaa olla yksin jne. yms. Toisin sanoen pisti poikki kanssani.
No juu, mutta sitä sitten aikani itkeä vollotettuani sain yllättäen pitkästä aikaa viestin siltä aikaisemmalta exältäni, siltä Pakistanilaiselta joka yritti saada minua takaisin monta kuukautta sen jälkeen kun minä jätin hänet. Anyway, hän kyseli mitä minulle kuuluu ja että oli nähnyt minusta unen jossa olin itkenyt lohduttomasti ja niinhän olinkin. Nyt sitten varmaan jo arvaatkin loistavine vainuinesi lopun... Eli jossain vaiheessa minua alkoi niinsanotusti "vanha suola janottamaan" kun hän minua viesteillään "pommitti" ja eilen "lankesin" hänelle. Suostuin siis puolen vuoden jälkeen tapaamaan hänet. Ja nyt arvatenkin olen "hukassa", koska olen hänelle "love of his life" jne. ja hän on kyllä ollut minullekin, kun vain olisi osannut pysyä ns. "housuissaan" eli uskollisena ja ollut valmis siihen rumbaan mitä kaksi lastani tuovat tullessaan. Kemiat ja kaikki ovat edelleen niin... mutta kun tiedän ettei meillä ole tulevaisuutta kuitenkaan... Mitä siis tehdä oi Prosecco gueen?... Jatkaako tätä on/off meininkiä or what?! Koska olet rakkauden suurlähettiläs, niin näyttäisi, että nuo miehesikin jakavat rakkautta estottomasti ja vapaasti ympärilleen. : Myös ystäväni Erika on suuri rakkauden lähettiläs. :
Kuule ei auta itku markkinoilla RV.
Sinulla on väärä taktiikka. Kun mies sanoo menevänsä exänsä kanssa yhteiselle lomalle, niin sinä sanot, että;
Ai kun hieno juttu! Katsos kun just sopivasti eräs komea mies kutsui minut St. Tropezin parkissa olevaan jahtiinsa kylään ja olinkin hiukan epävarma, että lähdenkö vai en, mutta nythän tämä menee ihan päittensä! Sinä menet vahtaamaan vanhan exäsi selluliittia, minä menen ratsastamaan nuorempaa painosta George Clooneysta St. Tropeziin. Koskas lähdet, ihanko jo huomenna? Autanko pakkaamaan?
No sitä pakistanilaista sitten.. Tee sille selväksi, että vieraisiin mahdollista mennä, kunhan ensin tekee siitä kirjallisen hakemuksen sinulle, jonka käsittelymaksu on 5.000 €uroa. Summaa ei palauteta, vaikka anomus hylättäisiin. Jos anomus hyväksytään, miehen tulee maksaa 20.000 €uroa lisää ja antaa sinun leikata kikkelinsä leipäveitsellä irti, jolloin hän on vapaa menemään ihan minne haluaa ja kenen kanssa haluaa.
Jos hän rikkoo sopimusta, esim. menee vieraisiin ilman lupaa ja maksua, leikkaat sen kikkelin joka tapauksessa irti, valmistat siitä joko herkullista kissan ruokaa tai intialaista! -sepä kuule pakistanilaista ketuttaisi! :
Tosin, tie miehen uskollisuuteen on yksinkertainen; Opettele ottamaan hyvin suihin ja älä kaada ongelmiasi hänelle.
Jos tarvitset apua jossain tai jotain, niin sano siinä poskeen oton yhteydessä, että tarvitset 6 tonnia yhteen laskuun, mutta älä kerro kaikkea, että muuten joudut oikeuteen, ulos asunnostasi, kuinka poliisi käy kotonasi tms.
Ajoitus on kaiken A ja O!
Pelkkä summa ja tilinumero, IBAN ja BIC, kun miehellä on vielä kovana.
Mies ei tajua, kuule eikä reagoi mihinkään aktin jälkeen -paitsi jos pieraisee. : Nim. Kokeiltu. Onnea matkaan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #42 : 05.08.2009 21:50:03 » |
|
voisitko pliis keksiä minulle ongelman, jonka voisit samalla ratkaista? Sinä olet täydellisyyden huipentuma, jolla yksinkertaiseti ole minkään valtakunnan inhimillisiä ongelmia, heikkouksia, eikä huonoja puolia.
Bisnekset menee hyvin, 90000000000000000000000000000000 €uron kk tulot, miehiä riittää joka lähtöön, mutta ei paikkaan, koska seksi on likaista ja inhottavaa, eikä kuulu kaltaistesi täydellisten ihmisten toimintoihin. Tästä syystä sinä et käy paskalla, kuten tavalliset ihmiset. Henkisesti olet gurun tasolla ja oikeastaan sinua pitäisi siksi palvoa.
Sinä olet niitä ihmisiä, jotka voivat syödä päivittäin Dominokeksipaketin ilman, että lihoo ja saa näppyjä. Ei vaan muista ole sellaiseen. Itseasiassa syöpöttely pitää sinut täydellisessä kuosissa, eikä sinun tarvitse urheilla, kuten tavallisten ihmisten, etkä sinä sairasta koskaan mitään, eikä sinulle satu tapaturmia.
Perheesi ja taustasi ovat täydellisiä. Työsi on täydellinen matkailualalla, jossa saat miettiä, että varaatko Lontoon matkan yxille tyypeille vai et (kk palkkahan tuli jo mainittua) ja kaahaat sinne töihin Mercedeksellä, jonka tiettyä mallia on valmistettu vain kaksi kappaletta, joista toinen on sinulla ja toinen P. Diddyllä. Jos olet joskus ratikkaa käyttänyt, niin vain huonoja kokemuksia on tullut, kun ne varastaa k-kaupan kasseja.
Asut isossa hulppeassa kartanossa keskellä Helsingin kaupunkia.
Itseasissa, sinun ongelmasi ovat kaikki muut ihmiset, koska ne ovat niin epätäydellisiä ja henkisesti alikehittyneitä.
Ei ole helppoa olla ainut täydellinen, oikein ajatteleva ja henkisesti kehittynyt koko maailmassa, kun aina törmää vastakkaisiin mielipiteisiin, liian erilaisiin elämäntyyleihin, ajattelutapoihin, uskontoihin jne. ja ne kun ei vain tajua olla samaa mieltä kuin sinä, tehdä niin kuin sinä haluat ja toivot ja olla kuin sinä.
Aika yksinäistähän se on, mutta ainahan Astroon voi päivittää päivän kuulumisensa esim. oman henk.koht. horoskooppinsa myötä, koska se on ainoa oikea horoskooppi, ja lainattujen kanavointien ja kirjoitusten, jossa yx kaxonen teki sitä, etkä tiedä, onx nyt niin, että ei sitäkään viitsi auttaa enään, kertoa kaikkiii henkisii juttui Ammasta ja horoskoopeista ja maxaa juomat jne, joita muiden tulee lukea ja seurata sitä tärkeimpänä asiana koko maailmassa -jos tajuavat huonolta henkisyydeltään.
Tsemppiä siihen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #43 : 05.08.2009 22:05:45 » |
|
En nyt lukenut koko ketjua enkä tiedä missä mennään mutta kerroppa,kun olen työtä yri ttänyt vaihtaa neljä vuotta mutta aina on kapuloita rattaissa.Olisin mieluusti jossain keittiössä töissä ja tekisin ihmisläheisempää työtä miten on keikunku vielä pitkään koneitten kanssa pesulassa. Ihan hyvä, ettet ole lukenut. Olet säästynyt monelta.
Jos rattaissa on kapuloita, ne saa pois ottamalla.
Jos ajatellaan realistisesti, niin et sinä keittiössä ihmisläheisyyttä saa, vaan läheisyyttä erilaisten keittiövempleiden kanssa, esim. paistinpannun ja vispilän kanssa.
Keittiössä asuu myös uskomattoman pelottavia mörköjä, jotka laittavat pöperöihin väärät ainekset ja mausteet. Ne prskleet myös sekoittavat suolan ja sokerin keskenään.
Ne saa sinut myöskin polttamaan sormesi tai leikkaamaan siitä palan pois. Sipulipeikot saa sinut itkemään ja pippuriveikot aivastelemaan. Jääkaapissa asuu näkymätön pikku-ukko, joka sammuttaa ja laittaa valot päälle siellä. Se syö kaikki herkut, mutta sinä saat liikakilot.
Mielestäni keittiö on pelottava paikka työskennellä.
Pesulassa on puhdasta ja koneet ei valita samalla tavalla kuin ihmiset, vaan tekee kuten käsket.
Jos haluat ihmisläheistä keittiötyötä, niin tänne Wieniin voit tulla minun keittiööni töihin. Pääset ruokapalkalla!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|