Mielenkiintoista keskustelua. Näin amatöörinä ilmottaudun sekaan ja yritän jälleen oppia uutta!
Mä olen
ja siellähän se plutokin möllöttää... koko setti 1. huoneessa. Lisäks mitä tota karttaani tuossa taas tutkin niin löytyy
Mitä lie nuo sitten enemmälti tarkoittavatkaan, aika plutopainotus lienee vai olenko väärässä? Astro.comissa etsin aikanaan tiedot, hallitsevin planeettani on pluto ja hallitsevin merkkini skorpioni.
Solararcin kirjoitus osui aika yksiin sen kanssa mitä minäkin koen olevani. Mulla on kans aika hyvät nuo antennit, ymmärrän tunnelmia, ihmisten eleitä, fiiliksiä ja ylipäätään ajatuksia ja moni uusi tuttavuus on keskustellessamme ihmetellyt miten voin tuntea heidät niin hyvin niin lyhyessä ajassa, kun osaan kertoa heistä aika isoja ja syvällisiäkin asioita jotka toisaalta itselle tuntuu ns. itsestäänselvyyksinä, siis tarkoitan sitä, että en ymmärrä miten niitä ei muka heistä näkisi? Olen kyllä huomannut, että kovinkaan moni tuttuni ei osaa lukea yhtä hyvin ihmisiä.. Mä näen jotenkin monestakin ihmisestä moniakin asioita, jotka osoittautuvat todeksi myöhemmin. Mulle on turha koittaa valehdella, esittää yhtään mitään ja kaikki vilunki, kaksinaamaisuus sun muu sellainen näkyy yleensä samantien mulle.. Sama mulla, en yhtään tiedä mistä tietoni kerään, mutta ne on liki aina oikein.
Olen myös syrjäänvetäytyvä enkä tykkää olla esillä, oikeastaan vallan kammoksun noita äänekkäitä tilaisuuksia, juhlia jne. Itse en viihdy moisissa ollenkaan ja en järjestä itselleni juhlia koskaan ja kotonani käy aniharvoin vieraita, nekin lähimpiä kavereitani joskus ja jouluna iltaa istumassa jolloin silloinkin tunnen oloni hieman vaivautuneeksi, kun ovat tunkeutuneet mun tiloihin ja mun tavaroiden ja kaiken sekaan (joo, lienen vähän hullu..). Olen kuitenkin ihan sosiaalinen niissä tutuissa porukoissa joissa pyörin
olen kanssa sellainen omaan itseeni käpertyjä ja ajattelen ja pyörittelen asioita aivan älyttömän paljon ja käyn tavallaan ns. keskusteluja pääni sisällä, eikä oikeestaan kellään ole käsitystä siitä että mietin noinkin paljon. Mua pidetään enemmänkin aika huolettomana Huldana,josta väki tuumaa ettei liikoja mieti
Mielenkiintoinen aihe ja odottelen innolla lisää keskustelua, että oppisin lisää! Itse koen olevani hyvin ristiriitainen, en tiedä onko kartallani jotain ristiriitaa aiheuttavaa. Toisaalta olen hyvin voimakas ja mielipiteitä, kunnioitusta yms herättävä ja magneettinen kyllä mitä seurannut olen, mut toisaalta väliin tuntuu että olen aivan onneton rassukka joka purskahtaa itkuun samantien eikä uskalla pitää puoliaan lainkaan
Veikkaan kyllä, että
saattaa olla jotain tekemistä asian kanssa..