Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinkomerkki ja automerkki:)  (Luettu 27547 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
HenzQh
Satunnainen astroilija
*

Vesivoimaa:)

Profiili
« : 04.08.2009 11:26:24 »

Ajattelin julkaista miehisen kysymyksen täällä. Mikä automerkki vakuuttaa sinut ja luuletko sen liittyvän aurinkomerkkiisi tai muuhun kartallasi? Jos on auto, mikä se on merkiltään? Miksi olet valinnut juuri sen?

Vaikken ole ilmaihminen, mun suosikki on Saab. Boheemi ja kaunis urheilullisuus,  Cool . Audi ja BMW viehättää suuresti myös.  skorpioni varmaan vaikuttaa Audin kohdalla. Maskuliinisuus ja järjestelmällisyys:). Mazda ja Opelkin kiehtovat.

Luulen, että Saab on ainakin ilma- ja vesimerkkien suosikki.
Samaten BMW.
Volvo ja Mersu tekevät materialistisuudellaan vaikutuksen maamerkkeihin ja tulimerkkeihin.
Toyota ainakin on kaikessa pyhässä järkevyydessään kuin maamerkeille tehty.
Audit voivat viehättää Oinaan ja Skorpionin tyylisiä ihmisiä.
Italialaiset ja ranskalaiset autot tehnevät vaikutuksen rentoihin ilmamerkkeihin.

Aika erikoinen aihe, mutta uteliaisuuttani pistin:)Mitä mieltä?
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 04.08.2009 11:49:08 »

Autoa en omista, mutta Toyota ehkä olisi se merkki jos joskus hankin. Luulen että liittyy rapu:un, perusturvallinen, mukava, ei herätä erikoista huomiota.

kalat ehkä kelpuuttaa kaikki kärryt jotka suinkin kulkee? Tai mitäpä sitä autoa, bussillakin pääsee.

vesimies minussa haluaa sähköauton. Sama se mikä merkki Wink

Lainaus
Italialaiset ja ranskalaiset autot tehnevät vaikutuksen rentoihin ilmamerkkeihin.

Todellakin, tunnen yhden kaksoset miehen joka on oikea Citroën-fani.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 04.08.2009 11:55:11 »

Voi ei! Vaikka olenkin hyvin ekologinen Nousu-Kauris, Aurinko Oinas minussa haluaisi kuitenkin ehdottomasti Hummerin(!) ja Kuu Rapu puoleni maalaisi sen vaaleanpunaiseksi, ja... ja... ilmeisesti Kuunsolmu Kaksonen vielä sen takia, ettei kaikkea pidä ottaa niin kauhean vakavasti. Pinkki Hummeri olisi muodoltaan äijäauto, mutta kuitenkin söpön feminiininen samaan aikaan Grin Oikeastaan niitä onkin olemassa, kuten esimerkki kuva kertoo, JOSKIN minä haluaisin autooni isommat renkaat Grin Olen pikkutytöstä asti rakastanut monsteriautoja ja iso jenkkiauto olisi - kaikessa luonnon raiskaamisessaan - kuitenkin mieleinen auto minulle. Ajelisin sillä varmastikin aika harvoin loppupelissä, kun julkisilla on niin kiva liikkua.

Ja sen ajokortin voisi tietysti hankkia ennen sitä...  Grin

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 04.08.2009 12:29:38 »

aurinko oinas kahdella äijällä vanhat amerikkalaiset,Cadillac ja Mustangi muistaakseni,toinen tykkää laittaa ja toinen ajeleekin kesäisin,naisella vanha musta mersu,tilava koiralle

aurinko harka aikoinaan suosikkinsa vanha pyöreemuotonen Saab,ihana "traktorivaihteinen" ja maaston vihreä vielä,yhdellä Mersu,äijällä tuo Athan mainitsema "muriseva" iso jenkki ( venus oinas,oinasvaikutusta vissiin nämä "amerikanautot"? mootori  mars murisee?)

aurinko kaksoset eka auto naisella rättisitikka (oli ilo olla kyydissä kesähelteillä ammoin nuoruudessa,oi niitä aikoja) toinen auto isänsä vanha "iso kissa" eli ranskalaisia,oiskohan nykynen sitten pösö niinku toisellakin kaksosella (meikä ei tunnista näitä nykyautoja,ovat niin kamalan "muodottomiakin")

ja tuo  aurinko skorpioni ja Audi oli mielenkiintoinen ( skorpioni on muuten feminiininen Smiley koskapa tyttären eka auto on just vanha Audi,mutta valinta osui ehkä opiskelijan budjetin raameissa tuohon.Ekalla autolla pitää uskaltaa "törttöillä" eli ottaa kolhut ja naarmut vastaan.
Vanhoissa autoissa on vielä se hyvä puoli,että niitä pystyy mekaanisesti korjaamaan.
Ei tartte nostaa käsiä pystyyn kuten näillä "sähköpeleillä".

aurinko kauris ajelee käytännöllisellä pienellä vähän bensaa käyttävällä japanilaisella ja merkkiähän en muista

Ite en ymmärrä autoista mitään,tuskin koskaan hankinkaan, aurinko skorpioni,
jos hankkisin, se voisi olla vanha kuplavolkkari,sellanen vaaleensininen.Ilmatilaa.
Ajelen skootterilla,toinen pösö menossa. askendentti jousimies
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 04.08.2009 14:59:32 »

Heh! Olisiko Rapua, mutta minulle autot ovat, ainakin oma, 'henkilö' nimeltä Unto! Sellainen hauskan turkoorinvärinen Fiat Punto, jolla olen törttöillyt siellä täällä ja todella pelkään milloin ei enää armahdeta. Tuollainen väri iskee silmään...siellä se täti taas menee, varokaa!

En muuten välitä autoista, en muista millainen on naapurissakaan. Muistan kyllä jos jollakin on joku vanha persoona, kuten rättisitikka. Joillekin auto on osa tunnetta, kaveri. Joillekin muuta status-symboli, joillekin vain se välttämätön. Joillekin suuri rakkaus!

Ja tuo kyllä niiiiiin pitää paikkaansa kuten ukollakin! Mitsubishi
Lainaus
aurinko kauris ajelee käytännöllisellä pienellä vähän bensaa käyttävällä japanilaisella ja merkkiähän en muista
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 04.08.2009 15:32:17 »

Mä haluaisin hybridiauton, merkillä ei pahemmin väliä kun en niistä oikein mitään tiedä. Toyota Camry näyttää ihan kivalta Smiley Mun karttaan en osaa tuota oikein yhdistää...
« Viimeksi muokattu: 04.08.2009 15:34:19 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 04.08.2009 15:48:39 »

Joo, minä tosiaan siis olen  mars oinas ja vielä kakkoshuoneessa Grin
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #7 : 04.08.2009 16:19:56 »

Mä pidän nopeista urheiluautoista ja vanhoista klassikoista  smitten  aurinko  oinas, noissa vanhemmissa mä eniten pidän pyöreistä ja virtaviivasista muodoista joten urheilullisuutta sielläkin. Auton pitää kulkea ja kehrätä.

Urheiluautoista vaikka Jaguarin XJ220 on nami http://www.tenzor.cz/zikurat/Cars/Jaguar_XJ220_1.jpg

Vanhemmista esim Holden http://www.carbodydesign.com/concept-cars/2005/10-15-holden-efijy-concept/Holden%20Efijy%20Concept%202.jpg saa mut kokemaan ylimääräisiä sydämentykytyksiä. Voisin mennä tuon auton kanssa naimisiin  Wink

saman tekee myös Mercedes-Benz Count Trossi SSK vuodelta 1930 http://www.automotoportal.com/media/images/vijesti/060915001.2.jpg
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 04.08.2009 16:37:58 »

Jos IKINÄ elämässäni hankin autoa ( turha kapistus :Smiley), niin sen on oltava hybridi, pieni, vähän kuluttava ja mukiinmenevän söpö.

askendentti harka = Auto ei saa ihan romukasa olla!  aurinko kauris = luontoystävällisyys, kätevyys, käytettävyys 

Yritän kuitenkin elää mahdollisimman pitkään ilman autoa ja ajokorttia. Hirveä energiaa ja luontoa tuhlaava kapine!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Norna
Vieras
« Vastaus #9 : 04.08.2009 17:00:44 »

Niin juu itselläni ei ole ajokorttia enkä aio varmaan koskaan sellaista edes hankkia  Smiley.
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija

Inner peace is found through passion

Profiili
« Vastaus #10 : 04.08.2009 17:16:14 »

aurinko vesimies ja autoksi tietenkin joku hemmetin sukkela (Fefe elikkäs Ferrari tai Porsche tai Lambo tms, lie vaikuttanee et oon mies?). Toisaalta joku tuolla alitajunnassa kokoajan sanoo, et se vois silti viedä vähän bentseeniä ja olla sellanen snadi, jolloin kysymykseen tulisi http://www.teslamotors.com/ pois lukien tietty toi snadi.. Toi ois jotenki smitten kuhan tulis viel ekaks Eurooppaan asti.. Rahaa toki pitäs jostain myös saada, mut jos valita saa ni kyl se joku noista ois Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Veskari-83
Kanta-astroilija

Inner peace is found through passion

Profiili
« Vastaus #11 : 04.08.2009 17:22:13 »

Tuollainen jos ajelis vastaan niin ei tarttis ees olla hiprakassa jotta tulis Transformers mieleen 2funny Starscream!! Karkuun!!
Eääh, kattele ne muutki vaihtoehdot läpite ennenku tuomitset Tongue
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Norna
Vieras
« Vastaus #12 : 04.08.2009 17:48:06 »

Ei ole urheiluautot vain äijien juttuja, kyllä niistä naisetkin saa iloa irti  Wink
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #13 : 04.08.2009 18:58:18 »

Jotenkin osuvaa kun  oinas -nainen kommentoi noin Wink Grin

mars

Hihi Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #14 : 04.08.2009 19:05:39 »

Mulla  aurinko jousimies 10. huoneessa,  askendentti mars kauris ,  mars 1. huoneessa,  venus jousimies 11. huoneessa.

Mulla on kartalla jonkin verran Veskaripainotusta, Urkki aspektoituu henk. kohtaisiin planeettoihin:  uranus aspect_con aurinko ,  uranus aspect_tri kuu ,  uranus aspect_con keskitaivas - Urkki on itse asiassa ihan Keskitaivaan päällä. Tämän vuoksi mulla on ehkä se kaipuu olla oma itseni, ehkä erottautua joukosta, olla se friikki Smiley  Samalla on tuo eläväinen  jousimies -stellium, jonka ansiosta sitä pirtsakkaa huumorintajua ja itseironiaa löytyy Smiley

Kaurisvaikutuksen takia haaveissa on taloudellinen, vähän kuluttava ja kohtuullisen hintainen menopeli. Mä en tarvitse mitään Bemaria tai Porschea - en oikeasti edes tiedä, uskaltaisinko mitään kallista autoa jättää mihinkään, jokuhan voi murtautua sinne!!! Shocked  

Elän vähän sillä periaatteella, että auto kun auto, kunhan sillä pääsee paikasta A paikkaan B eikä ole mikään hirveä bensasyöppö. Mutta kiva, suloinen pikkuauto olisi kiva, kuvastaa ehkä mun leikkisää Jouskaripersoonaa parhaiten Smiley

Sitruunankeltainen/vaaleanpunainen/turkoosi kuplavolkkari olisi tosi pop smitten  Tai sitten Mini tai se kääpiökokoinen "kaupunkiauto", mikä hitto se merkki olikaan - mä en oikeasti tunne autojen merkkejä! Grin  Todennäköisimmin autoksi tulee, jos on tullakseen, joku perus-Peugeot 106/206. Ei ärsytä yleisössä pahennusta ja on taloudellisilta ominaisuuksiltaan kait ihan jees, sekä ei tarvitse olla mikään tilaihme. Kunhan minä ja ostoskassit mahtuu kyytiin, niin se riittää Grin  Näin jossain tosi söpön limenvirheän Pösö 206:n - se olis kyllä aika meikäläisen juttu Cheesy uglystupid2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio