Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neitsytnaiset - estoiset siivousintoilijat???  (Luettu 13986 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 16.11.2009 13:19:21 »

Olen huomannut että naisilla joilla  mars on Neitsyessä,ovat kovia siivoamaan ja kaikki aina siististi...Auringolla ei niinkään ole vaikutusta tässä asiassa. JA estoja ainakin löytyy miehiltä joilla  mars Neitsyessä,naisista ei ole kokemusta  2funny

tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 21.11.2009 02:41:40 »

Itsellä aurinkomerkkinä on neitsyt ja siivousinhoni on kuulua niin kavereiden kuin perheenkin keskuudessa. Tosin silloin, kun kotonani on siistiä, minua ei häiritse mikään muukaan asia elämässäni. Tosin en suhtaudu kotiini hirveän tunteellisesti, se on vain paikka jossa käyn nukkumassa ja oleskelmassa pari tuntia päivästäni. Koenkin tietyllä tapaa olevani tälläisissä asioissa kylmä ja käytännönläheinen, en koe, että on hirveän järkevää tuhlata energiaansa puunaamiseen, kun sen voi käyttää kaikkeen muuhunkin, opiskeluun, lukemiseen, treenaamiseen jne. Pikkutarkkuuteni löytyy kyvyssäni nähdä pienet yksityiskohdat ja usein tiedänkin asiat ennen kuin toinen edes avaa suutaan, jos kyse on esimerkiksi huolista tms, koska jo pidempään olen ne huomannut äänensävyistä, eleistä ja suhtautumisesta tiettyihin asioihin. Toki olen myös pikkutarkka opiskeluissani ja treenamisessani.

Ja yksi neitsytmäisistä piirteistäni on aikaisemmassa viestissä mainittu huonojen käytöstapojen heikko sietokyky. Itselleni tekee usein pahaa katsoa ihmisiä syljeskelemässä kadulle ja muut samankaltaiset asiat.

Oli myös aika mielenkiintoista, kun aiemmin mainittiin neitsyen yhteydessä tarot-kortti voima, joka on myös omakorttini. Olen aina kokenut sen symboliikan kuvaavan persoonaani erittäin hyvin, joten ehkä näin on myös muiden neitsyiden kohdalla? Itse olen sen hiljaisen voiman lisäksi ajatellut sen aina tarkoittavan sitä, että pystyt kaikkeen mihin vain haluat, mikään este ei ole liian suuri ja suurimmat syyt olla tekemättä jotain ovat tekosyitä, kuten kortin symboliikassa leijona. Koenkin neitsyiden olevan tarmokkaita ihmisiä, joilla on suurempia voimavaroja kuin he itse aina ymmärtävätkään.

Olen aina kokenut, että monet neitsyet suhtautuvat ihmisiin ja ihmissuhteisiin peruskyynisesti, ennen kuin se jokin kumppanissa tai ystävässä vain kolahtaa oikeasti. En romantisoi ihmissuhteitani, mutta toisaalta en voi myöskään luottaa keneenkään varauksetta, koska ihmiset eivät ole koskaan täysin luotettavia. Silti en koe olevani kykenemätön lämpimiin suhteisiin, nykyisen miehenikin kanssa olen ollut onnellisesti yhdessä viisi vuotta, eikä kyynisyyteni ole tuottanut suhteeseen juuri ongelmia. Naimisiin en tosin menisi kuin taloudellisista syistä, jotka ovat yhteiskunnan pakottamia, muuten en näe sillä mitään merkitystä. Monet saattavat pitää minua kylmänä, mutta itse koen olevani ennemminkin realisti, neitsyt siis. ^^ Seksiin olen aina suhtautunut suorasukaisesti ja minulle se on luonnollista, joten en sen suhteen juurikaan kainostele, enemmän ongelmia tuottavat läheisemmät ystävyyssuhteet, jos jotkut.

Eli voisi ajatella, että jokaisella nämä asiat ilmenevät eri tavalla ja toki se muukin kartta vaikuttaa. Esimerkiksi koen sosiaalisesti käyttäytyväni nousevanmerkkini, jousimiehen kaltaisesti, mutta perusasenteet ovat hyvinkin neitsytmäisiä.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2009 02:48:02 kirjoittanut ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
mirka222
Vieras
« Vastaus #17 : 21.11.2009 12:38:24 »

Heh, tästä voisin mainita ystäväni, jolla on kartalla vahva  neitsyt mutta myös :skorpioni:vaikutus... Hän on aivan neuroottinen siivooja, juhannuksen vietto päättyi katastrofiin, koska kyseinen neiti kiersi 24/7 ihmisten, pöytien ja grillien luona siivoomassa ja valittamassa epäjärjestyksestä. Hän valitti esim. että "savu nousee grillikatokseen ja värjää katon" kun paistaa makkaraa-> eiköhän se ole grillikatoksen tarkoituskin, siis paistaa makkaraa... Lopulta kävikin niin, että porukka lähti läksimään koko paikasta pois ja neitsyt jäi yksin poikaystävänsä kanssa tälle kyseiselle mökille Grin Kuulemani mukaan hän oli käynyt vielä jonkun vierailijan kimppuun mökillä, koska tämä oli alkanut sanoa hänelle vastaan...Tämä neitsyt tyttö on luonteeltaan kuitenkin pohdiskeleva ja melankoliaan taipuvainen, itsekriittinen ja vakava...Itse tulen hänen kanssaan hyvin toimeen, koska hän on kuitenkin luotettava ja "jalat maassa"-tyyppiä vaikka hetkellisiä raivonpurkauksia saattaa tapahtua, kuten tuolla mökillä..Nekin johtuvat osaksi hänen vaativuudestaan itseään kohtaan ja asioiden ylikontrolloimisesta, johon myös itsekin nousu neitsyenä syyllistyn aika ajoin...
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #18 : 26.11.2009 15:41:55 »

Tunnen pari neitsytnaista. Toista onkin puittu jo tuolla "Sitoutumiskammoinen ystävä"-topiikissa (en jaksa linkittää, laiska minä  buck2 ).

Tämä kyseinen naisihminen on kyllä pinnalta niiiiin tyypillinen Neitsyt ( askendentti rapu ). Aika ujo, ei välttämättä ole omimmillaan isoissa porukoissa, vaatimaton (ei usko, jos häntä kehutaan), erittäin tunnollinen, tekee kovasti töitä. Eikä hänen tapoihinsa kuulu levitellä yksityiselämää, joskus saattaa hieman kertoa, mitä hänelle kuuluu yksityiselämän puolella, hyvin pinnallisesti kuitenkin. Muttei levittele seksipaljastuksilla tms.

Miesten keskuudessa hänellä on aivan uskomaton tuuri ja jos olemme iltaa viettämässä, niin hyvin usein tämä nainen lähtee jonkun "illan löydön" matkaan. Mutta ihmissuhteiden solmiminen tuntuu olevan vaikeaa, suhteet (ainakin uusimmat) ovat katkenneet naisen aloitteesta. Eli ehkä pelkää hylätyksi joutumista/suhteen epäonnistumista, jolloin helpompi on olla se jättäjä (hallitsemisen tarve?)? Seksuaalisesti hän "antaa itsestään" helpommin, mutta tunnepuolella "antaminen" on paljon vaikeampaa.

Ulkoisesti olen kiinnittänyt huomiota, että tämä nainen ei vaatteilla koreile, pukeutuminen on varsin arkista sekä ehostaminen (meikin määrä) on varsin vähäistä. Mutta hänellä on hiukset erittäin kauniisti hoidetut, sileät, kiiltävät (ei siis rasvasta Grin ) ja huolella laitetut. Iho hänellä on myös kauniisti hoidettu, kuulas, sileä, ihanat pisamat, ei näpyn näppyä. Koti hänellä on järjestyksessä, pölyt pyyhitty huolella pois ja tavarat järjestetty omille paikoilleen, sisustus varsin viihtyisä. En kuitenkaan näkisi hänen kotiaan minkään siisteysfriikin kotina, vaikka onkin hyvin pidetty ja tavarat järjestyksessä.

Toinen Neitsyt-nainen on ala-asteen aikainen luokkakaverini, jonka tapasin jokin aika sitten. Hän on vielä tyypillisempi Neitsyt, juristiksi opiskelee. Erittäin tiukea ainakin ulkonäkönsä suhteen, pukeutuu 27-vuotiaana kuin vanha täti (omasta mielestäni, en nyt ala tässä listaamaan hänen tyyliään), aika hankala keskustelukumppani, pidättyväinen, huumorintajuton (tai ei ainakaan ymmärrä mun huumoria). En hänen kotiaan ole nähnyt, koska en ole niin läheinen hänen kanssaan, mutta olettaisin, että tavarat ovat järjestyksessä. Viimeksi oli ainakin sinkku - voi olla, että on niin kova pitämään jöötä, että harva mies viihtyy tossun alla...

Undecided
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 26.11.2009 20:54:17 »

Itse olen jollain tapaa kokenut, että  askendentti neitsyt ovat jopa enemmän siivousintoilijoita. Itse  aurinko neitsyt minua jaksaa huvittaa mieheni  askendentti neitsyt innostus excel taulukoihin, joilla hän leikkii huvikseen vapaa-ajallaan, sisustuksenkin pitäisi olla yksinkertaista, kaikki roina "sotkemasta" paikkoja pois. Parta on aina siisti ja oma tyyli on tärkeä juttu ^^ Ei hän sinänsä mikään siivousfriikki ole, mutta minuun verrattuna hän kyllä on tarkka, hän ei oikein pysty olemaan rento kotona, joka on hänelle  aurinko rapu erittäin tärkeä, jos paikat eivät ole kunnossa. Hän järjestelee kaikki tavaransa aakkosjärjestykseen ja säntillisesti =) Hän tietää yleensä asioista niitä pieniä nippelitietoja, joilla pääsee pätemään. Töissä hän on erittäin tunnollinen, eikä myöhästy koskaan, neitsyt vaikutusta lienee osittain myös hänen tarpeensa tehdä ylimääräisiä hommia, esimerkiksi tarkistella palkanlaskennan kaavoja, joita hän on myös päässyt oikomaan, vaikka se ei kuulu mitenkään hänen omaan työhönsä. Hänestä kuitenkin puuttuu neitsyiden tietynlainen kylmyys, joten hmm, täydellinen mies =D

Että, ehkä  askendentti neitsyt ovat tavoiltaan enemmän perusneitsyiden kaltaisia ja  aurinko neitsyt enemmän tunneelämältään? =/
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #20 : 26.11.2009 21:10:25 »

Että, ehkä  askendentti neitsyt ovat tavoiltaan enemmän perusneitsyiden kaltaisia ja  aurinko neitsyt enemmän tunneelämältään? =/

No enpä tiedä  :Smiley  Mun miekkonen on myös  askendentti neitsyt ( aurinko vaaka ). Miehellä on kyllä uskomattoman tarkka silmä ja hän huomaa pienetkin poikkeamat ympäristöstään - sekä huomaa, jos mulla on ripsi pudonnut poskelle tms. Ja näistä pikkufiboista sitten jaksaa huomautella hamaan hautaan asti... Että siinä mielessä Neitsyttä, juu.

Mutta... Voisin sanoa, että itse vien esim. koulutöissä tuon loppuun asti hiomisen vielä paljon pidemmälle kuin mies (olen siis  aurinko jousimies askendentti kauris ), mies ei niinkään ole kiinnostunut töissä pilkunviilaamisesta, kuten mä. Kunhan hommat hoidetaan ajallaan, se riittää. Ja siisteys... Voi perse, kun välillä tuntuu, että mä olen se äiskä tickedoff  Ei, en tod. ole mikään siisteysfriikki tai intohimoinen mopin varressa heiluja, vaan aika laiska ja leppoisa, mitä tulee siivoamiseen. Lähinnä se, kunhan pyykit tulee pestyksi, kaappi on järjestyksessä ja tiskit puhtaat Cool  Jokunen villakoira ei niin haittaa. Mutta yleensä se olen mä, joka patistaa miehen kotihommiin ja kerää herran kalsareita ja sukkia lattialta - ei voi puhua todellakaan mistään siisteysintoilijasta.

Yksi kaveri on  aurinko jousimies askendentti neitsyt ja hän on kyllä todellinen täydellisyydentavoittelija. En ole toista nähnyt, joka näkee niin paljon vaivaa yksityiskohtien hiomisessa! Ja koti on aina järjestyksessä ja moitteettomasti, myöntää siivoavansa useamman kerran viikossa :Smiley  Mutta muuten ei kiinnitä lainkaan huomiota lähiympäristössä oleviin pikkujuttuihin.

Äiti on  aurinko leijona askendentti neitsyt ja hän on vähän miehen tapainen. Eli puheet ovat hyvin analysoivia, yksityiskohtiin tarttuvia ja äiti tuntuu huomaavan kaiken ja takertuu ihan pikkujuttuihinkin. Mutta kodinhoidon puolella on varsin laiska Grin

Että näin meillä Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #21 : 05.12.2009 19:48:03 »

Olen aurinko neitsyt ja olen jaksanut ihmetellä ja puida asiaa monta kertaa, selailin juuri vanhoja keskustelujani ja olen ilmeisesti jo muutama vuosi aloittanut täällä keskustelun siitä, miksi olen niin epäneitsytmäinen Smiley

Siivousintoilija? Opin siivoamaan, kun sain 1. töypaikkani hienon hotellin kerroshoitajana. Pomoilla paloi hermot monta kertaa. Lapsena ja teininä huoneeni oli aina kirjaimellisesti paskainen (esim. en välittänyt siivota sotkuja, kun marsut kulkivat vapaana huoneessani). Huoneessani mahtui ehkä juuri ja juuri kävelemään ja silloin puolustelin: "Onhan täällä siistiä, täällä pystyy kävelemäänkin!" Vihasin siivoamista yli kaiken. Nykyään olen tosin paljon siistimpi ihminen, siihen vaikuttivat eniten siivoustyöt ja siisti rapusulhaseni. Btw, ensimmäisen kerran käydessään kämpässäni mieheni alkoi siivota saman tien huutaen: "Miten joku voi elää tällaisessa sotkussa?"

Estoinen rakkaudessa? On totta, että koen hyvin harvoin sielunyhteyttä, ja jos en oikeasti koe läheisyyttä miehen kanssa, en todellakaan jaksa vaivautua. Minua tullaan usein iskemään ja olen käytökseltäni kai jotenkin flirtti, mutta tasan kaksi miestä on kelvannut tähän mennessä. Neitsyenä olin estoinen, sillä pidin itseäni maailman rumimpana, mutta sitten en enää jaksanut ajatella asiaa Smiley Enää minua ei voisi estoiseksi ainakaan kuvailla.

Vakava? Minulle valitetaan aina välillä siitä, etten osaa ottaa asioita tarpeeksi vakavasti.

Mutta, mutta. Murehtiminen ja stressaaminen liitetään usein neitsyeen ja aina minä olen jaksanut murehtia. Enimmäkseen itsetuntojuttuja ja sitä, mitä muut ajattelevat (vaikka vihaankin ihmisiä, jotka jatkuvasti ajattelevat, mitä muut ajattelevat!). Minulla todettiin juuri suolisto-ongelma, jonka lääkäri epäili liittyvän jatkuvaan stressaamiseen. Itse asiassa tämä ongelma ehti vaivata minua yli 10 vuotta ennen kuin kehtasin mennä lääkäriin...
 Lisäksi olen kai sitten jotenkin perfektionisti, vaikken halua näyttää sitä ulospäin (mielestäni perfektionistit ovat todella ärsyttäviä). Tuntuu usein, ettei elämällä ole merkitystä, koska en ole juuri nyt pelastamassa koko maailmaa.

May puhui 60-luvulla ja sitä ennen syntyneistä neitsyistä, mikä oli vallan mielenkiintoista luettavaa. Tulipa mieleen 50-luvulla syntynyt neitsytneiti, joka ei kai periaatteen vuoksi pitänyt minusta. Oli työnohjaajani eräällä työpaikalla. Niin siivousintoilija, ettei mitään rajaa. Aina kokkaamassa muille. Ei ollut naimisissa, eikä enää harkinnutkaan miesystävään. Hän huomautteli usein vaatteistani, milloin oli mitäkin vialla, liian erikoista, näyttävää, tai seksikästä (eikä kyse ollut työvaatteista). Syytti minua usein valehtelusta ilman syytä, ja sai raivarin jos yksikin pieni asia oli vinossa. Hänellä oli tapana myös huutaa minulle muiden työntekijöiden virheistä (muut olivat temperamenttisia ja olisivat sanoneet vastaan). Oli järjettömän mustasukkainen, jos juttelin miespuolisen pomoni kanssa ja hänen oli aina pakko tulla keskeyttämään jollain turhalla, vaikka olisin puhunut jostain tärkeästä pomoni kanssa. Lopulta, kun lopetin työt, nainen alkoi väittää, että olin varastanut hänen tavaroitaan ja haukkui huoraksi. Olisiko siinä ollut tyypillinen negatiivinen neitsyt?
Heh, tästä voisin mainita ystäväni, jolla on kartalla vahva  neitsyt mutta myös :skorpioni:vaikutus... Hän on aivan neuroottinen siivooja, juhannuksen vietto päättyi katastrofiin, koska kyseinen neiti kiersi 24/7 ihmisten, pöytien ja grillien luona siivoomassa ja valittamassa epäjärjestyksestä. Hän valitti esim. että "savu nousee grillikatokseen ja värjää katon" kun paistaa makkaraa-> eiköhän se ole grillikatoksen tarkoituskin, siis paistaa makkaraa... Lopulta kävikin niin, että porukka lähti läksimään koko paikasta pois ja neitsyt jäi yksin poikaystävänsä kanssa tälle kyseiselle mökille Grin Kuulemani mukaan hän oli käynyt vielä jonkun vierailijan kimppuun mökillä, koska tämä oli alkanut sanoa hänelle vastaan...Tämä neitsyt tyttö on luonteeltaan kuitenkin pohdiskeleva ja melankoliaan taipuvainen, itsekriittinen ja vakava...Itse tulen hänen kanssaan hyvin toimeen, koska hän on kuitenkin luotettava ja "jalat maassa"-tyyppiä vaikka hetkellisiä raivonpurkauksia saattaa tapahtua, kuten tuolla mökillä..Nekin johtuvat osaksi hänen vaativuudestaan itseään kohtaan ja asioiden ylikontrolloimisesta, johon myös itsekin nousu neitsyenä syyllistyn aika ajoin...

Hän on aivan neuroottinen siivooja, juhannuksen vietto päättyi katastrofiin, koska kyseinen neiti kiersi 24/7 ihmisten, pöytien ja grillien luona siivoomassa ja valittamassa epäjärjestyksestä. Hän valitti esim. että "savu nousee grillikatokseen ja värjää katon" kun paistaa makkaraa->[/quote]
Illan naurut, ei voi olla totta! Grin
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #22 : 05.12.2009 19:48:47 »

Oho, lainasinpas enemmän kuin oli tarkoitus. Se grillikatosjuttu oli vaan ylihauska Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
mirka222
Vieras
« Vastaus #23 : 08.12.2009 09:23:21 »

Heh, kyllä se muakin nauratti, tyttöjä, jotka olivat olleet mökillä ei niinkään Grin  Nämä mökkiläiset ovat vasta nyt saaneet noin 5-6 kuukauden jälkeen sovittua välinsä tämän neitsyen kanssa, joten aikamoinen "justiina" hän on mahtanut mökillä olla  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: