Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus ja naisihanne  (Luettu 14258 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« : 12.08.2009 16:48:13 »

Luin äsken mielenkiintoisen, Dana Gerhardin kirjoittaman artikkelin astro.com -sivustolta. Hän oli tehnyt tutkimuksen Venuksen vaikutuksista, ja tutkimukseen osallistui suurimmaksi osaksi astrologiasta kiinnostuneita naisia. Hän oli kyselykaavakkeensa perusteella huomannut, että voimakkaimmin Venuksen merkki tulee esiin, kun naista pyydetään kuvailemaan naisihannettaan tai sisäistä jumalatartaan. Eli vaikka otsikon perusteella tämän ketjun voisi luulla olevan kohdistettu miehille (joilta vastaaminen ei ole tietenkään kielletty), niin näin ei ole. Naisillakin on taatusti mielessään kuva siitä, millainen haluaisi olla naisena. Esikuvana voi olla julkisuuden henkilö, ystävä, jumalatar tai lähisukulainen, jota pitää suuressa arvossa.

Eli naiset, kertokaa naisihanteestanne ja Venuksen sijainnista kartallanne.  Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Vehra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #1 : 12.08.2009 17:32:07 »


Vanha oikein kurttuinen ryppyinen viisas mystinen nainen on voimmakkain naisihanteeni. Sellainen, joka haluan joskus vielä olla. Haaveilen aina sellaisista kurttuisista laihoista luisista käsistä. En tiedä mikä niissä on niin innostavaa - nytkin alkoi oikein kihelmöimään vatsanpohjassa kun mietin, että joskus minulla ehkä on sellaiset. Nuorempana minua masensi se, että kestää niin kauan vanheta ja toteuttaa tämä haaveeni. Ajan kuluksi nyt yritän sitten viisastua, ennenkuin kurttuisuuden haave voi toteutua  Wink

Ihannenaisessani on vankka vakaus, huojumattomuus ja viisaus. Ja se tykkää numeroista ja fysiikasta.


Veenukseni on jousimiehessä (yhtymässä merkuriukseen, neptunukseen, aurinkoon, kahdeksannessa huoneessa)
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 12.08.2009 18:19:15 »

no johan kymysyxen heitit....no mun ihannenainen on Brigitte Bardot (BB)ja Veronica Lake (näyttelijätär) ne on ollu aina. Nykyään myös pidän esim Vampira(Maila Nurmi) ja Morticia Addams (Carolyn Jones) -tyyppisistä kaunottarista. Eli särmikkyys ja tummanpuhuva-tyyli on tullut kuvaan mukaan. Mulla on venus skorpparissa konjuktiossa neptunukseen ja aurinkoon....no ainakin toi ven 0 nep kertonee jo aika selvästi....9. huoneessa.
« Viimeksi muokattu: 12.08.2009 18:21:43 kirjoittanut suski7 » tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 12.08.2009 18:30:11 »

Itselläni on parikin naisihannetta.

Vanha, viisas nainen on toinen. Arvostan todella sellaista lämminhenkistä, kokenutta, optimistista, viisasta ja syvällistä naista. Itsekin taidan tähän pyrkiä..  Smiley

Toinen on Ava Gardner -tyyppinen, elegantilla tavalla seksikäs, säkenöivä, itsevarma ja energinen nainen.

Venus on minulla Ravussa, 1. huoneessa yhtymässä askendenttiin, josta se tekee yhtymän Jupiterille, joka sijaitsee Leijonan puolella. Ehkä tuo jälkimmäinen naisihanne kielii tuon yhtymän vaikutuksesta..??
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 12.08.2009 19:00:08 »

Minun naisihanteeni vaihtelee kausittain,
-oikeastaan en ole löytänyt vielä ihanteeseeni täydellisesti
sopivaa henkilöitymää. Täydellisyyden tavoittelijako..? idiot2

Kestoa naisihanteessani on se, että he ovat (mielestäni) ennenkaikkea
super älykkäitä, viisaita (iän/kokemuksen tuomaa),
näkevät asioiden/syiden taakse, taitavia ns. mies-maailmassa/asioissa,
henkisesti vahvoja, kehollisesti jumalaisen täydellisiä,
normaali seksuaalisia (niin kuin minä sen nyt käsitän)
ja jollain tavoin eläinten/lastensuojelijoita.

Tuohon omaan naisellisuuteeni liittyy muiden
ihmisten mielestä täydellisyyden tavoittelu paitsi ulkonäössä,
niin älyllisyydessä, henkisyydessä ja nyt oikeastaan ihan kaikessa
tekemisissä ja olemisessa NAINEN,
ja olen vasta 3-kympin jälkeen havahtunut siihen,
että niinpä tuo taitaa olla, mutta toisaalta en näe siinä mitään vikaa
-ainakaan vielä. Tongue

No.. kertooko tämä lista mitään tästä..? :Smiley

 venus avautuva aspect_squ uranus
 venus sulkeutuva aspect_squ chiron
 venus aspect_con saturnus
 venus sulkeutuva aspect_squ jupiter

Olen  venus rapu 8.huone ja huoneen kärki kaksoset
tuo   venus :ni on aivan juuri ja juuri Ravussa, eikä Leijonassa. Tongue



tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 12.08.2009 19:01:47 »

kas, olen lähes täydelleen Sashan kuvaileman naisihanteen kaltainen  2funny

Kestoa naisihanteessani on se, että he ovat (mielestäni) ennenkaikkea
super älykkäitä, viisaita (iän/kokemuksen tuomaa),
näkevät asioiden/syiden taakse, taitavia ns. mies-maailmassa/asioissa,
henkisesti vahvoja, kehollisesti jumalaisen täydellisiä,
normaali seksuaalisia (niin kuin minä sen nyt käsitän)
ja jollain tavoin eläinten/lastensuojelijoita.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Norna
Vieras
« Vastaus #6 : 12.08.2009 20:12:47 »

Minun naisihanteeni on vahva ja sisukas, mutta myös herkkä. Hänen sydämensä on lämmin ja se on auki elämälle. Arvostan paljon viisautta ja taiteellisuutta, kykyä vaikuttaa muihin ihmisiin musiikin tai vastaavan kautta.
 Ulkonäkökysymyksessä arvosta naisia jotka osaavat kantaa itsensä ryhdikkäänä ja arvokkaana iästä huolimatta. Joillakin on taito näyttää hyvältä oli vaateparsi lähes mitä tahansa, ehkä se on se sisäinen ryhti ja karisma joka paistaa rääsyjenkin läpi. Kauneusihanteena on ollut pitkään Sophia Loren nuorempana smitten.
 Olen pitänyt kurvikkaita naisia todella kauniina, tarkoitan siis sellaista pehmeitä muotoja, en kyllä nyt tarkoita yli 100 kg:n matamia vaan naista jolla on rintoja, kuitenkin vyötärö ja lanteet. Mikään kovin laiha nainen ei ole minusta kaunis.

  venus harka
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 12.08.2009 22:19:19 »

Tuli Lilli sellainen mieleen, että koska  venus on minulla
transformaation huoneessa, niin ei minulla voikaan
olla mitään yhtä ja ainoaa, tai edes kolmea ihannetta,
vaan sitten nappaan sieltä täältä ominaisuuden ja toisen
ja rakennan siitä sen "täydellisen" kokonaisuuden
ja tuo kokonaisuus vaihtelee sitten tarpeen ja elämäntilanteen mukaan?

Ja mitä kun jostain olen antanut ymmärtää,
että jos äiti-suhde jää jotenkin vturalleen,
niin se näkyisi juuri venus :n aspekteissa
(ja kait siten vaikuttaisi omaan naisihanteseen..?)? Huh
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #8 : 13.08.2009 06:35:37 »

Minun ihanteeni on Scarlett O'Hara Cheesy

Siis ei se ihmisiä hyödyntävä ja itsekäs Scarlett vaan se sitkeä, veikeä, vahva, sisukas, innostuva Scarlett Smiley joka pitää rakkaistaan huolta, puolustaa sitä minkä kokee tärkeäksi ja uskaltaa sanoa asiat niinkuin ne on.
Tuulen viemää on yksi lemppari elokuvistani ja myös olen lukenut sen jatko-osan kirjana (kirja nimeltään Scarlett). Ja varsinkin jatko-osassa Scarlett kasvaa paljon kypsemmäksi ja alkaa ymmärtää ettei raha ole tärkeintä Smiley

Joo, ja venus on tietysti oinaassa Smiley

Rakastan myös vanhan hyvän ajan naisia. Kurvikkaita, naisellisia naisia. Ah, Marilyn, Audrey Hepburn (ei ole kurvikas mutta niin ihana), Grace Kelly on maailman kaikkeuden kaunein nainen!
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #9 : 13.08.2009 07:25:00 »

Sashan ja kaulakorun kanssa olen samoilla linjoilla asiasta. Sen verran tiiän, että (ihannoima Venusnainen) on vahva, mutta herkkäsieluinen (elämää nähnyt ja kokenut), ei kuitenkaan mikään heiveröisen oloinen kukkakeppinen, sillä sekään ei sovi minuun. Varmaan joku Xenanoloinen nainen, mutta ei taida olla vain yhtä, sillä kasautuu ainakin 3 naispersoonasta...

(Menee jossainmäärin Audrey Hepburn kategoriaan, muttei täydellisesti)

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #10 : 13.08.2009 07:35:07 »

Naisihanteisiini voisin liittää myös muutamia tuntemiani vanhempia naisihmisiä => elämänkokemus ja kyky selviytyä haasteista.

Xenahan on muuten kanssa kova mimmi!
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #11 : 13.08.2009 07:36:49 »

Mä ehkä eniten viehätyn mystisistä naisista. Kuten Avalonin Usvat elokuvan naisista ja muutenkin sellaisista, joissa on jotakin erityistä taikaa  Wink mun mielestä. Tykkää keijukaismaisista naisista, sellaisista vähän erikoisista, erilaisista. Ja ihannenaiseni on sellaisella syvällä hiljaisella tavalla viisas, ei tuo itseään esille turhanpäiväisesti vaan hänestä huokuu jotakin pelottavan syvää ja tietävää  Smiley
Mutta hän ei ole ulkoisesti välinpitämätön vaan myös huolehtii ulkonäöstään ja myös hän on fyysisesti vahva, saa olla habaakin   Grin itsekin saan suunnattomia kiksejä salilla rehkiessäni ja vedän kuntosalilla tuntejakin, love it!
Venus mulla on  kalat ja yhtymässä  keskitaivas juuri siis 10-huoneen puolella. Ja  aspect_tri se tekee  askendentti  jupiter  neptunus ja  aspect_sex  mars  saturnus Ceres ja Vesta.


tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #12 : 13.08.2009 07:44:45 »

Minua kanssa kiehtoo mystisyys ja sen kautta omalla tavalla persoonallinen nainen, mutta sitten kanssa myös tuo Xena. Jotain sellaista myrskyisenkin vahvaa, mutta sitten jos alkaa heittää vähän liikaa yli, tuntee taas vetoa suloiseen höpönässuseen naiseen joka tykkää vaikka alistua leikkisästi miehelleen...

(Ois varmaan aamukaffen paikka Cheesy)
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 13.08.2009 09:30:55 »

Minulla  venus  kalat 6.huoneessa. Ensiksi jos pitää ajatella jotain tiettyä naista ketä ihailen/olen ihaillut niin se on Madonna, Jeesuksen äiti kuten myös laulaja Madonna  Grin Olin hänen konsertissaan.  Cheesy Äiti Teresaa ihailin/ihailen myös. Onhan noita upeita naisia ollut ja edelleen on maailma pullollaan.  smitten

Sisäinen kauneus yleensä säteilee ulospäin, mutta noin niinkun ulkoisesti ihannenaiseni on naisellinen, itsestään huolta pitävä (niin fyysisesti kuin henkispsyykkisestikin), omassa naiseudessaan/kehossaan viihtyvä, niin että se näkyy ulospäin olemuksessa, ryhdissä, kaikessa.

Ihannenaiseni on henkinen, vahva, mutta samalla herkkä, täynnä rakkautta, hellyyttä ja empatiaa. Hän on syvällinen ja aito persoona, eikä keskity pinnallisuuksiin vaikka pitääkin itsestään huolen. Hän on jollain tavalla aina luonnollinen. Ihannenaiseni välitää ja auttaa muita, mutta ei kuitenkaan itsensä kustannuksella. Hänelle luonto ja eläimet ovat tärkeitä. Ihannenaiseni on viisas ja haluaa kehittyä, kehittää itseään eteenpäin. Ihannenaiseni tietää oman arvonsa, hänen sisältään huokuu se jumalatar joka on jokaisessa naisessa, eikä hän anna polkea itseään "maahan" millään tavalla. Ihannenaiseni on kaikinpuolin tasapainoinen ja tasapainossa itsensä, sekä ympäröivän maailman kanssa.  smitten
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #14 : 13.08.2009 13:16:00 »

Ihannenainen on itsenäinen, rohkea, ei piittaa muiden mielipiteistä, huumorintajuinen ja rento, avoin uusille asioille. Toisaalta aito heikkouksineen ja puutteineen. Ulkoisesti viehättää mm. Satu Silvo, Paula Koivuniemi ja Tamara Lund. Itselläni   venus kauris  aspect_con askendenttiaspect_sex kuuaspect_ssx merkurius
« Viimeksi muokattu: 13.08.2009 13:23:08 kirjoittanut selkälokki » tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: