Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus ja naisihanne  (Luettu 14287 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #15 : 13.08.2009 13:35:49 »

Voisin sanoa naisihanteen olevan myös Lenita Airisto - rautarouva joka ei sanonmaansa pelkää, sanoissaan säästele eikä aristele. Hän pystyy asettumaan korkeammassakin asemassa olevan miespuolisen henkilön eteen antamaan jöötiä. Sisukas nainen - joka pärjää ilman miestäkin. Lapset eivät ole elämän ainut suola ja rikkaus, vaan sen elämisen rikkauden voi ammentaa niin muista tekijöistä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #16 : 13.08.2009 15:58:54 »

Naisihanteeni on varsin laajasti erilaisia naisia arvostava. Rakastan pieniä, haltijamaisia ja vetäyviä naisia, toisaalta Janice Dickinson/Madonnan kaltaiset päänsä pystyssä pitävät ja tahtovat naiset saavat minut taputtamaan. Koska naisten maailma ja itse suhteessa ympäröivään ja itseen on ollut niin kauan alisteinen, naisihanteessani korostuu se, että nainen määrittelee itse itsensä ja elää itseään niin kuin hän itse hyväksi näkee. Ihminen, nainen/mies, joka määrittelee itse itsensä ja valitsee tietoisesti elämänsä ja pystyy vapautumaan monista arkisessa käyttäytymisessämmekin varjelemista illuusioista, saa arvostukseni. Ihailen monia erilaisia naisia ja miehiä eri syistä, mutta en yhtä sellaista, jonka nostaisin ylitse muiden.  6. huoneen venus  vesimies yhtymässä  mars kalat 7.huone ja venus myös neliössä saturnus skorpionin kanssa.

Naisihanteeni on sateenkaarinainen tai mies  Wink
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #17 : 13.08.2009 17:51:31 »

Minun naisihanteeni on itsenäinen, älykäs, vahva, ajan hermoilla kulkeva ja samalla toisia arvostava nainen. Eli siis sellainen, joka tietää että pärjää tässä maailmassa itse, ilman muiden paapomista, mutta tarpeen tullen samalla on myös valmis tukemaan heikompia.

Ulkoisesti naisihanteeni on itsestään huolta pitävä, hmm. vaikea sanoa nyt yhtä esimerkkiä. Kerron kun keksin.

venus vesimies (tietysti!) ja 10. huoneessa
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 14.08.2009 11:48:07 »

minulla ei ole naisihannetta. miksi pitäisi? muuten, hassua miten voi ihailla pyhimystä ja seksiobjektia - oikeastaan kohtuullinen määrä kumpaakin on ok, mutta liika on aina liikaa. mitens RV ajattelet noin palvonnan kannalta, kun se voi nousta hattuun ja ihminen alkaa öykkäröidä (lehtijutut)..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ave^^
Vieras
« Vastaus #19 : 15.08.2009 09:26:15 »

 Cheesy

Naisihanteeni on vahva ja itsenäinen. Omilla jaloillaan seisova, joka huolehtii että muillakin on kaikki hyvin eikä kukaan joudu kärsimään.
Jos fantasiaa ajatellaan, niin sellainen metsästäjätär-soturi. Xena joo.  Grin Ja joskus tuli televisiosta aarteenmetsästäjä-sarja.

Eli,  venus  kauris
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #20 : 16.08.2009 18:27:47 »

Minun ensimmäinen naisihanteeni on itsenäinen, vahva ja älykäs, ei millään lailla perinteisen naisellinen, mieluummin androgyyni ja tahallisen perinteiden vastainen nainen, jonkinlainen kapinallinenkin ehkä. Ei halua perhettä vaan keskittyy omaan uraan, harrastuksiin ja tärkeiksi katsomiinsa asioihin. Miehen voi ottaa, mutta suhteen täytyy olla täydellisen tasa-arvoinen ja perinteisiä sukupuolirooleja karsastava.

Toinen (piilossa oleva) naisihanteeni on goottilainen, seksikäs ja salaperäinen kaunotar - ei hänkään mikään perinteinen pullantuoksuinen emäntä.

 venus kaksoset
 
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 16.08.2009 19:02:14 »

minulla ei ole naisihannetta. miksi pitäisi? muuten, hassua miten voi ihailla pyhimystä ja seksiobjektia - oikeastaan kohtuullinen määrä kumpaakin on ok, mutta liika on aina liikaa. mitens RV ajattelet noin palvonnan kannalta, kun se voi nousta hattuun ja ihminen alkaa öykkäröidä (lehtijutut)..

Ketään ei koskaan kannata ruveta palvomaan...  Wink
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #22 : 16.08.2009 20:19:06 »

Oikeastaan, kerkesin jo aiemmin luetella muutamia "ihanteita", mutta oikeastaan, kai se lopulta se syvällisin sisin minussa onkin todellisuudessa se miun naisihanne. Myönnetään, että ulkonäkö ei toellaan ole täydellinen, etenkään yleisten kauneusihanteiden mukaan, mutta miksi etsiä sitä ihannetta ulkopäin rakkaat naiset? Eikös meidän jokaisen sisällä asua upea ja ainutlaatuinen kuningatar?Huh smitten Tuokaamme se esiin omalla persoonallisella tavalla!
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #23 : 17.08.2009 07:51:39 »

En etsi naisihannetta katsomalla ulkoisiinpiirteisiin. Se on se kokonaispakkaus! En kadehdi ketään, sillä olen Minä eikä ole ketään toista Minua. Olkaamme oman itsemme kuningattaria coolsmiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #24 : 18.08.2009 22:13:31 »



Ihannenaiseni on kaikinpuolin tasapainoinen ja tasapainossa itsensä, sekä ympäröivän maailman kanssa.  smitten


Samoin ajattelen. Muutenkin tekstisi kuulosti hyvin ihailtavalta  Smiley. Ehkäpä sinä Rakkauden valo jo heijastatkin ihanteitasi itsestäsi.

Oi kiitos.  smitten

Olkaamme oman itsemme kuningattaria coolsmiley

Niinpä.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: