Hei Ajatus,
Suurkiitokset antoisasta tulkinnastasi. Perhe-suhdeasiat ja työ vaikuttavat olevan kartalla voimaakkaasti tulevana vuonna. Ja suuresti en tuota ihmettelekään, sillä ovathan ne juuri niitä isoja asioita elämässäni, joiden odotan/toivon/pelkään muuttuvan.
Työelämäni kehittyminen ja uusi ihmissuhde, joka tuo jatkuessaan suuria muutoksia elämääni ovat kovasti pohdinnan alla, välillä vähän huolestuttavatkin. Erityisesti ihmissuhde tuo mukanaan kuvioita, jotka ovat kovin haastavia ja vaativat minun henkilökohtaiselta elämältäni suuria muutoksia (kumppanin lapset, asuinpaikka, elinympäristö, ajan käyttö yms.). Vielä en tiedä pystynkö/haluanko tämän ihmisen vuoksi muuttaa maailmaani niin paljon. Toivottavasti, mutta varmuudella vain aika näyttää asian. Mahdollisen muuton kautta myös työasiat saattavat muuttua. Eli koko muutosvyyhti liittynee oikeastaan tähän uuteen ihmissuhteeseen.
"Ap-kartan aurinko sijaitsee kakkoshuoneessa ja planeettapainotusta löytyy 2. ja 8. huoneista, joten omat resurssit ja raha-asiat muutenkin liittyvät vuoden teemoihin. "
Toivottavasti positiivisin aspektein??
"Uranus kympissä ja Pluto kuutosessa voisivat tosiaan viitata työpaikan vaihtumiseen, isoihin muutoksiin uralla. Ehkä muutokset kytkeytyvät toisiinsa, eli muutto paikkakunnalta toiselle ja samalla työpaikan vaihtuminen? "
...kuten aiemmin kirjoitin, mahdoton ajatus tuo ei ole
Mistä ihmeestä voin nähdä ovatko muutokset parempaan vai pahempaan ja mitkä ovat niiden haasteet, jotta osaisin varautua oikein tulevaan?
"Ap-kartan noususolmu seiskassa osoittaisi parisuhteeseen, samoin ap-kartan askendentti Ravussa osuu juuri omalle Venuksellesi seiskassa. Veikkaisin siis, että mahdollisen parisuhteen kannalta vuosi on hyvä.
"
Se olisi erityisen tärkeää se
Eli tässä vähän taustaa tilanteelleni. Isojen muutosten edessä tässä luultavasti ollaan jos vaan itse päätän ottaa askeleen (ja vaikken ottaisi, niin jotain muutosta työelämässä on kuitenkin tulossa, siitä olen varma).