|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 16.08.2009 17:49:01 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 16.08.2009 18:19:11 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #5 : 16.08.2009 18:32:21 » |
|
Val Kilmer, mun päiväunelmien vanha kohde... Voi hyvänen aika mihin kuntoon on itensä päästänyt!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #7 : 16.08.2009 20:30:08 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #8 : 17.08.2009 04:56:32 » |
|
Vanheneminen ei pelota. Enkä ajattele koskaan kauneusleikkauksia- miksi pitäiskään. Typerien puuhaa! Erehtykääpä joskus meneään sellaiselle kauneusleikkaussivulle; awful plasticsurcery Sandra ja Sam Fox olivat teininä ja ovat edelleen mun fanituslistalla Harmi että Sandran kauneus on kadonnut kokonaan - hän oli tavattoman kaunis söpöliini silloin 80-luvulla. Michael Cretu (ex Sandra's husband) on kanssa kerrassaan upea musiikintekijä. Löytyy kaikki edellä mainittujen cd-levyt!
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.08.2009 04:59:40 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa »
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
Lemmikki
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #9 : 17.08.2009 06:45:08 » |
|
Ei pelota, ei! Olen jo vanhentunut 52 v, joten olen asian kanssa sinut. Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä paremmalta minusta tuntuu henkisesti. Ikä on tuonut kypsyyttä ja todennäköisesti myös jonkin verran viisautta. Olisipa minulla ollut tämä elämänkokemus ja viisaus jo 20 vuotiaana, olisi elämä sujunut paljon paremmin.
Fyysisestihän sitä rapistuu ja rapistumista on jo näkyvissä, mutten pidä ulkonäköä muutenkaan elämäni tärkeimpänä asiana. Kunhan nyt jotenkin pidän itsestäni huolta ja hoidan kuntoa, niin se saa luvan riittää. Kauneusleikkauksia minulle ei ole tehty eikä niitä tarpeettomasti tullakaan tekemään, eri asia sitten on, jos esim. silmäluomet alkavat haitata näkökykyä. Harmaita hiuksia minulla on enkä värjää hiuksiani, vaan olen ylpeä harmaistani. Ison Kirjan mukaan harmaat hapset tulevat vanhurskauden tietä. Ryppyjäkin on ja katson niitä lempeästi.
Niin se vain on, ettei elämästä selviä hengissä ja jokainen maksaa kerran ihmisen velan, kun kuoppa kutsuu!
Lemmikki
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä Kuu Jousimies/1. huone Merkurius Kauriissa/1. huoneessa Mars Oinaassa/3. huoneessa Venus Kauriissa/1. huoneessa Chiron Vesimiehessä Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #10 : 17.08.2009 06:47:44 » |
|
Rypyt ovat ihastuttavia, ainakin mun mielestä. Niissä näkyy eletty elämä Kauneusleikkauksista vielä, että kyllä sallin ne vain terveydellisistä syistä; esim liian isot ja painavat rinnat, raskaat luomet. Lopuista tavoista leikkauttaan itseään, ei mun varmaan enää tartte mainita esimerkkejä.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 17.08.2009 09:43:51 » |
|
Sabrinasta en osaa oikein sanoa mitään, minusta tuota kuvaa on sen verran käsitelty että totuus tuskin tuota luokkaa.
Vaikka tiettyyn pisteeseen asti elämäntavoilla voi vaikuttaa ulkonäköön niin ennenpitkäähän se ikä kuitenkin näkyy ellei sitten leikkele ja ruiskuttele botoxia. Ja perinnölliset tekijätkin vaikuttaa. Uskon että sisäinen asenne heijastuu kyllä ulospäin, jonkun olemus ja mieli voi olla sen verran nuorekas että se saa näyttämäänkin nuorekkaalta. Ja joskus elämän kolhut tuntuvat joitakuita sen verran kovasti heitellä ja huolettaa että aika nuorenakin jo saattaa näyttää "vanhalta". Mäkin voisin miettiä kauneusleikkausta mikäli jostain syystä todella jokin asia haittaisi elämää, vaikka noi silmäluomet jotka lerpattelisi silmän päällä. Toisaalta jollekin voi iso asia olla vaikka ne rypyt ja ottakoon botoxia mun puolesta.
Mulla on jo nyt tullut harmaita hiuksia joten kyllä mä mielelläni niitä värjään, kun muutenkin värjäilisin. Perinnöllistä kun isän puolelta harmaannutaan aikaisin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #12 : 17.08.2009 17:05:43 » |
|
Vähän ristiriitaista. Jollain tapaa olen jo ikäloppu käpy mutta niin kauan kun siitä ei tule fyysistä ongelmaa, se on ihan jees. Mulla on sitä paitsi nimenomaan ajan myötä vahvistuva Mars/Jupiter-yhtymä Kauriissa ja sitä myöten niiden tekemät aspektitkin saavat kaiketi enemmän merkitystä. Erityisesti Saturnuksen sekstiili. Ainakin eräästä tutusta Mars Kauriissa neliössä Saturnukseen onnistui tekemään jo nuorella iällä jollain tapaa henkisesti kalkkeutuneen vanhuksen, vaikka se alkujaan oli päinvastainen. Väitänpä että planeetat yleisesti vanhuuteen liittyvissä merkeissä (Kauris, Rapu, Kalat) saavat ikääntymisestä lisäpontta ja psyykestä tiettyä yliotetta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 17.08.2009 22:12:58 » |
|
Minä kanssa kompaan tuota, että ei se ikääntyminen sinänsä mitään niin kauan kun se ei näy eikä tunnu kropassa. :
Olen tässä yrittänyt löytää nuoruudenlähteen syömällä huisit määrät erilaisia öljyjä, kuin myös käyttämällä ulkoisesti, kuten myös pitämällä huolen, että kaikki vitaminit ja kivennäisaineet ovat tasapainossa ja liikkumalla.
Mielelle ja aivoillekin hyvää, ettei nyt ihan heti dementia iske, vaikka aika valikoiva muisti (ja kuulo!) tahtoo välillä olla. :
Kiitän onneani, että en ole koskaan jäänyt kiinni tupakoimiseen! Varmasti säästynyt ihon elastisuutta sillä!
Tunnen muutamia tyyppejä, joista ei ikipäivänä uskoisi heidän ikäänsä niinkään vanhaksi ulkonäön perusteella!
Sitten on niitä miehiä, kuten 2 exääni, jotka ovat harmaantuneet jo alta 3-kymppisenä -tai sitten minun vuokseni!
Minun projektini esimies on 33 ja harmaa, mutta taas kasvot ovat ihan nuoren parikymppisen pojan.
Mutta miehellä harmaat hiukset jostain syystä vain lisää niiden charmia, -vähän niin kuin leijona-urosten harja tummuu sitä mukaa mitä ylemmäksi ne pääsee hierarkiassa. Tosin ainoakaan mies, jonka tunnen, ei tykkää harmaistaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 18.08.2009 07:56:15 » |
|
No varmasti Kauris voimakkaana tai Saturnus haasteellisessa sijainnissa lisää mielellistä vanhuutta tai sellaista katsontakantoa elämään. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää millaiset sijainnit kartalla voisivat erityisesti vaikuttaa fyysiseen olemukseen "vanhentavasti" tai jos sanoo hienommin niin kypsentävästi .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|