Minkä elokuvan näit viimeksi ja mistä se kertoo (lyhyesti). Suositteletko elokuvaa muillekkin?Hmm. Katsoin elokuvan nimeltä
Kumaré. Siinä oli eräs amerikkalais(?)-intialainen mies, joka päätti kokeilla, mihin guruus oikein perustuu, voiko tavallinen ihminen noin vain ryhtyä guruksi ja saavuttaa vakavasti otettavaa suosiota. Kyseessä oli siis dokumentaarinen leffa.
Kyllä suosittelen, tykkäsin.
Mitkä elokuvat ovat jääneet mieleesi lapsuudesta/nuoruudesta/teini-iältä?Taru sormusten herrasta ja Potterit. Perus.. Mutta vähän myöhäisemmältä nuoruudelta myös
Kellopeli appelsiini joka totta kai
kuuluu katsoa jos vähänkin tahtoo tituleerata itseään leffaharrastajaksi
Pelottavin elokuva jonka olet nähnyt?The Fourth Kind... Voi v****... Oikeesti sain melkein traumoja tuosta. Olen katsonut vaikka mitä kauhuelokuvia, Kaunat, Ringit, Paranormal Activityt sun muut, mutta mikään aikaisempi elokuva ei ole pelottanut minua. Katsoin tämän leffan ihan vähän aikaa sitten ja.. En tahdo miettiä sitä kun olen yksin kotona.
Traagisin elokuva joka mieleesi on jäänyt?Hetki lyö (engl. Time). Tämä on myös yksi lempielokuvistani.
Unelmien sielunmessu oli hieno elokuva, samoin tykkäsin tosi paljon
Donnie Darkosta (Koska Jake Gyllenhaal). Lemppareita.
Muita hyviä on ollut mm.
Miehet jotka vihaavat naisia ja tämän sarjan jatko osat, olen katsonut kaikki kolme kahteen kertaan ja katson varmasti vielä kolmannenkin kerran.