kattelin tossa joku ilta ku tuli schindlerin lista..
http://www.imdb.com/title/tt0108052/siinä sitten ihmettelin et ku se on kuitenki aikamoista ihmisten teurastamista, joka yleensä nyt vähän edes hetkauttaa ihmismieltä.. Noh, mulla tuli sellanen olo, oikein ihmetysolo, että miksi kyseinen leffa ei hetkauttanu siinä tappamisen suhteen mitenkään.. Lähinnä ajattelin, että onpas tämä hauska teurastusleffa.. Sitten syvällisemmin ajateltuna mietein siinä, että onkohan mahdollista, että olis edellisessä elämässä ollut siellä ammuskelemassa juutalaisia..
Taitaa nyt mennä leffakategorian ohi tämä mun selvitys, mutta aivan sama, kerron loppuun kuitenkin..
Selvitin sitten asiaa miehelleni, joka valitettavasti on vähän skeptinen näihin mun huuhaajuttuihin, joten hän ei sitten ymmärtänyt asiaa kannaltani. Harmittavaa ettei voi keskustella tälläsistä asioista sillai realiajassa..
Mutta tuli vaan siis mieleen, että onhan muilla tälläsiä jotain vastaavia kokemuksia tästä leffasta tahi jostain muusta. Kyllä varmasti jos on entisessä elämässään ollut vainottu juutalainen, niin leffa ei varmasti ole mikään helppo katsottava..
btw. tosi hyvä leffa..!!