Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #105 : 10.04.2006 19:25:24 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #106 : 16.04.2006 14:36:19 » |
|
Eräs 'ajatus' ;
Ainoa Jumalan silmä, joka tulee koskaan katsomaan sinua, on toisen henkilön silmä, kun hän katsoo sinua. Ainoa Jumalan käsi, joka tulee koskaan koskettamaan sinua, on toisen henkilön käsi, kun hän koskettaa sinua. Ainoa Jumalan ääni, joka tulee koskaan puhumaan sinulle, on toisen henkilön ääni kun hän puhuu sinulle. Ainoa Jumalan silmä, joka tulee koskaan katsomaan toista henkilöä, on sinun silmäsi, kun sinä katsot häntä. Ainoa Jumalan käsi, joka tulee koskaan koskettamaan toista henkilöä, on sinun kätesi kun kosketat häntä. Ainoa Jumalan ääni, joka tulee koskaan puhumaan toiselle henkilölle, on sinun äänesi, kun sinä puhut hänelle. Kun puhut, muista, että puhut Jumalan äänellä. Kun kosketat, muista, että kosketat Jumalan kädellä. Kun katsot, muista, että katsot Jumalan silmällä Hänen omaa luomustansa. Herra, anna minun olla rauhasi välikappale. Anna minun tuoda sopua sinne, missä on riitaa. Anna minun tuoda uskoa sinne, missä epäusko vallitsee. Herra, anna minun pyrkiä ei niin paljon saamaan kuin antamaan. Sillä se on egon kuolemista. Sillä me olemme syntyneet iankaikkiseen elämään. Ja niin on. Pyhä Fransiscus
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #107 : 16.04.2006 14:42:43 » |
|
Se on ihmeellistä, jumaluuden moninaiset kasvot!
Uskon, että jokainen kohtaamme toisessa, tunnemme itsessä juuri sen laatuisen ja kokoisen ja mitä nyt se voi olla ulottuvaisuuksiltaan sellaisen Jumalan, kuin meillä on resursseja kohdata.
Ne ovat rikkauksia, joista tulisi ilolla keskustella, vaihtaa sanaa, ihmetellä. Ei tuomita.
Epävarmuudessa ja pelossa turvaudumme toisten valmiisiin kuviin, eikä sitäkään kukaan kiellä.
Ja esim. tässähän teemme juuri keskustelemme siotä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
CorvusLeonis
Vieras
|
|
« Vastaus #108 : 16.04.2006 16:40:22 » |
|
Väittäisin että kyseessä on puhtaasti matemaattis-fysikaalinen ilmiökokoelma, jolla ei ole mitään tekemistä yhdenkään uskonnollisen instituution tai uskonlahkon kanssa. Luultavasti parhaiten siitä on selvillä Stephen Hawking.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #109 : 17.04.2006 00:32:45 » |
|
KYLLÄ, mies joka on jo ihan pihalla, kaikki on syntynyt mustasta aukosta,,, suurin piirtein, tosin hän kertoi sen ihmeen että, maailmankaikkeudessa on näkymätöntä materiaa 95 % ja loppu on sitä, mitä me kutsumme maailmaksi !! ? Kaikella kunnioituksella / aika nyt vain on jo toinen!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #110 : 17.04.2006 12:24:34 » |
|
Voihan sitä ymmärtää Nimetöntä ExperttiMekaanikkoa ja Nauravaa Luomusta älyllisen loogisuuden ja LogosRytmien FuntioSammioiden kautta mutta se Tie johtaa yleensäkkin vain päätelmien ja tiedeanalyysien päättymättömiin TaivasSiivuihin siitä mikä sisältää Itsessään Kaiken ja on Toimivana Entiteettinä tavattavissa joen toisen puolen Olemattomassa Viileydessä.. Pitäisi osata hallita KristalliVenettä että voi siellä aallokoissa purjehtia IlmanSulamista tai PoroksiPalamista ValoHybridin VäriPaletin pumpulimaisen kirkkauden vuoksi..
Eräällä tavalla Se On Mielikuvituksen Ikuinen Lähde ja Loputon Amme Elämän Kuvajaisen Vedelle ja ÄäniPoolille.. Luoja muodostaa - muovaa ValkoKangastuksen PimeysMysteerille liikkuvia hahmoja ja Syntymisen syyt löytyvät Sisäpuolella Majailevasta ja sieltä kumpuavista geometrisistä rakenneseurauksista kun KuvanKoostaja MikroPommittaa PeiliKamerallaan SädeKanavien AvaruusImaginaatioita KirkkaastaHengityksestään YdinSavun RakkausPuhaltimesta..
Sietämätöntä Kauneutta Vaeltavassa Kuiskauksessa kun SammaleenPunoja Aukaisee Nyörit ja MustaLintu kurkottaa HiilenSärmäiseen ImuPussiin samalla kun Vaa'anTakoja vuodattaa SuoKyyneliä TähtiUnelmastaan SuoniKaarnan Höyhenten Avoimeen Salaisuuteen MarjaHöysteysessä MuoviLehmän Levitoivassa Evässä Lentävän Kuution SulaPuikon Mahlasta..
Että sellasta Pääsiäistä.. Jakeluosoitteena SelväPeli..
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
CorvusLeonis
Vieras
|
|
« Vastaus #111 : 17.04.2006 15:11:11 » |
|
Voihan sitä ymmärtää Nimetöntä ExperttiMekaanikkoa ja Nauravaa Luomusta älyllisen loogisuuden ja LogosRytmien FuntioSammioiden kautta mutta se Tie johtaa yleensäkkin vain päätelmien ja tiedeanalyysien päättymättömiin TaivasSiivuihin Päättymättömiin siinä mielessä, että kaikki on erilaisten prosessien kiertokulkua, ja kokonaisuutta voidaan sitten nimittää miksi hyvänsä. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #112 : 17.04.2006 19:53:31 » |
|
Lumor Sain nyt ainakin osittaisen vastauksen, mielikuvituksen ikuinen lahde, siina on jotain jonka minun sydammeni hyvaksyi heti Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #113 : 18.04.2006 19:37:58 » |
|
Diamond: Kyllä se on osa totuudesta onpahan hyvinkin.. Mielikuvitus on sellanen kakspiippunen juttu. Toisaalta se on Luojan Fantastinen Siunaus ihmissuvulle ja asia joka tuntuu lähes uskomattomalle koska syyväältä luodattuna Elämän Ilmenemistä ja sen reaaliaikaista toimintaa ties missä muodostelmassa voisi nähdä että Luoja Luo Mielellä! Fysikaalinen materia on Hengen ja Hengellisten muovailuvahaa... Ja toisaalta se on taas ihmisten suurimpia ristiriidan aiheuttajia harhakuvitelmien ja väärinymmärrysten sekaannusten sotkeentuvan mieliliemen hämmennyksien vuoksi.. Kuvittelen olevani sitä ja te tätä ja ne sitten sellaisia ja tämä tälläisiä ja ne niitä sekä nuo noita + sekä että minä olen sellainen ja sinä olet tollainen ja me ollaan tällaisiä ja siellä on sellaista unohtamatta jotta toisaalla olikin ihan erilaista ja jossain taasen luulin kai sitten en ole varma mutta oletan että se oli sitä ja sen takana just se ja siellä oli se ja sen kanssa muistaakseni kuvittelen........ Mielimassaa ja turhaa roipetta suunnaton läjä aivoreaktorien johdannaisiin kytkettynä joka tallentuu Elämän Mielen muistiin ja häviää olemattomiin Olentojen kiertokulkujen Ajoissa! TOTUUS EI OLE MIELIKUVA KUTEN SANAKAAN EI KERRO KUIN PIENEN OSAN KOKONAISEN ELÄVÄSTÄ LIIKKEESTÄ SIINÄ MIKÄ ON Onko Itseä edes Olemassa Elävän Kuvajaisen Näkymän Pinnalla? Kuvittele - Luot samalla kuvan Itsestäsi Yhteiseen Näytelmään mutta katso tarkkaan mitä mielessäsi pyörii... Mikä katsoo mitä? Se Oleva Tyhjä/Täysi Sinä siinä Minussa Me Jumalassa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #114 : 18.04.2006 21:20:53 » |
|
Lumor Nyt alan olla Jumalan jaljilla Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #115 : 19.04.2006 19:00:07 » |
|
Perässä kulkijat ovat yleensä heitä, jotka ovat kova äänisimmät, kuin kukaan! SE, että kannattako olla joukossa mukana ja heilua barrikaadeilla, toisten yllyttäminä, ja luullen olevansa ITSE, ja aina oikeassa!! ? KYLLÄ, hekin seuraavat jumalansa jälkiä. : :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #116 : 19.04.2006 21:00:23 » |
|
Kotkansilma Jokainen saa seurata omaa Jumalaansa ja minun mielikuvituksen JUMALALLA ON VALTAVAT MAHDOLLISUUDET Diamond ps:koska se tuntuu niin luonnolliselta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #117 : 19.04.2006 21:10:19 » |
|
Kaikki varmaan muistamme koulunpenkilta Albert Einstein nimen, miten hanen suhteellisuusteoriansa alkoi? Silkasta mielikuvituksesta, eiko se ole Jumalan teko? Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hopeatähti
Vieras
|
|
« Vastaus #118 : 19.04.2006 21:15:59 » |
|
Minulle jumala on loputon ja kaikkialla, tunne ja varmuus jostain suuremmasta, sama tunne kun vielä pienenä juoksi jalat paljaana leikkimässä, nauraen ja vain jollain lailla TIETÄEN
Ei sitä oikein voi pukea sanoiksi, sen tuntee paremmin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #119 : 19.04.2006 21:20:06 » |
|
Oivaltaminen kulkee käsi kädessä Korkeamman kanssa Yksi Lähde - monta virtaa Meressä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|