Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologiset erot kansallisuuksissa ja temperamenteissa  (Luettu 41454 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 04.11.2009 17:29:44 »

Venäjästä sen verran, että minullakin on sinne kummallinen yhteys. Tunnen valtavaa sukulaisrakkautta suomensukuisiin kansoihin siellä, jotka ovat saaneet taistella siellä hengestään ja olemassaolostaan. Useita kansoja on kuollut sukupuuttoonkin. Olen joskus jopa haaveillut, että...jos...kun joskus pääsisi Siperiaan kulkemaan, tutustumaan oikeaan Venäjään. Aloitin joskus venäjänkielenkin opiskelun mutta se tyrehtyi ajan ja opettajan puutteeseen.

Hyvä huomio tuo venäläisestä leijonanaaaras-naisesta. Mutta näen myös vesimiehen ajatuksiltaankin laajana. Olen nähnyt dokumentteja ja todennut, että siellä maalla löytyy niin paljon inhimillisyyttä ja syvämietteisyyttä, erilaisia arvomaailmoja, joista tietää vähemmän. Enemmän on tuttuja ne uusrikkaat, jotka käyvät Suomessa, mutta joiden ajatusmaailmasta emme tiedä paljoakaan.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 04.11.2009 18:16:16 »

Kyllä minusta Venäjä on nimenoman ÄitiVenäjä ja sitä myöten  rapu/ kuu ja  ceres/ neitsyt maa.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 04.11.2009 20:58:22 »

Kyllä minusta Venäjä on nimenoman ÄitiVenäjä ja sitä myöten  rapu/ kuu ja  ceres/ neitsyt maa.

Kiva kun noteerasit!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #18 : 05.11.2009 10:56:17 »

Minä rakastan Venäjää ja sen vanhaa kulttuuria. Smiley
Olen aina tullut loistavasti toimeen venäläisten kanssa ja ihailen sitä kansallista
älykkyyttä, suoruutta, intohimoa, tyylikkyyttä ja vieraanvaraisuutta.

Kun vierailee venäläisessä kodissa, niin he laittavat parasta pöytään,
kymmeniä lajeja ja toivovat sinun viipyvän kauan.

Venäjällä jos jokin ei toimi, se on mahdollista järjestää
-vaikka keskellä yötä.
Missään muualla ei ole mahdollista mennä ostoksille vaikka keskellä yötä
kuin Moskovassa ja Pietarissa. Grin

Olen samaa mieltä Esmiraldan kanssa turkkilaisista.
Minun mielestäni ne ovat naaman edessä muikeaa naamaa saavuttaakseen jotain
ja siksi ne valehtelevat, huijaavat ja vääntelevät totuutta itselleen paremmaksi
ja oikeuttavat tekonsa mitä ihmeellisimmillä selityksillä
ja kun käännät selkäsi, niin siellä kymmenen puukkoa.

Rahan perään ovat kovasti, mutta eivät halua tehdä töitä sen eteen,
vaan tuotteissa ja palveluissa on ilmaa, josta pitää maksaa
ja esim. taksit tekee sightseenejä saadakseen isomman rahan kyydistä.
He ovat tilastollisesti myös Euroopan, USAn ja Kanadan suurimmat elintasopakolaisryhmät
ja sosiaalitukien väärinkäyttäjät. Työttöminä ja kielitaidottomina heitä on varmaan siksi,
että ne ei osaa päästää irti vanhasta tilanteesta ja oppia uutta ja toivottaa uudet asiat
tervetulleiksi elämäänsä.

Siksi varmaan Turkki on edelleen erikoinen "kehitysmaa", vaikka niillä olisi varoja kehittää maataan.

Sorry, juuri tällä hetkellä en osaa sanoa turkkilaisista heidän hyviä puoliaan,
koska en näe niitä, johon on omat syynsä myöskin. Undecided

tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 05.11.2009 13:09:16 »

Mulla on ollut tosi kova kaipaus jo pitkään Jenkkilään. Se nyt ei kovin eksoottista ole, mutta jostain syystä vaan haluan sinne ja aion pidemmäksi toviksi lähteäkin. Australia kutitteli kanssa, mutta nyt kun siellä on tullut oltua, niin sen kansio on jotenkin sulkeutunut.
Toinen maanosa, joka houkuttaa, on Afrikka, varsinkin ylä- ja keskiosat. Mutta ei ihan vielä, sen suunnitelman täytyy vielä muhia.
Olen kiinnostunut Aasian maista, mutta en siinä määrin kuin Usa:sta ja mainitsemistani Afrikan osista, sen sijaan Tyynenmeren ja Atlantin saarirykelmillä haluaisin päästä käymään. Ja Amatsonilla.

Jokin tuossa jenkkilässä vaan on sellainen, että nykkiin ja länsirannikolle haluaisin asumaan.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #20 : 05.11.2009 13:33:41 »

No N.Y ja California USA:sta ne siedettävimmät onkin.

Minulla saattaa olla muutto Jenkkeihin tiedossa ensi vuoden puolella,
mutta yritän vielä, että jos se ei vaikka kannattaisi henk-koht. tärkeiden asioiden puolesta,
niin voisin hyvillä mielin sanoa, että ei kiitos. Tongue

Minä en tiedä, miten voin sopeutua siihen kulttuuriin ja ihmisiin
ilman pyörittämättä silmiäni, vastaamatta pikkuvanhasti jonkun jutuille,
katselematta pitkin nenän varttani ja käyttämättä sarkasmia, joita ne ei tajua pätkääkään
ja olla miehen alapuolella ja feministi vielä kaiken päälle siihen ja paikoin pakotettu olemaan kristitty
tai jonkun muun ideologian alla ja ennen kaikkea, olematta pahoin kritisoimatta politiikkaa
tai miessukupuolta ja kristittyjä. Undecided

Ja nyt en puhu niistä ravintoloiden kertaannoskoista, jonka määrän ruokaa
minun kokoinen nainen tarvitsee viikossa
ja joka pitäisi syödä nopeasti, ellet halua tarjoilijoiden käyvän ihmettelemässä hitauttasi. Undecided buck2

Nim. joku joka pystyy Jenkeissä syömään pelkistä alkupaloista 1/4 osan,
pääruokaa ja jälkkäriä ei ollenkaan ja syö loppupäivän kevyitä hedelmiä
ja juo vain vettä.
Ja jos päätit ottaa kahvin kanssa muffinsin, niin sen koko vastaa eurooppalaista
3-4 muffinsia ja tiputat siitä murun vaatteelle, niin rasvaläikkä on ikuinen. buck2

tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 05.11.2009 14:12:24 »

mutta yritän vielä, että jos se ei vaikka kannattaisi henk-koht. tärkeiden asioiden puolesta,

katselematta pitkin nenän varttani ja käyttämättä sarkasmia, joita ne ei tajua pätkääkään
ja olla miehen alapuolella ja feministi vielä kaiken päälle siihen ja paikoin pakotettu olemaan kristitty
tai jonkun muun ideologian alla ja ennen kaikkea, olematta pahoin kritisoimatta politiikkaa

ja joka pitäisi syödä nopeasti, ellet halua tarjoilijoiden käyvän ihmettelemässä hitauttasi. Undecided buck2

ja juo vain vettä.
Ja jos päätit ottaa kahvin kanssa muffinsin, niin sen koko vastaa eurooppalaista
3-4 muffinsia ja tiputat siitä murun vaatteelle, niin rasvaläikkä on ikuinen. buck2

Ehkä tämän jälkeen harkitsen toisen kerran  Wink
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #22 : 05.11.2009 14:24:25 »

LOL.........! Grin 2funny

Niin kannattaakin...  :Smiley Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #23 : 05.11.2009 16:58:56 »

Rahan perään ovat kovasti, mutta eivät halua tehdä töitä sen eteen,
vaan tuotteissa ja palveluissa on ilmaa, josta pitää maksaa

**tuo on totta jonkun esimerkin perusteella - ei kaikkien.. mutta en taida tuntea tarpeeksi hyvin että voisin sanoa vieraanvaraisuudestaan..

Jenkit on oma lukunsa..

olin juuri Saksan kauppakamarin seurassa ja kovasti oli energiapolitiikka-asiaa, huh.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
HenzQh
Satunnainen astroilija
*

Vesivoimaa:)

Profiili
« Vastaus #24 : 23.11.2009 11:52:35 »

Voisin luulla, että me suomalaiset olemme tuli- ja maakansaa. Käytännöllisyys, mutta myös hulluus on kieltämättä kansamme piirre...Olen kyllä vähän väliä tässä maassa törmännyt esimerkiksi  leijona ja  kauris . Koen, ettei Suomessa ole niin paljoa ilmamerkkejä kuin monessa muussa maassa. Tuo Venäjän leijonajuttu pitää varmasti paikkansa. Enkä epäile Italiaa, Englantia tai USAtakaan. Vesimiehiä on varmasti Jenkeissä paljon. Tulen merkkejä Italiassa...Voi voi:D

Jostain syystä pidän Englannin kansalaisten luonteesta todella paljon. Olen aivan rakastunut englantilaiseen huumoriin!!!Englantilaiset ovat älykkäitä ja mukavan puheliaita, eikä mitään mörköjä niinkuin me suomalaiset...

Löytyisikö ihan niin tarkasti Suomen maakunnittaisesti merkittäviä astrologisia tekijöitä. Voisi luulla, että karjalaisilla olisi tulta ja savolaisilla ilmaa jne...
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #25 : 23.11.2009 20:53:08 »

Mutta nousumerkit vs. leveysasteet on kyllä selvä, olen kerran päässyt heilastelemaan nousukalaa ja tietysti se oli ulkomaalainen. Grin

Tästä tuli muuten mieleen, että lähipiiriin kuuluu yksi  askendentti oinas , joka taitaa olla Suomessa tosi harvinainen nousumerkki. Kun pääsin tässä hänen karttaansa vilkaisemaan. Ihan suomalainen ja Suomessa syntynyt kaveri,  aurinko neitsytkuu muistaakseni  vesimies . Temperamentti on aika jännä verrattuna perussuomalaiseen jäyhyyteen: tämä kaveri on koko ajan menossa, tutustuu ihan hetkessä uusiin ihmisiin ja ärsyyntyy hitaista, tyhmistä, kunnianhimottomista ihmisistä. Johtajaluonnetta löytyy, vaikka pääsääntöisesti on oikein yhteistyöhenkinen mies. Iho hällä on suomalaisittain varsin tumma, talvellakin näyttää siltä, kuin olisi ollut muutaman viikon etelän auringossa Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 24.11.2009 13:53:06 »

ja juo vain vettä.

No just luin että kaiken annoskoot ovat kasvaneet tuplalla siellä suunnassa. Ne vetää niitä muffinsseja aamupalaksikin ja ne ovat jotain 500 g per muffinsi  :Smiley

Jokainen tuttuni joka siellä on hetken asunut, on tullut takaisin 10 kg muodokkaampana kuin lähtiessään.

Ja se rahasta puhuminen. Itse jotenkin vierastan sitä että puhutaan tarkoista tuloista, kuinka paljon mikäkin maksaa, en tiedä onko se Sashalle ongelma  Grin sillä ehkä et perisuomalaiseen tapaan välttele rahasta puhumista  Smiley mutta omalla kohdalla se särähtää korvaa kun ystäväni luettelee pilkun tarkasti kuinka paljon mies tienaa ja kuinka paljon hän itse saa rahaa jne.. Eikä suomalaisessa ystäväpiirissä ole koskaan tapana kysyä suoraan kuinka paljon tienaa, toisin on jenkkilässä.

Ja eihän sitä jeesustelua kestä kukaan eurooppalainen  Grin
Okei, poikkeuksia on, kuten ystävättäreni joka asuu New Yorkissa, hän on vapaamielinen ja avarakatseinen mutta hänkin sanoo että hänen ystävänsä esim. ei tiedä mitään usan ulkopuolisista tapahtumista tai tunne kiinnostusta edes rajojensa ulkopuolelle matkustamiseen. Se on mielestäni outoa. Sillä itse olen kiinnostunut maailmantapahtumista, enkä vain suomen tapahtumista  Smiley

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #27 : 24.11.2009 20:38:52 »

Olen aina tullut loistavasti toimeen venäläisten kanssa ja ihailen sitä kansallista

Joo mutta annas olla jos ei huomaa niiden uusinta mersua, saati muista kehua. :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 25.11.2009 20:17:44 »

Joo mutta annas olla jos ei huomaa niiden uusinta mersua, saati muista kehua. :Smiley

Hahah...! Grin Totta, mutta enköhän minä ole hyvin herkkä vaistoamaan tälläiset tarpeet. angel

Täällä on paljon venäläisiä ja voi mahdoton, jos saa jonkun venäläisen liikemiehen ihalijaksi! Shocked smitten
Sieltä tulee runojen, konvehtirasioiden ja lukemattominen kukkien lisäksi niin uskomattomia
lahjoja, joita saa tavalliselta itävaltalaismieheltä vain jos on jo vakaassa suhteessa. Tongue

Mutta venäläiset ystäväni sanovat, että se on vain niin kuin aluksi,
kun ne on pyörryksissä naisen kauneudesta ja sitten suhteessa
ne ei enään olekaan niin romanttisia hulluskelijoita... :Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #29 : 27.11.2009 18:53:20 »

Täällä on paljon venäläisiä ja voi mahdoton, jos saa jonkun venäläisen liikemiehen ihalijaksi! Shocked smitten
Sieltä tulee runojen, konvehtirasioiden ja lukemattominen kukkien lisäksi niin uskomattomia
lahjoja

Ei lahjoja, vaan lahjuksia.  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: