Artemis
|
|
« : 26.08.2009 06:28:52 » |
|
Pakkohan täällä on taas alkaa keskustelemaan BB-kisailijoista, eikö vain Katselin subin sivuilta jo kilpailijat vaikka kausi alkaa tänään. Siellä näyttäisi enemmistönä olevan jousimiehet, taas Lisäksi on pari oinasta, pari kalaa, pari rapua ja pari vesimiestä sekä kaksonen. Aika yksipuolista. Vaikka kausi ei ole alkanutkaan vielä niin huomasin BB-uutisia subin sivuilta lukiessani että ärsyynnyin jo yhdestä kilpailijasta ja luulen että hän tulee ärsyttämään lisääkin, tuo kilpailija on nimeltään Aso ja hän on rapu. Mieleeni tulee heti että hän on samanlainen kuin 2007 Timo joka oli myöskin rapu itseasiassa. Katsotaan miten kausi lähtee käyntiin :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Godiva
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1 : 26.08.2009 07:00:50 » |
|
Niin ja olihan siellä pari leijonaakin. Tulimerkit on hyvin edustettuina. Jostain luin, että sinne on valittu muutama keskenään hyvin samanlainen tyyppi. Ilmeisesti hakevat sillä riitoja ja draama. Ja sitä saattaa olla tulossakin, kun oinaita, rapuja ja leijonia joukossa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #2 : 26.08.2009 09:27:19 » |
|
Joo ja oli yksi vaakakin Sen verran vilkaisin että esim. sillä Ragnarilla on viiden planeetan stellium kauriissa; venus, saturnus, mars, neptunus ja uranus Aurinko ja kuu kaloissa ja merkkari veskarissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 26.08.2009 22:54:45 » |
|
Kukas se tyyppi olikaan joka siristeli silmiään oudosti, blondit hiukset ja mies...? Onkohan hänellä huono näkö...saa mun sympatiat, itselläkin -9 linssit. En pitänyt Jelenasta, oli jotenkin ylimielinen. Aso oli hemmetin hauska "en oo homo oon täysipäinen hetero". No ei todellakaan ainakaan ole täysipäinen... Taas sinne on valittu kovin bimboja naisia, mut miehet sitten saa olla vaikka mensa-tasoa...ärsyttää kieltämättä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #4 : 27.08.2009 09:29:45 » |
|
Tarkotatkohan Ninoa?
Luulen etten tule pitämään Tuijasta, Jelenasta ja Asosta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 27.08.2009 14:10:44 » |
|
Tarkotatkohan Ninoa?
En tiedä...se oli ehkä se virolainen poika, Ragnar? Kyllä muuten on taas vesimies niin elementissään...tuo Esa A siis. Eikös veskarit ole yleensä älykköjä? Tyyppi vaikuttaa muutenkin hyvin vesimiesmäiseltä, hänhän sanoi että tulee vaan "tarkkailemaan" meininkiä jne....Terttu taas on niin maailmaa nähnyt jousimies. Leijona Sami taas omaa pitkän leijonanharjan ja kehuskelee naisjutuillaan. Aso sanoi että äiti on hänelle tärkein ihminen (kick-offissa) ja näinhän se taitaa olla, onhan hän rapu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #6 : 27.08.2009 14:29:32 » |
|
Jännä juttu - siinä missä viime vuonna talo oli täynnä maamerkkejä, härkää, kaurista ja neitsyttä, niin nyt ei ole ainuttakaan! Tulimerkkejä piisaa, Oinaita, Jousimiehiä sekä Leijonia on kaikkia muistaakseni ainakin kaksi kappaletta!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #7 : 28.08.2009 07:04:44 » |
|
Joo, MAAlaisjärki puuttuu talosta Siellä sählää tulimerkit varmaan urakalla. Oinaat bongasin heti, Kätlin ja Nino. Samoin jouskarit.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sideman
|
|
« Vastaus #8 : 31.08.2009 07:59:54 » |
|
Minna on mielestäni ehdottomasti sexikkäin tytsy BB-talossa tällä hetkellä. En ymmärrä Kätlin-hehkutusta. Edes sen roppa ei ole kovin naisellinen. Minna edustaa legendaarista turkulaista feminiinistä vetovoimaa. Itse tunnen/tiedän vain kaksi Minnaa, jos ei julkkisminnoja oteta lukuun. Molemmat ovat tietääkseni sinkkuja. Tietysti noin pienen aineiston perusteella on typerää tehdä johtopäätöksiä suuntaan tahi toiseen, mutta koska BB-Minnakin on sinkku viehättävyydestään huolimatta, tuli mieleen, onko Minna-nimessä jotain, joka suosii sinkkuutta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sideman
|
|
« Vastaus #9 : 01.09.2009 17:20:10 » |
|
Minnan ja Jiin kartoissa on kiintoisia yhtymäkohtia. "Tärkein" lienee se, että Minnan Kuu on Kaloissa, Jiin Aurinkomerkissä??
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 01.09.2009 23:16:33 » |
|
En ymmärrä Kätlin-hehkutusta. Edes sen roppa ei ole kovin naisellinen. Olen niin samaa mieltä. Ihan poikamaiset muodot Kätlinillä. Ja Ragnarhan tässä päivänä eräänä sanoi Kätlinin rintoja "koviksi, sellaisiksi kuin pojilla on". Ja ei hän mikään kaunis muutenkaan ole.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #11 : 02.09.2009 06:29:28 » |
|
Mun mielestä Kät on nätti tyttö. Saas nähdä kuinka paljon Kät saa ääniä seuraavassa nimeämisessä, kun on monen mielestä liikaa esillä. Virolaisneiti on hieman ulospäin suuntauneempi ja estoton Ei kuulu vielä suosikkeihini mutta tunnistan hänessä vähän samanlaista eläväisyyttä kuin itsessänikin, oinaita kun olemme. Samposta tykkään, luulisin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Posti
Kohtuuastroilija
Toivo elää ja niin minäkin!
|
|
« Vastaus #12 : 02.09.2009 14:07:35 » |
|
Kätlin on minunkin mielestä ihan kaunis tyttö ja sinut ittensä kanssa. Minnasta olen miettinyt, että onkohan hän , kun hänellä on tuo skorpparin katse ja seksikkyyttä tihkuu joka puolelle. Kätlinistä veikkaisin nousu . Harmi, ettei näitä voi tarkistaa mistään. Veikatkaa te kokeneemmat astron harrastajat, niin saadaan kumulatiivinen tulos. Nää mun aloittelijaveikkaukset on ihan hatusta vedetty. Nino saa olla minun puolestani ihan mikä merkki tahansa, kun vaan lakkaisi kiusaamasta toisia. Tuohan on jo seksuaalista häirintää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #13 : 03.09.2009 06:17:42 » |