Mun mielipiteitä asukkaista:
Esa A - ihana, mun suosikki
Ehkä vähän hankalasti lähestyttävä, mutta kuitenkin sisimmältään muut huomioonottava, lämmin ja empaattinen. Koskaan ei ole ihan varma, mitä Esa seuraavaksi tekee, yllättäviä, teräviä kommentteja. Selkeästi koittaa järkeistää tunteet ja siksi ehkä vähän "robottimainen". Muhun vetoaa älykkyys miehessä, ehkä siksi ilmamerkkiset miehet vetoavat ja näistä eniten olen tykästynyt Veskareihin. Ja Esakin on
..
Jos Esa lähtee, mä lopetan BB:n katselun.
Marko - tipahtaminen oli iso vahinko. Marko oli nallekarhu, mukava ja osasi ajoittain myös heittää legendaarisia kommentteja (= "kännissä kutkuttaa")
Teki ainakin mun mielestä parhaansa tehtävissä ja taloelämässä. Jäykän alun jälkeen tuli yhä enemmän esille ja oli oma itsensä. Suhtautui muihin mun mielestä kivasti.
Kätlin - symppis ilopilleri. Menossa vahvasti mukana, positiivinen, ei rutise tyhjästä. Nätti likka, ihq hymy
Välillä aika huomionhakuinen (erityisesti miesten) ja ehkä turhamaisuutta nähtävissä, mutta ei vaikuta pelurilta tai selkäänpuukottajalta, koittaa ymmärtää muita.
Sampo - tää on turha jätkä. Sampo on kuin koristekasvi, kukaan ei huomaa. Tykkäsin alussa, mutta pisteet tulleet alaspäin ropisemalla. Ei haasta riitaa ja tulee sinällään toimeen muiden kanssa, mutta tuntuu siltä, että pelailee ihmisten tunteilla (Lotta, Raksu, Nino) ja antaa ymmärtää muuta kuin mitä tarkoittaa. En tykkää yhtään
ULOS SEURAAVAKSI!!!!!
Sami - Wow, kusi noussu päähän vauhdilla... Suuri naistenmies ja rokkistara, en tykkää pullistelevista kavereista..
Saa kyllä paljon häslinkiä aikaan talossa, että ei ehkä ihan vielä ulos... Viihdemielessä OK materiaalia, persoonana ällöttävä. Oikea machoileva Jellona-uros, ei vetoa muhun
Aso - posetiivarin apina, palvoo, seuraa Samia ja tekee kaiken samoin kuin Sami. Pisteet myös tämän kohdalla ropisseet. Aso oli myös alussa hyvä tyyppi, tahattomasti hauska. Nyt aiheuttaa lähinnä k*rpä otassa-reaktion ainakin allekirjoittaneelle. Miinusta sovinistisuudesta (Ason mukaan nainen on "halpa", jos seksikumppaneita enemmän kuin 4... HALOO!!). Aso saattaa hyvinkin pelata tiensä ulos talosta jollain ajattelemattomalla letkautuksella, joten varovaisuutta peliin, jos aikoo talossa pysyä...
Mun mielestä Aso olisi näistä joutanut Sampon ohella seuraavaksi ulos Markon sijaan.
Toni - huh huh, joko valittaa naama rutussa tai sitten nukkuu, jos ei BB järkkää bileitä... Pier... Röyh... Raaps raaps... Höhöhö... Okei, mä pidän härskistä huumorista ja pierujutuista (tiedän, huono huumorintaju), mutta kävelevä pieru- ja röyhypallo ei oikein jaksa naurattaa, enemmänkin ällöttää ja puuduttaa. Ärsyttävä, pikkupentumainen, ei uskoisi, että on jo isäksi ehtinyt... Tai ehkä uskookin... No, ei ehkä paras roolimalli lapselleen.
Dana - aaah, selkäänpuukottaja, pahin läyhääjä talossa! Juoruakka, ominaisuus, jota vihaan naisissa. Että tiedetään paremmin muiden asiat kuin omat, argh!
Ulos mahd. pian, mieluiten, kun joutuu seuraavaan äänestykseen. Parantanut suosiotaan mun silmissä ollessaan slummissa osana tehotrioa E&K&D
Ja hyvä tyyppi verrattuna uusiin.
Ida - barbie koko nainen. Erittäin nätti kylläkin ja ihan pirtsakan oloinen, jutustelee kaikkea ja näyttäisi tulevan porukan kanssa juttuun ihan jees. Mutta niin tuulitunneli, että ahdistaa ihmisen tyhmyys
On tosin vielä nuori, joten elämänkokemusta ei vielä ole yhtä paljon kuin jollain kolmikymppisellä.
Saran(n)a - alussa tykkäsin, että pisti tehotrio Sami&Aso&Toni:lle hanttiin ja uskalsi puhua suunsa puhtaaksi. Nyt retkahtanut Samin pauloihin, ei hyvä. Aika kylmän ja ylimielisen oloinen tyttönen. Sanoo asiat suoraan, arvostan tätä. Miinusta siitä, kun osaa myös puhua selän takana. Tosi kaunis!
Steffi - mulle jäänyt aika hajuton ja mauton kuva, en osaa kommentoida...
Antti - vaikka mä tykkään oudosta huumorista, nää rintsikat miehen päällä-jutut on jo niiiin kuluneita. Tekohauska, yrittää liikaa ja vaikuttaa jollain tapaa... Tosi oudolta, ehkä jopa pelottavalta (potentiaalinen sarjamurhaajatyyppi). Toivottavasti lähtee pian.
Jatkan arviointeja, kunhan taas jaksan...