Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: BB 2009  (Luettu 41324 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #60 : 27.10.2009 10:12:10 »

Toni on oinas pahimmillaan, kiukutteleva pentu  Grin

Mielestäni Kätlin taas tuo esille niitä positiivisempia oinas ominaisuuksia, kuten energisyyttä ja optimistisuutta. Tosin, Kätlinilläkin usein puheet kääntyy itseensä mutta niin tekee minullakin varmaan..
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #61 : 27.10.2009 21:32:15 »

Mun mielipiteitä asukkaista:

Esa A - ihana, mun suosikki smitten  Ehkä vähän hankalasti lähestyttävä, mutta kuitenkin sisimmältään muut huomioonottava, lämmin ja empaattinen. Koskaan ei ole ihan varma, mitä Esa seuraavaksi tekee, yllättäviä, teräviä kommentteja. Selkeästi koittaa järkeistää tunteet ja siksi ehkä vähän "robottimainen". Muhun vetoaa älykkyys miehessä, ehkä siksi ilmamerkkiset miehet vetoavat ja näistä eniten olen tykästynyt Veskareihin. Ja Esakin on  aurinko vesimies .. Wink

Jos Esa lähtee, mä lopetan BB:n katselun.

Marko - tipahtaminen oli iso vahinko. Marko oli nallekarhu, mukava ja osasi ajoittain myös heittää legendaarisia kommentteja (= "kännissä kutkuttaa") Grin  Teki ainakin mun mielestä parhaansa tehtävissä ja taloelämässä. Jäykän alun jälkeen tuli yhä enemmän esille ja oli oma itsensä. Suhtautui muihin mun mielestä kivasti.

Kätlin - symppis ilopilleri. Menossa vahvasti mukana, positiivinen, ei rutise tyhjästä. Nätti likka, ihq hymy Smiley  Välillä aika huomionhakuinen (erityisesti miesten) ja ehkä turhamaisuutta nähtävissä, mutta ei vaikuta pelurilta tai selkäänpuukottajalta, koittaa ymmärtää muita.

Sampo - tää on turha jätkä. Sampo on kuin koristekasvi, kukaan ei huomaa. Tykkäsin alussa, mutta pisteet tulleet alaspäin ropisemalla. Ei haasta riitaa ja tulee sinällään toimeen muiden kanssa, mutta tuntuu siltä, että pelailee ihmisten tunteilla (Lotta, Raksu, Nino) ja antaa ymmärtää muuta kuin mitä tarkoittaa. En tykkää yhtään Cry  ULOS SEURAAVAKSI!!!!!

Sami - Wow, kusi noussu päähän vauhdilla... Suuri naistenmies ja rokkistara, en tykkää pullistelevista kavereista.. knuppel2  Saa kyllä paljon häslinkiä aikaan talossa, että ei ehkä ihan vielä ulos... Viihdemielessä OK materiaalia, persoonana ällöttävä. Oikea machoileva Jellona-uros, ei vetoa muhun Tongue

Aso - posetiivarin apina, palvoo, seuraa Samia ja tekee kaiken samoin kuin Sami. Pisteet myös tämän kohdalla ropisseet. Aso oli myös alussa hyvä tyyppi, tahattomasti hauska. Nyt aiheuttaa lähinnä k*rpä otassa-reaktion ainakin allekirjoittaneelle. Miinusta sovinistisuudesta (Ason mukaan nainen on "halpa", jos seksikumppaneita enemmän kuin 4... HALOO!!). Aso saattaa hyvinkin pelata tiensä ulos talosta jollain ajattelemattomalla letkautuksella, joten varovaisuutta peliin, jos aikoo talossa pysyä...

Mun mielestä Aso olisi näistä joutanut Sampon ohella seuraavaksi ulos Markon sijaan.

Toni - huh huh, joko valittaa naama rutussa tai sitten nukkuu, jos ei BB järkkää bileitä... Pier... Röyh... Raaps raaps... Höhöhö... Okei, mä pidän härskistä huumorista ja pierujutuista (tiedän, huono huumorintaju), mutta kävelevä pieru- ja röyhypallo ei oikein jaksa naurattaa, enemmänkin ällöttää ja puuduttaa. Ärsyttävä, pikkupentumainen, ei uskoisi, että on jo isäksi ehtinyt... Tai ehkä uskookin... No, ei ehkä paras roolimalli lapselleen.

Dana - aaah, selkäänpuukottaja, pahin läyhääjä talossa! Juoruakka, ominaisuus, jota vihaan naisissa. Että tiedetään paremmin muiden asiat kuin omat, argh!  tickedoff Ulos mahd. pian, mieluiten, kun joutuu seuraavaan äänestykseen. Parantanut suosiotaan mun silmissä ollessaan slummissa osana tehotrioa E&K&D Smiley  Ja hyvä tyyppi verrattuna uusiin.

Ida - barbie koko nainen. Erittäin nätti kylläkin ja ihan pirtsakan oloinen, jutustelee kaikkea ja näyttäisi tulevan porukan kanssa juttuun ihan jees. Mutta niin tuulitunneli, että ahdistaa ihmisen tyhmyys knuppel2  On tosin vielä nuori, joten elämänkokemusta ei vielä ole yhtä paljon kuin jollain kolmikymppisellä.

Saran(n)a - alussa tykkäsin, että pisti tehotrio Sami&Aso&Toni:lle hanttiin ja uskalsi puhua suunsa puhtaaksi. Nyt retkahtanut Samin pauloihin, ei hyvä. Aika kylmän ja ylimielisen oloinen tyttönen. Sanoo asiat suoraan, arvostan tätä. Miinusta siitä, kun osaa myös puhua selän takana. Tosi kaunis!

Steffi - mulle jäänyt aika hajuton ja mauton kuva, en osaa kommentoida...

Antti - vaikka mä tykkään oudosta huumorista, nää rintsikat miehen päällä-jutut on jo niiiin kuluneita. Tekohauska, yrittää liikaa ja vaikuttaa jollain tapaa... Tosi oudolta, ehkä jopa pelottavalta (potentiaalinen sarjamurhaajatyyppi). Toivottavasti lähtee pian.

Jatkan arviointeja, kunhan taas jaksan... buck2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
kristal
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #62 : 27.10.2009 22:40:24 »

En ole eläissäni evääkään väräyttänyt äänestääkseni ketään tai mitään, minkäänlaisessa tv-ohjelmassa.
Nyt vaan teki sellaisen poikkeuksen tämä "Karhuherra Baddington" MARKO, että oli pakko joka kerran taistella kynnet verillä äänestysviestein, että pysyisi vielä talossa. Tällä kertaa ei riittänyt, enkä voinut olla tirauttamatta muutamaa kaihon kyyneltä. Cry

 Oli kyllä hassun herttainen herra  smitten

Onneksi on talossa vielä Esa A. ja Käpsy, Voittakoon toinen heistä Smiley

T. kristal
tallennettu
kristal
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #63 : 27.10.2009 22:52:43 »

Voisin hyvin kuvitella, että Käpsyn nousumerkki olisi vaaka, tai jokin muu vaakakontakti, kun on niin herttaisen kaunis, peilailee ja renuaa vaatteiden kanssa tämän tästä, ja ne puheenaiheet pyörivät kovasti oman kokemusmaailman ympärillä. Käytös mielestäni kaunista ja diplomaattista. Jotenkin niin vaakamaista...


T. kristal Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #64 : 28.10.2009 08:57:35 »

Mä luulen että Käpsyn nouseva on vaaka tai rapu. On herkkä tyttö nimittäin.

Sarana on kyllä outo, se on tavallaan hirveän epävarma mutta jotenkin myös ylimielinen. En tiedä miksi saan sellaista vibaa..
Enkä arvosta häntä siitäkään että retkahti ällö Samin pauloihin heti.

Iida on jotenkin.. reppana. Sääliksi käy. Tyttö on 19.v ja muovittanut itsensä täysin, ei alle parikymppinen raikas nätti tyttö tarvitse silikonia, Botoxia y.m..
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #65 : 28.10.2009 11:28:01 »

Kiitos mc82 loistavasta analyysistä talon asukkaista.  Smiley  Pitkälti olen aivan samaa mieltä. Artemiskin mietiskeli Sarannaa ja kyllä tyttö on ylimielinen. Se ehkä juontaa juurensa tuosta aatelissukuun kuulumisesta. Toisaalta en ihmettele, että retkahti Samiin, joka on täysi sovinisti. BB:n sivuilla Saranna taisi tunnustaa seukanneensa narsistin kanssa. On siis mahdollista, että hänellä on taipumusta hakeutua alisteisiin suhteisiin ja talossa se tarkoittaa Samia. Välillä hän taas pomottaa ja komentelee muita tosi tylysti siitä mitä on sallittua tehdä ja mitä ei. Se saattaa olla perhetaustasta kotoisin, koska on kai rikkaana saanut prinsessan kasvatuksen. Hänestä vaan näkee sen, että itsetunto on ihan raunioina.  coolsmiley

Stephaniesta tykkään! Hän on hieman taustalla, mutta siinä on vahva nainen. Aivan Minnan tasoa ja ei olisi valittanut slummissa yhtään kuten ei Minnakaan valittanut. Jostain syystä minä tykkään tuosta vahvan naisen energiasta, kun tämä maailma on edelleen miesten. Kiva saada tähän harmoniaa ja balanssia, niin sitten voi miehistä nauttia entistä enemmän (aina siis se itsekäs motiivi).  2funny
tallennettu
Anni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #66 : 29.10.2009 00:56:15 »

Mun suosikki ehdottomasti Kätlin se on sympaattinen, viisas, kiltti ja hyvätapainen sekä sinut itsensä kanssa ei tartte olla päällepäsmäröimässä joka asiaa yms.
Inhokki on tällä hetkellä lapin mies Toni , vaikuttaa vaan aika mielistelijältä ja junttimaiselta aina tekemässä mitä sami käskee. ja kaikkia naisia yrittämässä!

lempparit on siis kätlin ja sami Smiley !
Samissa viehättää se et se on aika ristiriitainen persoona ( vähän kun itsekin ) joskus vaikuttaa todella fiksult ja joskut taas aivan kun pikkupoika Smiley huumori on hyvää ja ei ole junttimainen toisin ku esim aso ja toni Cheesy

naisit inhokkei on iida ja dana. dana todella huomionkipee ja kiero esim käpää kohtaan!!! onneks talosta onki jo lähteny muut inhokkii eli justiina,jelena,lotta ja minnakaa ei ollu kovin hmm järkevä käytökseltään...
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Nouseva Skorpioni
Kuu Neitsyt
Anni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #67 : 29.10.2009 00:58:39 »

Marko oli yks mun lemppari harmi et putosi:( se oli tosi lämmin sydäminen ja ihanan oloinen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Nouseva Skorpioni
Kuu Neitsyt
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #68 : 29.10.2009 12:03:07 »

Kätlin lähti Filippiineille vaihtoon!!! Jännää!! Ihastuttava tyttö joka saa taatusti huomiota siellä Aasian suunnalla Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #69 : 29.10.2009 14:48:45 »

Kätlin lähti Filippiineille vaihtoon!!! Jännää!! Ihastuttava tyttö joka saa taatusti huomiota siellä Aasian suunnalla Smiley

Oho Smiley  Mä vähän veikkailin, että Dana olisi lähtenyt, onhan hän kansainvälisin BB-talon asukeista (samalla olisi tämä juoruämmä ja selkäänpuukottaja kadonnut hetkeksi mun silmien edestä knuppel2 ). Mutta hyvä valinta, Käpä on nätti ja aurinkoinen, varmasti ihastuttaa Filippiinien BB-talossa Smiley

Esa A olisi ollut ehkä vähän huono valinta, vahvistaa vaan juroa Suomi-kuvaa maailmalla Grin  Tai Toni. Pierupallo haisisi siellä ja höhöttelisi omille röyhyille ja pieruilleen - siinä vasta esikuva olisikin! Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #70 : 29.10.2009 19:12:16 »

Joo, Dana taas valitettavasti näytti kasvonsa viime yön bileissä.. Alkoi syyttämään Kätliniä alistajaksi koska Kätlin laittoi jääpaloja Danan tyhjään lasiin. Sellaisia jääpaloja joita Aso oli liu'uttanut Kätin iholla pullonpyörityksessä.
Danan mielestä Kätlin halusi alistaa teollaan Danaa. Sitten Dana meni selittämään tästä muille ja Kätlin kimpaantui. Kätlin pisti kovan kovaa vastaan ja Dana alkoi vollottamaan. Se on kyllä sellainen käärme se Dana  Tongue
No homma jäi selvittämättä toistaiseksi koska tänä aamuna Kätlin lähti Filippiineille  smitten
tallennettu
kristal
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #71 : 31.10.2009 11:09:37 »

Jessus, että sain makeat naurut tuosta mc82:n kuvauksesta: " Toni pierupallo haisisi siellä ja höhöttelisi omille röyhyille ja pieruilleen - siinä vasta esikuva olisikin! "  Luoja, että nauratti  2funny    (hän poistukoon talosta seuraavaksi!!!)

Juu, Kätlin oli minunkin mielestäni oiva valinta vaihtoon, kaikin puolin, vaalea, iloinen prinsessamme saa siellä varmasti ansaittua huomiota ja kauniilla käytöksellään kiillottaa suomikuvaa... Olen vain huolissani tuosta valtavasta luonnonvoimien myllerryksestä, mikä nyt koettelee Filippiinejä, että pääseeköhän Käpsy sinne saakka ollenkaan ja jos pääsee, niin miten turvallista se olo siellä sitten on... mutta toivotaan, että saamme Käpsyn kera reissusta hienon elämyksen ja että kaikki sujuu hyvin.

T. kristal
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #72 : 02.11.2009 08:22:44 »

No nyt on Cathy Filippiineiltä talossa. Viehkeä vaaka tyttö. Kaunis kuin nukke  smitten

tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #73 : 12.11.2009 15:24:39 »

Lääketieteellinen ihme!!!! Kolme apinaa on sairastunut kuumeettomaan sikatautiin ja vieläpä suljetussa tilassa!   knuppel2    smiley6600
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: