Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi/vanha  (Luettu 3871 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Felidae
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 26.08.2009 18:02:26 »

Hei vaan kaikki  coolsmiley !!!

Olen ensikertaa tullut tänne sivuille jo tammikuussa 2008, mutta sen jälkeen vieraillut aika satunnaisesti. Hetken aikaa minulla oli myös katkos, kun en teknisistä syistä päässyt tänne ollenkaan.

Saattaa olla, että jo jonkun "uusi täällä" esittelyn 2008 alussa teinkin...mutta parempi lie ikäänkuin aloittaa alusta.

Jeps, olen ollut kiinnostunut astrologiasta teiniajoilta lähtien. Silloin tulikin tutkiskeltua asioita enemmänkin ja saatua tuta siihen, miten merkit todella vaikuttavat ihmisiin (ja itseasiassa eläimiinkin)...mutta taannoiset tiedot on vuosien saatossa jääneet päivittämättä. Toki sellaista peruskiinnostusta on tullut aina pidettyä yllä ja tuttujen piirteitä astrologiaan peilattua.

Minun aurinkomerkkini on jousimies ja nousevana on vaaka.
Vaikka monet jousimiehen piirteet itsestäni löydänkin, niin nouseva vaaka kyllä vaikuttaa
paljon myös - mikä onkin lisännyt kiinnostusta muidenkin aspektejen tutkimiseen paremmin.

Mutta kaikenkaikkiaan pakko todeta, että kyllä aurinkomerkki ihmiseen sellaisen perusvireen ja suhtautumisen maailmaan luo...on niitä tullut sen verran seurattua.
Vai mitä?

-Felidae-

tallennettu

.................................................................

Aurinko Jousimies, Nouseva Vaaka,
Kuu Leijona... 9 tulimerkkiä, 2 maa,
4 ilma ja 2 vesi
Johtavia 6, kiinteitä 4 ja muuttuvia 7
Kultainen Solaarinen Soturi
Apina
................................................................
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 26.08.2009 21:09:19 »

terve vaan, astrokaimani, olen tänään miettinyt kun olen liikkunut Kajaanissa syntyneen jouskarinaisen kanssa, joka on asunut samassa kaupungissa kuin minä, joka ei siis ole Kajaani  Grin että onkohan meillä kovasti samaa kartalla, kun toimimme ja menestymme suunnilleen samassa aiheessa.

mikä sinussa on  jousimies ja mikä  vaaka??
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Felidae
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 27.08.2009 00:32:54 »

Ai mitä on jousimiesta ja vaakaa?

Mulla on jousimiestä Aurinko, Merkurius, Ceres, Pallas, Juno / huoneessa 3
Vaakaa on Nouseva, Jupiter, Mars, Uranus / huoneessa 12

Kaikenkaikkiaan 9 tulimerkkiä, 2 maa, 4 ilma ja 2 vesi
(löytyy leija, kultainen kolmio, pikku kolmio ja mahdollisuuksien kolmio)

Mutta aikas vähän oon kerenny perehtyy...
tallennettu

.................................................................

Aurinko Jousimies, Nouseva Vaaka,
Kuu Leijona... 9 tulimerkkiä, 2 maa,
4 ilma ja 2 vesi
Kultainen Solaarinen Soturi
Apina
................................................................
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3 : 27.08.2009 07:54:52 »

tarkoitin omassa persoonassasi ja mielenkiintosi kohteissa; tiedätkö mitä jupiter ja venus hallitsevat?
  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: