Hei vaan kaikki
!!!
Olen ensikertaa tullut tänne sivuille jo tammikuussa 2008, mutta sen jälkeen vieraillut aika satunnaisesti. Hetken aikaa minulla oli myös katkos, kun en teknisistä syistä päässyt tänne ollenkaan.
Saattaa olla, että jo jonkun "uusi täällä" esittelyn 2008 alussa teinkin...mutta parempi lie ikäänkuin aloittaa alusta.
Jeps, olen ollut kiinnostunut astrologiasta teiniajoilta lähtien. Silloin tulikin tutkiskeltua asioita enemmänkin ja saatua tuta siihen, miten merkit todella vaikuttavat ihmisiin (ja itseasiassa eläimiinkin)...mutta taannoiset tiedot on vuosien saatossa jääneet päivittämättä. Toki sellaista peruskiinnostusta on tullut aina pidettyä yllä ja tuttujen piirteitä astrologiaan peilattua.
Minun aurinkomerkkini on jousimies ja nousevana on vaaka.
Vaikka monet jousimiehen piirteet itsestäni löydänkin, niin nouseva vaaka kyllä vaikuttaa
paljon myös - mikä onkin lisännyt kiinnostusta muidenkin aspektejen tutkimiseen paremmin.
Mutta kaikenkaikkiaan pakko todeta, että kyllä aurinkomerkki ihmiseen sellaisen perusvireen ja suhtautumisen maailmaan luo...on niitä tullut sen verran seurattua.
Vai mitä?
-Felidae-