Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erillaisuudet vesimiehessä ja jousimiehessä???  (Luettu 18922 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
taikuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 31.01.2006 11:25:49 »

Heippa kaikille  smitten

Olen tässä lueskellut ja seurannut vesimies ja jousimies ihmisten juttuja.
En näe kovin suuria eroja näiden välillä vai onko se vain nyt mun omassa ajatus maailmasta kiinni?Huh idiot2

Ovat molemmat merkit hyvin kiinnostuneita maailman menosta ja ihmisistä.
Liikkuvat molemmat merkit mielellään ja vapaus on myös oleellinen molemmille.
Luovuutta löytyy molemmilla. Cheesy

Kertokaa omia mielipiteitä koska ihmettelen että mitä multa nyt on jäännyt huomaamatta ehkä olen vähän hätähousu se on se jouskari sisälläni.

Taikuri crazy2
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 31.01.2006 11:46:03 »

Yksi ero voisi olla ainakin se, että Jousimies on yleensä suorempi sanoissaan.
Halki, poikki ja pinoon tyyliin.
Veskarit voi enemmän luovia mielipiteiden viidakossa.

Itse kyllä huomaan saman, että jouskareilla ja veskareilla on yhteistä paljonkin.
Itsekin viihdyn jouskareitten seurassa ja usein tunnistan jouskarin jo kaukaa. Kiss
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 31.01.2006 11:48:47 »

Jousimies on tulisempi tapaus ja vesimies taas coolimpi  Cool
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 31.01.2006 12:07:36 »

Kiitos  smitten vastauksista

Että olisin tulisempi tapaus hmm??  idiot2  En nyt oikeastaan tiedä jo ehdä jossakin asioissa ilmaisen itseni ehkä voimakaamin kun veskari ystävät. Yleisesti ottaen olen vaan tässä ottanut mietintämyssy käyttöön koska olen huomannut niin paljon yhteistä näissä merkeissä ja miten hyvin nämä merkit tulevat toimeen monesti.  Smiley  Ja että ajatus maailma osuu hyvin usein yhteen näiden merkkien edustajilla huumorista puhumattakaan. Wink

Taikuri crazy2
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #4 : 31.01.2006 12:12:17 »

Juu, tuo huumori usein kolahtaa...Jouskarin kanssa on sitäpaitsi siksi mukavaa, kun ei tarvitse pelätä, että se ripustautuu niin tiukkaan, ettei sen jälkeen ole omaa elämää.
Eräänkin jouskari-ystävättäreni kanssa näemme suhteellisen harvoin, mutta kumpikaan ei ota siitä pulttia.
Ja sitten kun nähdään, niin naps, heti juttu luistaa ja ollaan samalla aaltopituudella.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #5 : 31.01.2006 14:54:29 »

Minä olen  aurinko vesimies ja  askendentti jousimies,
joten en osaa ehkä niitä kovinkaan erotella...tosin pidän veskaria jotenkin enemmän sisimmissään jatkuvassa liikkeessä olevana ja toisaalta sitten ehkä taas jouskaria ulkoisesti... idiot2
Ja miten se sitten vaikuttaakaan 'ulosantiin'.. Wink
tallennettu
Alegría
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 31.01.2006 15:57:03 »

Mun tuttavapiirissä on muuten monta jousimies-vesimies pariskuntaa.  Smiley että ilmeisesti nämä kyseiset merkit tulevat hyvin toimeen keskenään...
tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #7 : 31.01.2006 18:23:27 »

Lainaus
Yksi ero voisi olla ainakin se, että Jousimies on yleensä suorempi sanoissaan.
Halki, poikki ja pinoon tyyliin.
Veskarit voi enemmän luovia mielipiteiden viidakossa.

Juu, jousimies on suorempi sanoissaan ja olen huomannut että todella pikkutarkka! Eräs jousimies kaveri sanoi kerran "Sulla on ylimääränen hius otsalla" .  Grin
Olen huomannut tuollaista jonkinlaista tarkkuutta, en tiedä vaikuttaako muut planeetat vai kuuluuko se vaan jousimiehiin? Smiley
Itse ainakin tulen tooodella hyvin toimeen jouskareitten kanssa! Jotenkin samantapanen ajattelutapa ja hauskoja ja hulluttelijoita!
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #8 : 01.02.2006 09:29:43 »

Olen huomannut tuollaista jonkinlaista tarkkuutta, en tiedä vaikuttaako muut planeetat vai kuuluuko se vaan jousimiehiin? Smiley

Jouskarin symboliikkaan ei varsinaisesti kuulu tarkkuus, oikeastaan päin vastoin! Smiley Pikemminkin Jousimies ja sen planeetta Jupiter symboloivat suurpiirteisyyttä. Perus-Jouskari kuitenkin sanoo kaiken suoraan, joten jos on muuten keskimääräistä tarkempaa tyyppiä (muu kartta tietysti vaikuttaa), niin varmasti sanoo jos siellä otsalla on hänen mielestään "ylimääräinen hius". Grin
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
taikuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 01.02.2006 13:51:05 »

Heippa   Cheesy

Tämähän menee mielenkiintoisesksi ensiksi Mi-Olea olet varmasti aika vauhdikas ihminen henkisesti että fyysisesti kun on molempia WAU. Sinulla ajatus jouksee ja jalat mukana jos ehtivät?? Cheesy
Monet jouskarit ja veskarit mitä tunnen harrastavat liikunta ja ovat ulkoilu ihmisiä. Miten on sun laita Mi-Olea??  Ja sitten taas on olemassa ne jotka matkustelevat mielessä ovat kyllä harvinaisempia. Menosta tykätään olen huomannut  Grin Ja se sanominen kyllä onnistuu, välillä vaan tulee niitä sammakoita suusta mutta yleisesti ottaen olen kyllä diplomaatti mut jos kysytään niin kyllä sitten  2funny eli olen aika jouskari  2funny.

Hmm yleisesti ottaen heissä ei sitten ole niin suurta eroa että peruspiirteet ovat näköjään aika samat. Olen kyllä välillä ollut huomavinaan että veskareilla on usein enemmän ongelmia omassa tunne elämässä kun mitä jouskareilla?? Olenkohan ihan hakuteillä tässä hommassa?? Voiko joku valistaa siinä ??

Lumisia terveisiä

taikuri crazy2
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #10 : 01.02.2006 14:24:02 »

Heippa   Cheesy
Tämähän menee mielenkiintoisesksi ensiksi Mi-Olea olet varmasti aika vauhdikas ihminen henkisesti että fyysisesti kun on molempia WAU. Sinulla ajatus jouksee ja jalat mukana jos ehtivät?? Cheesy
Monet jouskarit ja veskarit mitä tunnen harrastavat liikunta ja ovat ulkoilu ihmisiä. Miten on sun laita Mi-Olea?? 

taikuri crazy2

Noh, en siitä 'vauhdikkuudesta' tiedä, mutta ajatus kyllä lentää vauhdilla.  Smiley En siis jaksa pitäytyä missään 'totuudessa', vaan kyseenalaistan kaiken itselleni mahdollisimman pian ja etsin muitakin ajatuksia... idiot2
Vaikeaa selittää, mutta monasti juuri se, että siirryn 'eteenpäin' ajatuksissani, saattaa aiheuttaa muissa 'närää', koska monelle totuus on paikalle pysähtynyt asia, teoria tai oppi. Ja joltain suunnallta katsottuna olen milloin missäkin alueella skeptikko, takinkääntäjä, hihhuli, taivaanrannan maalari, tosikko, yms yms..näitähän riittää  :Smiley
Pääasia on kuitenkin se, että pysyy hetkessä mukana.

Fyysinen liikkuvuus on enemmänkin matkustus-halukkuutta. Eli mahdollisimman usein matkoilla ja monessa suunnalla. Ja ehkä se heijastuu myös muuttohalukkuuteen. Olen tähän mennessä asunut jo 13 eri paikassa ja pisin aika yhdessä on hurjat 7 vuotta.
Fyysinen liikkuvuus ei siis suuntaudu mitenkään varsinaisesti 'ohjattuun liikuntaan'. Lähinnä siis 'hyötysellaista'.  Raunoilla kiipeilyä (jos mahdollista), pitkiä vaelluksia (rotkot) ja pitkään jo haaveena ollut laskuvarjohyppy....(halu saada lentää muutoinkin kuin unissa ja ajatuksissa)Wink
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 01.02.2006 14:35:37 »

Mi-Olea

Kokeille toki laskuvarjo hyppyä jos siihen vaan tulee mahdollisuus. Itse olen kokeillut liitämistä niin että vedetään varjo ylös meren yläpuolella ja kun huomattiin että pidän asiasta niin minut vietiin todella pitkälle lenkille merelle.

Se oli hyvä kokemus  smitten smitten

Suosittelen kokeilemaan ja sukeltamista myös se on upea kokemus.
Sitä harrastaisin vielä jos vaan olisi mahdollista.

taikuri crazy2
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #12 : 01.02.2006 14:40:12 »

Taikuri,
Tuo liito-juttu saattaisi jopa olla kiinostavampaa, mutta laskuvarjoiluun on 'helpompi' päästä omassa kotikaupungissa... Smiley
Sukellus on tosiaan aina kiehtonut...jospa senkin joskus vielä ehtisi...
Luulisi ainakin, kun kerran jo sisällään on sukeltanut ja lentänyt, että sen voisi myös 'luoda fyysiseksi kokemukseksi helposti'.  Grin
tallennettu
boboo
Kohtuuastroilija
**

Keltainen Resonoiva Soturi

Profiili
« Vastaus #13 : 01.02.2006 15:30:29 »

Minulla jouskari ja vesimies sisaruksia.
Jousimies puhuu julistaen/komentaen kovaan ääneen kun taas vesimies puhuu vähemmän. Kumpikin odottaa palvelua, varsinkin tämä jousimies  coolsmiley

Muutenkin minusta jousimies pitää suurempaa mökää tekemisistään  Cheesy
tallennettu

Annaz
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 01.02.2006 19:20:50 »

=)

Tuosta jouskarin tarkkuudesta vielä.. Minun tuntemani jouskarit ovat ERITTÄIN tarkkoja tehdessään työtä, vaikkapa rakaentaessaan jotain. Sen sijaan kelloa he eivät tunne lainkaan eikä heille tule mieleenkään että heidän tekemänsä äkilliset suunnitelman muutokset sotkisivat muiden ihmisten aikataulut. Sellaisia naivin itsekkäitä ja kovaäänisiä, kyllä

-annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: