Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erillaisuudet vesimiehessä ja jousimiehessä???  (Luettu 18903 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« Vastaus #15 : 01.02.2006 19:31:15 »

Sen sijaan kelloa he eivät tunne lainkaan eikä heille tule mieleenkään että heidän tekemänsä äkilliset suunnitelman muutokset sotkisivat muiden ihmisten aikataulut. Sellaisia naivin itsekkäitä ja kovaäänisiä, kyllä
-annaz-

Hmm...eikös tuo kuulosta ennemminkin tässä hetkessä elävän ihmisen toiminnalta kuin naiivin itsekkään tai kovaäänisen..??
 :Smiley   Grin
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #16 : 01.02.2006 20:09:58 »

Jouskarit ovat ehkä enemmän ideologisia, "totuuden etsijiä", uskonnollisia, julistajia ja ihastuvat helposti. Vesimiehet taas ehkä jollakin tavalla "omaperäisempiä", keksijöitä, heillähän voi olla ihan utopistinen ajatusmaailma, eivätkä he välttämättä ihastu niin helposti.

Jouskarit avoimempia, riehakkaampia ja tuovat itseään enemmän esille. Vesimiehet kaikille ystävällisiä yleensä, diplomaattisia, tunne-elämältään viileämpiä, kun taas jouskarit voivat ilmaista suuttumuksensakin aika tulisesti (mutta leppyvät siiten saman tien!)... Kummatkin merkit ovat jollakin tavalla kapinallisia, jouskarit kiivaampia ja veskareiden kapina on hienotunteisempaa.

Veskarit ovat persoonaltaan ja ulkoiselta olemukseltaan yleensä jollakin tavalla huomiota herättäviä, erikoisia tyylejä löytyy. Kun taas jouskarit voivat olla ihan tavallisen tallaajan näköisiä.

Tällaista näkemystä nousu- ja uranus jouskarilta.

Mä oon kyllä aina tykännyt jouskareista ja veskareista!  smitten
Tulevat kummatkin kaksosten kanssa juttuun...
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 01.02.2006 21:10:18 »

Vesimiehet on kylmiä ja itsekeskeisiä ihmisiä ..
Tulevat kyllä hyvin toimeen muitten merkkien kanssa koska haluavat antaa hyvän kuvan muille. Eli ovat hyviä näyttelijöitä  Cheesy
Jousimiehet ovat ihan eri planeetalta....
Intohimoisia ,tulisia ja niitten kaa tulee hyvin juttuun  smitten Ja sanovat varmasti sen mitä tarkoittavat  Shocked
Ja ajattelevat muitakin kuin itseään  :Smiley

smitten    -Oinas73-
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #18 : 01.02.2006 21:44:15 »

Lainaus
Vesimiehet on kylmiä ja itsekeskeisiä ihmisiä ..
Tulevat kyllä hyvin toimeen muitten merkkien kanssa koska haluavat antaa hyvän kuvan muille. Eli ovat hyviä näyttelijöitä

Hei! Cheesy Itse olen vesimies enkä näyttele muille vaan olen oma itteni, jos ei kelpaa niin antaa olla.
Oinaat ainakin ovat mielestäni mukavia ja tulen hyvin juttuun..syntyy pitkiä keskusteluja! Oinaat ovat kyllä mahtavia omasta mielestäni !
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
taikuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 02.02.2006 09:13:24 »

Oho veskarit teeskentelijöitä nyt varmaan on kartalla muita vaikuttavia tekijöitä. idiot2   Koska mun tuntemat veskarit ovat hyvin eloisia.

Siinä mielessä ehkä teenäistä koska tuntuvat toisinaan etäisiltä mutta se ei tarkoita että sitä aina pitäisi ottaa henk.koht se on se heidän juttu mutta siinä mielessä olen kyllä itse myös samanlainen että ajatukset vaan toisinaan karkaa ja en kyllä aina tuo niitä julki. Cheesy Kaikki jutut ei kestä päivänvaloa  2funny

Olen kyllä kerran tavannut yhden naisjouskarin jonka käyttäytyminen oli todella järkky harvemmin näkee niin itsekästä ja törkeetä ihmistä. Silloin ajattelin mielessä, toivottavasti opit tuosta jotain.   tickedoff Toivon mukaan olen tai tiedän että olen, huh Huh

Mutta tuntuuko veskareitten tunne elämä sekavalta ?? Tai oikeastaan väärä ilmaisu onko se niin että he eivät ole yhtä suoria ja niin ollen purkaavat omaa tunne puolta läheisille.Siinä on varmaan yksi ero vai???Tämä on vain yksi kysymys ei mitään henk.koht.  smitten

Talvista päivää

taikuri   crazy2
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 02.02.2006 10:31:19 »

No mä varmaan en oo vielä tavannu niitä mukavii veskareita   idiot2
Kaikki veskarit joita mä oon tuntenu elämäniaikana ovat olleet ilkeitä vttuilijoita   knuppel2
Veskarit on huonoja kuuntelemaan muita, sellanen piirre ihmisessä saa mut raivon partaalle   tickedoff
Vaikuttavat varmasti kartan muutkin merkit näihin tuntemiini veskareihin...

smitten  -Oinas73-
tallennettu
boboo
Kohtuuastroilija
**

Keltainen Resonoiva Soturi

Profiili
« Vastaus #21 : 02.02.2006 15:54:16 »

no aivan varmasti vaikuttaa Cheesy

Mutta veljeni tupla veskarin kohdalla allekirjoitan yllämainitut väitteet. Käskien ei laula ja jos laulaa se tapahtuu sietämättömällä viiveellä, ja kun hän laittaa pyörät pyörimään niin sitä ei pysäytä mikään ja lopputulos on 100% varmuudella pahempi kuin alkutilanne.

Voisiko olla ärsyttävämpää  Angry  Tongue

ja jos minusta tuollaisin piirteitä löytään niin anteeks, ei ole tarkoitus  Wink

Siskoni tupla-jouskari taas on sellainen jota ei saa millään olematta auttamatta ja tuhoa tulee siitäkin kun kymmenen asiaa pitää hoitaa samaan aikaan.

Ja näin puhuu yksi vesimies rakkaista sukulaisista  Grin
tallennettu

karssu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #22 : 02.02.2006 16:09:36 »

itse olen jousimies ja kyllä olen eroja huomannut jousimies osaa olla hieman dip
lomaattisempi, sekä suora puheisempi
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #23 : 02.02.2006 19:45:34 »

Sanoisimpa kokemuksen perusteella kun perheessä on 2 Vesimiestä ja yksi Jousimies, että Jousimies sanoo sanottavansa tosiaankin suoraan (Vesimies tekee niin yleensä vain suuttuessaan)ja Jousimies on todella tarkka monessa suhteessa, kun Vesimies taas on sellainen "kohan suurinpiirtein " tyyppi.Jousimies myös ehkä suuttuu herkemmin.Muuten heissä on kyllä todella paljon samaa  Wink
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
taikuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #24 : 06.02.2006 09:59:06 »

Kiitos on tullut paljon vastauksia ja mielipiteitä.  Smiley

Näiden perusteella niin on olemassa erillaisuuksia jos tulkitsin oikeen niin veskari on arempi tuomaan julki asioitaan kun mitä jouskari. Hmm eikö ole muita ??

Vai olenko itsepintainen nyt??   Cheesy

terveisin

taikuri   crazy2
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #25 : 06.02.2006 17:25:25 »

Kiitos on tullut paljon vastauksia ja mielipiteitä.  Smiley

Näiden perusteella niin on olemassa erillaisuuksia jos tulkitsin oikeen niin veskari on arempi tuomaan julki asioitaan kun mitä jouskari. Hmm eikö ole muita ??

Vai olenko itsepintainen nyt??   Cheesy

terveisin

taikuri   crazy2

On vielä se, että Vesimies ei välttämättä välitä jutella mitään liirum laarumeita vaan voi tuntua erittäin kaukaiselta persoonalta jos yrität vain sinnikkäästi  Grin
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
TarZa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #26 : 12.02.2006 03:54:44 »

Minä olen  aurinko vesimies ja  askendentti jousimies,
joten en osaa ehkä niitä kovinkaan erotella...tosin pidän veskaria jotenkin enemmän sisimmissään jatkuvassa liikkeessä olevana ja toisaalta sitten ehkä taas jouskaria ulkoisesti... idiot2
Ja miten se sitten vaikuttaakaan 'ulosantiin'.. Wink

Heii, kohtalontoveri Wink

Minullakin on  aurinko vesimies ja  askendentti jousimies!! Mutta sen lisäksi vielä  kuu jousimies:ssä..

Voin hyvin myös yhtyä mielen "eteenpäin" menemiseeni, josta puhuit myöhemmin - ei olla mitään paikalleen jämähtäjiä Wink Lisäksi olen muuttanut 1,5vuoden aikana 6 kertaa, kolmella eri paikkakunnalla.. ja uutta muuttoa kaavailen  :Smiley

Joskus luin jostain tulkinnasta, että nousujousimies lisää vesimiesmäisyyttä. Kas kummaa.. Mistähän johtuu vapaudentahtoisuus ja kiinnostus filosofiaan ja matematiikkaan..?! Molemmat mainitaan usein molempien piirteenä, etenkin se vapaudentahtoisuus - mitä en aina välttämättä koe kovin hyvänä asiana......

Luulisin, että nousu ja kuujouskari tuo luonteeseeni tulisuutta  tickedoff ja asiat sanotaan niin ku ne on - hyvin suoraan, mistä johtunee useat suusta hyppineet sammakot..  uglystupid2

Ja harvemmin vesimiesmäinen ihminen on itteensä täynnä - johtunee tämäkin siis jousimiehisestä painotuksesta kartallani   coolsmiley
tallennettu

aurinko vesimies
nousu jouskari
kuu jouskari
merkurius vesimies
venus kauris
mars vaaka
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #27 : 13.02.2006 23:08:47 »

Hellou Booboo!  Smiley

Lainaus
"Minulla jouskari ja vesimies sisaruksia. Jousimies puhuu julistaen/komentaen kovaan ääneen kun taas vesimies puhuu vähemmän. Kumpikin odottaa palvelua, varsinkin tämä jousimies  coolsmiley Muutenkin minusta jousimies pitää suurempaa mökää tekemisistään  Cheesy

Mulla on myös sekä että. Jouskari-veljeni on just tuollanen meuhkaaja ja koko ajan menossa jonnekin. Veskari-siskoni puhuu vähän hiljempaa, mutta paljon ja hän on sellanen hoivaajatyyppi. Palvelujen odottelusta en kyllä tiedä  Cheesy

Mieheni on myös jouskari, synttäripäivä pari päivää myöhemmin kuin veljelläni, mutta hän on erilainen jossain mielessä. Hän on paljon hiljaisempi seurassa (tosin seurasta riippuen) ja miettii sanomisiaan enemmän. Kotona hän kyllä osaa pitää mekkalaa eikä juuri lepertele puheissaan. Ulkopuoliset kuuntelevat tyrmistyneinä, kun puhuttelemme toisiamme "akaksi" ja "ukkeliksi". Mulle se on niin tuttua, että mittaisin häneltä kuumeen, jos hän sanoisi minua joku päivä "rakkaaksi vaimoksi" Grin Ukkelini on myös levoton luonne, mikä ottaa joskus todella hermoille: kun hän saa jotain päähänsä, niin tapahtua pitää heti ja vaikkapa kylässä hän ei kovin kauan viihdy...  Angry

Jouskareissa on tietynlaista itsekkyyttä myös: aina hän ei osaa ottaa huomioon toisten ajatuksia ja/tai tunteita ja saattaa loukata tahtomattaankin. Monestikohan vaikkapa urheilukisat telkkarissa on mennyt perheen yhteisten menojen edelle... Aikamoinen paketti siis, kun yhdistetään jouskari ja skorppari.  crazy2 knuppel2 Aikaansa asti skorppari osaa joustaa, mutta jossain välissä saattaa vieteri pettää pahan kerran...

Vesimiehestä on vähän hankalampi sanoa näin vähällä kokemuksella, systerini on niin paljon nuorempi...
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Mirjam
Vieras
« Vastaus #28 : 14.02.2006 00:11:43 »

Heii, kohtalontoveri Wink
Minullakin on  aurinko vesimies ja  askendentti jousimies!! Mutta sen lisäksi vielä  kuu jousimies:ssä..
Joskus luin jostain tulkinnasta, että nousujousimies lisää vesimiesmäisyyttä. Kas kummaa.. Mistähän johtuu vapaudentahtoisuus ja kiinnostus filosofiaan ja matematiikkaan..?! Molemmat mainitaan usein molempien piirteenä, etenkin se vapaudentahtoisuus - mitä en aina välttämättä koe kovin hyvänä asiana......

Heippa "kohtalotoveri"!  coolsmiley

Tuo olikin jännää kuulla, että jouskari nousu lisäisi vesimiesmäisyyttä... idiot2
Minulla tuota jousimiestä on muutenkin lisää kartalla.... juno jousimies    pallas jousimies
En oikeastaan tiedä edes millainen vesimies on, kun se on niin tavallista olla mitä on ja muut on niin outoja ...  Grin
« Viimeksi muokattu: 14.02.2006 00:14:15 kirjoittanut Mi-Olea » tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: