Hellou Booboo!
"Minulla jouskari ja vesimies sisaruksia. Jousimies puhuu julistaen/komentaen kovaan ääneen kun taas vesimies puhuu vähemmän. Kumpikin odottaa palvelua, varsinkin tämä jousimies
Muutenkin minusta jousimies pitää suurempaa mökää tekemisistään
Mulla on myös sekä että. Jouskari-veljeni on just tuollanen meuhkaaja ja koko ajan menossa jonnekin. Veskari-siskoni puhuu vähän hiljempaa, mutta paljon ja hän on sellanen hoivaajatyyppi. Palvelujen odottelusta en kyllä tiedä
Mieheni on myös jouskari, synttäripäivä pari päivää myöhemmin kuin veljelläni, mutta hän on erilainen jossain mielessä. Hän on paljon hiljaisempi seurassa (tosin seurasta riippuen) ja miettii sanomisiaan enemmän. Kotona hän kyllä osaa pitää mekkalaa eikä juuri lepertele puheissaan. Ulkopuoliset kuuntelevat tyrmistyneinä, kun puhuttelemme toisiamme "akaksi" ja "ukkeliksi". Mulle se on niin tuttua, että mittaisin häneltä kuumeen, jos hän sanoisi minua joku päivä "rakkaaksi vaimoksi"
Ukkelini on myös levoton luonne, mikä ottaa joskus todella hermoille: kun hän saa jotain päähänsä, niin tapahtua pitää heti ja vaikkapa kylässä hän ei kovin kauan viihdy...
Jouskareissa on tietynlaista itsekkyyttä myös: aina hän ei osaa ottaa huomioon toisten ajatuksia ja/tai tunteita ja saattaa loukata tahtomattaankin. Monestikohan vaikkapa urheilukisat telkkarissa on mennyt perheen yhteisten menojen edelle... Aikamoinen paketti siis, kun yhdistetään jouskari ja skorppari.
Aikaansa asti skorppari osaa joustaa, mutta jossain välissä saattaa vieteri pettää pahan kerran...
Vesimiehestä on vähän hankalampi sanoa näin vähällä kokemuksella, systerini on niin paljon nuorempi...