Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 31.01.2006 18:02:51 » |
|
Täältä ei varsinaista tulkintaa ikävä kyllä löydy, mutta voitte käydä tekemässä kartan kun alhaalta valitsette laske neljä pilariasi:
http://www.pp.htv.fi/ivilkki/Kiinalainen_ajanlasku_ja_astrologia.html
Siihen päivä kohtaan kannattaa kiinnittää huomiota mikä siihen tulee, koska se on kiinalaisessa astrologiassa niin sanottu itse-pilari ja kertoo paljolti siitä millainen itse ajattelemme olevamme ja miten toimimme jne. Kiinalaiset astrologit kiinnittävät kartassa juuri tähän paljon huomiota.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #16 : 31.01.2006 18:09:29 » |
|
Kiitos Alzbeta! Itselleni päiväkohtaan tuli: -Maa [Ji] Sika +Vesi [ren] +puu [jia] Olenko siis vesi-puu-sika?! vai miten tuon tulkitsee?
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #18 : 31.01.2006 18:26:53 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #19 : 31.01.2006 18:30:53 » |
|
tack Alzbeta tulkinnasta ja kiitos Pumalle linkistä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #20 : 31.01.2006 20:14:50 » |
|
Kiitos aQuarius Eipä tuo hevonen sitten hidastanutkaan.Mutta vanhetessa kai kaakki rauhoittuu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #21 : 31.01.2006 21:04:02 » |
|
No nyt tuo hevonen muuttui sitten lohikäärmeeksi. +Maa [Wu] Lohikäärme [Chen] +Maa -Puu [Yi] -Vesi [Gui] Jos vielä ehdit aQuarius tuon Loharin vaikutuksen nousevana katsoa,niin YRITÄN olla vaivaamatta lähimpään tuntiin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #22 : 31.01.2006 21:48:23 » |
|
Jos vielä ehdit aQuarius tuon Loharin vaikutuksen nousevana katsoa,niin YRITÄN olla vaivaamatta lähimpään tuntiin. always ready to help! Nouseva lohikäärme: Liiankin itsetietoinen, mutei toki syyttä. Hän uskoo kivenkovaan, ettei mikään ole hänelle ylivoimaista tai liian hyvää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #23 : 31.01.2006 22:20:24 » |
|
Kiitos kiitos! Tänään en etsi enää uutta,,kai :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #24 : 01.02.2006 08:26:00 » |
|
Heippa,
Mi-Olea tuo tuntipilari on aina se nousevamerkki eli kirjoittamiesi tietojen perusteella kiinalainen nouseva merkkisi on Vesi-Jänis.
Nuo kellonajat eivät todella mene noin tarkasti vaan siihen vaikuttaa maantieteellinen sijainti ja varmasti myös kesäaika jne... Eli kannattaa laskea se nousumerkki ihan varta vasten kiinalaisen astrologian ohjelmalla aivan kuten länsimaisessakin.
Terveisin Vesi-Koira, nouseva Maa-Kukko Missä sen voi laskea ja mistä tuo ohjelma löytyy?Netistäkö?Luin kyllä tuon annetun linkin mutta en oikein tajua sitä tietojen syöttö kohtaa. eikö siihen aikavyöhykkeen lisäksi kannattaisi laittaa myös se syntymäpaikkakunta?Pitäisi varmaan huomauttaa sivuston ylläpitäjälle asiasta...no jokatapauksessa.. Olen tuli-tiikeri ja tuon listan mukaan nousevaksi tulisi käärme.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.02.2006 11:31:11 kirjoittanut Athene »
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
|
taikuri
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #26 : 01.02.2006 14:22:34 » |
|
Kehtaako vielä vaivata aQuarius??? Kävin laskemassa että olen vesi jänis ja nousu merkki metalli vuohi. Suuret kiitokset aQuarius jos vielä jaksat. taikuri
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #27 : 01.02.2006 18:57:25 » |
|
Kehtaako vielä vaivata aQuarius???
Kävin laskemassa että olen vesi jänis ja nousu merkki metalli vuohi.
Suuret kiitokset aQuarius jos vielä jaksat. nouseva vuohi: Vuohi tekee hänestä helpommin lähestyvän ja suvaitsevamman. Hänellä on vaarallinen taipumus elää yli varojensa ja rahojensa. Ei hätää, ole hyvä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #28 : 01.02.2006 19:04:12 » |
|
Olen tuli-tiikeri ja tuon listan mukaan nousevaksi tulisi käärme. nouseva käärme: käärmeen vaikutuksesta tämä tiikeri osaa hillitä mielensä ja kielensä tilanteen niin vaatiessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Almah
Kohtuuastroilija
-The wealth of the soul is the only true wealth.-
|
|
« Vastaus #29 : 01.02.2006 20:12:03 » |
|
Minä myös.. Minä myös... Puu Jänis ja nousevalta Rotta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|