Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kavelin vetten paalla..  (Luettu 2564 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« : 02.09.2009 14:05:39 »

harmi kun en muista unta enaa tarkemmin mutta siina oli kamala myrsky kuitenkin. jostain syysta sain paahani ettei minulle voi kayda kuinkaan koska jos haluan niin voin kavella vetten paalla. niin mina menin ja kavelin. valilla mulahdin mutta kovalla tahdolla sielta nousin. samassa unessa kavelin metsassa missa tuli karhu vastaan, se oli ihan lahella, olin isan luo kavelemassa ja pelkasin kamalasti ja kaannyin ympari eika karhu nahnyt mua, mielestani olen nahnyt tuon saman kohtauksen joskus aiemminkin. ainakin tunnelma oli niin tuttu. taytyypa tutkia mita nuo tarkoittaa.. jos ei jollain viisaammalla ole hyvaa tietoa.
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 02.09.2009 15:09:27 »

Oikein hyvä uni! Päättäväisyydellä ja rohkeudella, josta kumpuaa henkinen voima, pääset eteenpäin ja selviät elämän tunnekuohuista. Et huku, vaan pääset perille. Luota siis itseesi juuri nyt!

Näin itsekin hiljattain unta, että kävelin veden päällä, tosin oma veteni oli tyyntä, ilta-auringossa kylpevää järvivettä. Hämmästytin muutamia paikallisia kalastajia hallitsemalla kehoani niin, että saatoin upottaa itseäni veteen juuri sen verran kuin halusin ja nousta taas takaisin pintaan pelkällä ajatuksen voimalla.

Yleisesti veden päällä käveleminen symboloi vahvaa henkisyyttä ja henkistä voimavaraa.
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #2 : 03.09.2009 18:59:31 »

Kiitos atha vastauksesta!! Smiley
Juurikin nyt olen tuntenut itseni eräässä suhteessani todella vahvaksi, ikäänkuin olisin nousemassa tilanteen herraksi kun tähän asti olen ollut altavastaajana.. Kyse on erittäin ihmeellisestä mies-nainen suhteesta Embarrassed (jos atha luet vielä tämän niin voisitko kertoa muuten hintojasi jos voisit katsoa mitä kortit sanoo tästä suhteesta Wink ) Kuuntelen vihdoin itseäni, vaikka en juuri halua mitään lopullista päätöstä tehdä asian suhteen mutta se että tunnen ettei tämä suhde enää voi minua rikkoa, mitä olen pelännyt jo pitkän aikaa uglystupid2 Toki tässä voi käydä vielä vaikka miten.. Niinkuin yleensä voi käydä kun kyse on tunteista ja ihastumisista, ihmismielestä..
Kun kerroit omasta unestasi niin voin helposti kuvitella tuon olotilan, se oli juurikin sitä samaa varmasti mitä omassani. Ja usein muulloinkin näen unia missä hämmästytän muita ihmisiä mutta yleensä ne on sellaisia missä tahdonvoimalla pystyn lentämään, ja voi että rakastan niitä unia. Yhden sellaisen näinkin tässä ihan vähän aikaa sitten. Siinä oli myös ihan kamala myrsky, antauduin myrskyn riepottelemaksi ja ilmassa huomasin että pystyn lentämään. Pelotti mutta nautin siitä tilanteesta kun tuuli nosti mut oikein korkealle, ihmiset katsoi kauhuissaan mitä mulle tapahtuu.. Sitten vain aloin tehdä kieppiä ja lennellä ikäänkuin pyörremyrskyssä Cheesy
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: