Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Salattu koiranpentu  (Luettu 4174 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« : 04.09.2009 12:33:01 »

Unimaailmani on aika outo  idiot2
Olin muka nukkumassa jousimies poikani huoneessa ja herasin sangyn alla olevaan rapinaan-mutta olin vasynyt ja jatkoin nukkumista ja taas herasin samaan rapinaan ja nousin etsimaan tata ihme rapinaa.
Poikani oli teipannut jotain sankynsa pohjaan ja huomasin, etta outo aani tuli juuri siita paketista.
Avasin paketin ja siella oli pullea koiranpentu, mutta aika heikko ja juoksin hakemaan maitoa nopeasti.
Taas nukahdin ja keskimmainen oinas poikani oli ostanut maitotolkin ja ihmettelin kun mina juuri ostin...
Yrittaako jousimies poikani salata jotain  minulta(hanhan asuu jo muualla), mutta mita ihmetta maito on kuvioissa???
Siis  harka ja jousimies ja  oinas..ja maito???
tallennettu
Nem
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 08.09.2009 23:07:07 »

Koska koira oli teipattu sängyn alle, eli oli tavallaan "kahlittu", voisiko se kertoa jotakin siitä, että koet kenties itsesi olevan jollain tavalla kahlittu, liittyen poikasi elämään? Kenties hän on tehnyt esimerkiksi joitain huonoja ratkaisuja, mihin sinulla ei ole mitään mahdollisuutta vaikuttaa?
Ja koska koira rapistelullaan herätti sinut, onko jokin poikasi käytöksessä kenties ärsyttänyt sinua?

Maito unessahan lupailee hyvää, varsinkin naisille. Se kertoo myös äidinvaistosta, eli juoksi heti hakemaan maitoa koiralle, vaikka se olikin äsken rapistellut sinut hereille. Ehkä keskimmäisellä pojallasikin on kova hoiva vietti veljeään kohtaan?
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 09.09.2009 12:08:54 »

En tieda onko poikani tehnyt hyvia vai huonoja ratkaisuja ratkaisuja, kun han ei puhu asioistaan-mutta kylla minua arsyttaa hanen piirre, koska han "komentelee" meita viikonloppuisin -toivottavasti han kehittyy luonteensa puolesta, etta me olemme hanen vanhempansa-eika alamaisia!!!
Hyvinhan han on parjannyt-mutta toivottavasti menestys ei ole noussut paahan!!!!
Oinaspoikani on kultainen ja hanella on todella hyva sydan ja on aina auttamassa(toi maitoa)
Muutenkin maito on tuonnut paljon hyvaa  smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 20.09.2009 06:33:04 »

Ilmeisesti olenkin noita ja sain selville poikani ongelman-aidilta ei pysty salamaan mitaan!!!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 02.10.2009 20:39:13 »

Ilmeisesti olenkin noita ja sain selville poikani ongelman-aidilta ei pysty salamaan mitaan!!!

Cheesy

Aika loisto uni! Minun adoptio-äitini saa joko tunteen tai näkee kanssa unen,
jos minulla on joku hätänä tai olen kovin surullinen.
Eri maissa asuminen ei vaikuta asiaan, kuin myöskään ei se, että hän ei ole biologinen äiti.
Äitien vaistot ovat ihmeelliset. Huh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: