Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mikä tarotpakka sulla on?  (Luettu 4502 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« : 08.09.2009 17:51:51 »

eli siis mitä pakkoja sulla on?

mulla on tommonen ns normi pakka tai ainaki  musta tuntuu siltä kun en meinaa löytää siihen mitään ns oikee kirjaa. Fortune telling cads lukee paketin kyljessä. kortteja tossa on 52+4 ritaria ja 2 jokeria tai narria miten vain kukakin haluaa sanoa Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 08.09.2009 17:59:15 »

Perinteisistä tarot-pakoista mulla on tällä hetkellä Egorov-tarotit. http://www.aeclectic.net/tarot/cards/egorov/

Ja sitten eniten rakastan näitä Oshon zen tarot kortteja. Ne onnistuvat auttamaan minua aina kun tarvitsen niitä.  smitten

Olen ajatellut hankkia vielä toisen perinteisten tarot-korttien pakan, sellaisen missä on erityyppiset kuvat kuin noissa egoroveissa. Mutta kortit on vaan niin kalliita, että kattelen vaan.. Ehkä vielä joku päivä.  Smiley



Niin ja, voihan perinteistä pakkaa tulkita millä tahansa kirjalla. Itse taas tykkään juuri eniten tulkita niitä ilman mitään kirjaa, ihan sillä perusteella mitä se kortti minussa herättää.

Toi sun pakkas ei kuitenkaan ihan perinteiseltä kuulosta. Perinteisessä kun on 78 korttia, 22 suurten salaisuuksien korttia ja 56 pienten salaisuuksien korttia, joihin kuuluu hovikortit ja numerokortit ässä-10.
« Viimeksi muokattu: 08.09.2009 18:02:38 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 08.09.2009 18:05:23 »

Minulla on Kai Kalervo Aaltosen ja Taina Pailoksen suunnittelemat Kalevala -kortit, joihin löytyi myös englanninkielinen kirjakin. Pailos on kuvittanut kortit. Ostin aikoinaan Helsingin Unio Mysticasta.

Korttien teema sijoittuu siis kansalliseepokseemme Kalevalaan, sen henkilöihin ja tapahtumiin.. ja mielestäni kortit ovat oikein hyvät ja toimivat, vaikka käytänkin niitä kovin vähän.
tallennettu

siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #3 : 09.09.2009 21:06:20 »

kävin tänään ostamassa kunnon tarotkortit. ostin kosminen tarot kortit. nyt vaan sit opiskelemaan mitä mikäkin tarkottaa  Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 09.09.2009 21:29:25 »

Mulla on Viking Tarot-pakka, ollut käytössä jo niin kauan, että paketti on puoliksi mäsä ja korteissa kulumia  Grin Olin viime kuussa opintomatkalla Helsingissä ja kävin etsiskelemässä sieltä uusia taroteja, muttei löytynyt mieleistä pakkaa (saakelin kuvataideopinnot, tulee niin nirsoksi kaikelle!) Haluaisin ehkä vampyyritarot pakan...
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #5 : 10.09.2009 12:32:16 »

Minulla on Gustav Klimtin kultaiset tarotit. Olleet käytössä vuodesta 2007 asti ja jokapäiväisestä hankauksesta jo hiukan kulahtaneet. Kulkevat mukanani aina, jo pelkkä kuvien kauneus sykähdyttää - edelleenkin.  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: