hevosmies
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #15 : 10.09.2009 16:01:20 » |
|
Kaukoparannus alkaa nyt. Mukaan voi tulla pe ja la myös, nykyiset ja uusia. Enjoy!
|
|
|
tallennettu
|
Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
|
|
|
hevosmies
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #16 : 10.09.2009 16:33:36 » |
|
Lopetin nyt. Mahdolliset tuntemuksenne voivat jatkua muutamista minuuteista tunteihin. Levätkää, jos mahdollista ja antakaa paranemisen tapahtua. Jatketaan huomenna perjantaina klo 17, taas n. puoli tuntia. Kiitos osallistumisesta tähän hauskaan asiaan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
trini
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #17 : 10.09.2009 16:47:12 » |
|
Haluan olla mukana perjantaina,klo.17.kiitos mahdollisuudesta.
|
|
|
tallennettu
|
sininen itsevallitseva kotka "älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse rauhan lähettiläs"
|
|
|
Nina
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #18 : 10.09.2009 17:27:46 » |
|
Haluan ottaa vastaan kaukoparannusta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lemmikki
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #20 : 11.09.2009 14:02:28 » |
|
Lopetin nyt. Mahdolliset tuntemuksenne voivat jatkua muutamista minuuteista tunteihin. Levätkää, jos mahdollista ja antakaa paranemisen tapahtua. Jatketaan huomenna perjantaina klo 17, taas n. puoli tuntia. Kiitos osallistumisesta tähän hauskaan asiaan! Kiitos Hevosmies! Olin juuri parannussessiosi aikana kuntosalilla ja rääkkäsin itseäni todella reippaalla treenillä, tästähän se tietysti johtui, että sen niin hyvin vedin. Äidiltä en ole vielä kysynyt, mutta mielelläni otamme vastaan tänäänkin klo 17 antennit ojossa. Lemmikki
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä Kuu Jousimies/1. huone Merkurius Kauriissa/1. huoneessa Mars Oinaassa/3. huoneessa Venus Kauriissa/1. huoneessa Chiron Vesimiehessä Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 11.09.2009 14:18:12 » |
|
Tätä pitää kokeilla. Pe klo 17 voin minäkin viritellä antennini pystyyn. Ihanaa kun joku tekee tällaista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-Viivi
Satunnainen astroilija
Söpö!!
|
|
« Vastaus #22 : 11.09.2009 14:39:12 » |
|
Mitäköhän tämä kirjaimellisesti tarkoittaa? Mitä minun pitää parannuksen haluajana tehdä? Mutta jos tajusin oikein nii, voinhan mä ottaa kaukoparannuksen, vaikka kaikki onkin tällä hetkellä aika hyvin.
|
|
|
tallennettu
|
~Pikku-Viivi~
|
|
|
kuuvesimies
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #23 : 11.09.2009 14:44:18 » |
|
Kiitos!! Illalla ollut työsessio meni erinomaisesti tämän tapahtuman jälkeen... Loistavaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #24 : 11.09.2009 15:29:25 » |
|
Jaa-a, illalla itketti niin vietävästi... Ehkä kaukoparannus toimi mulla niin tai sitten se oli , tai molemmat. Olen tänäänkin valmiina ottamaan vastaan, väsymys painaa ainavaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ptv
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #25 : 11.09.2009 15:37:53 » |
|
ptv haluaa olla mukana. Kiitos.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko ja kuu vesimies, nousu kaksonen, punainen rytminen taivaanvaeltaja
|
|
|
hevosmies
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #26 : 11.09.2009 16:00:48 » |
|
Mahtavaa! Lähtee taas kaikille jotka olivat ekassa mukana ja myös tietenkin uusille tulijoille. Ei siis tarvitse TEHDÄ mitään, ottaa vastaan ja antaa paranemisen/hoidon/energian tulla. Jos ei ole mitään varsinaista ongelmaa, tulee varmaan lisäenergian tms muodossa. Itkeminenkin on aika tavallinen reaktio. Tai nauraminen. Kerron lisää myöhemmin, nyt alkaa, kesto n.30min. Sieluni tietää, että menee teille, mutta egoni haluaisi varmistuksen reaktioraporttien muodossa... Vaikka ihan lyhyesti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vehmis
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #27 : 11.09.2009 16:06:17 » |
|
Tänne voi myös lähettää kaukoparannusta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
trini
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #28 : 11.09.2009 19:24:14 » |
|
Kiitos ,rauhallisuus ja hyvänolon tunne on ollut seuranani.
|
|
|
tallennettu
|
sininen itsevallitseva kotka "älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse rauhan lähettiläs"
|
|
|
ptv
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #29 : 11.09.2009 22:08:16 » |
|
Kiitos. Tyyni ja levollinen olo. Energia oli hyvin lempeää ja selkeää.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko ja kuu vesimies, nousu kaksonen, punainen rytminen taivaanvaeltaja
|
|
|
|