Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 138
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: massakaukoparannus  (Luettu 894091 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #60 : 30.09.2009 10:33:37 »

Mielellään olen taas mukana  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Asterix
Vieras
« Vastaus #61 : 30.09.2009 11:01:18 »

Hmm... parannatko vain sairauksia
vai käänteletkö muitakin energian virtauksia paremmiksi/huonommiksi? Huh

Tiedätkö/tunnetko, mitä~mihin kukin tarvitsee apua?
Entäs inhimillinen puolesi, jos jotakuta kadehdit tai joku ärsyttää sinua muutoin,
niin laitatko paskempaa energiaa/tukit jotkin elintärkeät energiavirtaukset,
jolloin henkilö pääsee maistamaan esim. elinikästä työttömyyttä, mentali-vikoja tms,
jonka verhoat hyvään tarkoitukseen? Shocked Cry

Nim. Utelias

MUOKS.

Nim. Huolestunut  Undecided

MUOKS.

Mutta haluaisin olla mukana, mikäli kaukoparannuksesi ei huononna tilannettani
millään elämisen tasollani, vaan parantaa.



« Viimeksi muokattu: 30.09.2009 11:19:42 kirjoittanut Sasha » tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #62 : 30.09.2009 11:37:23 »


Hei!

Mukana olen minäkin. Kaikki parantava ja kohentava energia on nyt tarpeen.


Kiitos jo etukäteen.

TS
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #63 : 30.09.2009 12:27:15 »

Hirvea nuha haluaa myos mukaan-sain sen jo pois muutama paiva sitten, mutta ilmeisesti energiani on matalalla-kiitos etukateen!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #64 : 30.09.2009 12:50:21 »

 Huh

Kun laitoin tuon viestin, niin tunnissa alkoi olkapäitäni ja hartioitani särkeä
ja päässäni tuntua orastavaa päänsärkyä, joka ei ole normaalia, joten mitäköhän tuokin on? Huh
Jos joku lähettelee paskaa oloaan ja energiotaan minulle, niin saa ne takaisin minulta. En huoli niitä. smitten



tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #65 : 30.09.2009 14:14:03 »

Lainaus
Kun laitoin tuon viestin, niin tunnissa alkoi olkapäitäni ja hartioitani särkeä
ja päässäni tuntua orastavaa päänsärkyä, joka ei ole normaalia, joten mitäköhän tuokin on? Huh
Jos joku lähettelee paskaa oloaan ja energiotaan minulle, niin saa ne takaisin minulta. En huoli niitä

Kaiken hoidon, sekä läsnäollen että kauko-sellaisen perusperiaate on, että
vain hyvää voi lähettää. Kaikki paha/negatiivinen palaa moninkertaisena lähettäjälleen.

Kohdallasi on siis luultavasti kyseessä placebovaikutus, eli aiheutit itse itsellesi suggestiolla
kyseiset vaivat.

Yhtään mitään negatiivista on mahdoton lähettää, palaa moninkertaisesti lähettäjälleen.
Edes positiivinen ei yleensä mene perille, ellei kysy ensin lupaa. Vapaa tahto on homman nimi.

Itse teen sekä kättä-päälle hoitoja, että kaukoparannusta, voin osaltani vastata tätä
edeltävän viestisi kysymyksiin:

En tunne kateutta (tai mustasukkaisuutta). En ole koskaan tuntenut, edes lapsena.
En tiedä mistä tämä johtuu, ehkä olen käynyt ne oppitunnit jo edellisissä inkarnaatioissa
tai jotain. Kykenen tajuamaan nämä tunteet muissa vain järjen tasolla,
koska tunteen tasolla niistä ei minulla ole mitään kokemusta. Se kysymys siis kohdaltani
epärelevantti.

Jos joku ärsyttää minua, hän on suurin opettajani ja olen hänelle kiitollinen:
Hän on silloin osoittanut minulle, että minussa on "nappeja" joita painelemalla minuun
voi vaikuttaa. On omalla vastuullani päästä niistä eroon.

Kukaan ei muuten ärsytä meitä, meitä ärsyttävät omat ajatuksemme toisten toimista.
Olemme siis itse siitä ärsyyntymisestä vastuussa. Samoin meitä ärsyttävät muissa ne
asiat, jotka olemme itsessämme kieltäneet tai tukahduttaneet - jälleen olemme itse
niistä vastuussa.

Mutta siis: Negatiivista oloa ei voi lähettää, ellei vastaanottaja vapaalla tahdollaan
ole antanut lupaa siihen ja halua sitä vastaanottaa. Ehkä joku masokisti voisi
saada sellaisesta iloa? Grin
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #66 : 30.09.2009 14:40:57 »

tää on niin ihanan mekaanista  Grin kenen syy on kadonnut sim korttini nyt kun merkkarikaan ei enää peräänny enkä edes jaksa ärsyyntyä
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
NiNNi*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268


Profiili
« Vastaus #67 : 30.09.2009 14:43:35 »

Halooo! minä myöhästyin viimeksi, Hevosmies? Smiley..
ja nyt tahtoisin mukaan! t.NiNNi Kiss
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #68 : 30.09.2009 15:12:18 »

Elektikko,

Tässä saksan tunnilla istuessani mietin kanssa, että itsekö tuon aiheutin,
koska kun tulin koululle ja tapasin ystäväni Jamesin niin se meni ohi. Smiley

Olen siis mukana tarvitsemassa sitä mitä tarvitsen. Smiley
tallennettu
pauliina_81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #69 : 30.09.2009 16:01:15 »


hei,

tämäkin tahtoisin mukaan hoitoon jos vaan ehtii Smiley ensimmäistä kertaa tälläisessä mukana että saa nähdä kuinka osaan vastaanottaa  Smiley
tallennettu
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #70 : 30.09.2009 17:33:29 »

Nyt sit lopetin, mutta vaikutus varmaan jatkuu jonkin aikaa, riippuu tapauksesta. Kiitos taas kaikille mukana olosta ja huomenna lähetän teille samoille ja mahd. uusille klo 17 alkaen. Vedenjuonti on aina tietysti hyväksi, mutta etenkin puhdistavan hoidon jälkeen tarpeellista "kuonan" huuhtomiseen. Tai sitten ei ole tarpeellista, mutta sellainen tunne itselläni on asiasta. Huomisiin! terv heppahemmo
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #71 : 30.09.2009 17:55:13 »

Kiitos.  Smiley Mulle tulikin sellainen nipistelevä tunne vatsanpohjalle, että jotain uutta on taas tulossa elämään, ja sellasta juuri tarvitsinkin nyt. Olin vain kokonaan unohtanut tämän, ja huomasin että sattuipa juuri samaan aikaan.  Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #72 : 30.09.2009 18:10:14 »

Tällä kertaa laitoin oikein muistutuksen itselleni ja laitoin oikein soffalle maata.

Olin aistivinani tulevaa energiaa (tai sitten kuvittelin sen) jonkinlainsena sykkivänä virtana.  Olo oli tavattoman rento.  Välillä päätä jomotteli oikealta puolelta ja taisin jopa nukahtaa.  Sitten ihan keskipäähän päälaelle tuli kuin joku "isku", ei fyysistä kipua, mutta joku erikoinen tunne.

Oikealta puolelta päätä jomottelee edelleen, mutta ei mitään ikävää tunnetta, ei paljon paineen tunnetta kovempaa.  Oikea käsi, joka on oireillut hartiasta alkaen on nyt paremman tuntuinen.

Ymmärsin sitten kysyä exältä, että haluaako kaukoparannusta, ja vastaus oli yksinkertaisesti "E".  Jotta en sitten vaivautunut edes kysymään että tunsiko jotain, koska luultavimmin ei.

Kiitos!   smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Asterix
Vieras
« Vastaus #73 : 30.09.2009 18:12:14 »

Sasha: tiedät kyllä vastaukset kysymyksiisi. Ja kommentit olis tosi kivoja aikaisemmin mainituista syistä.

Hmm... äly ja intuitio joskus kamppailee keskenään. Wink

Olin matkalla koululta kotiin tuona aikana, joten ei ollut tässä erityisempiä tuntemuksia,
paitsi että vatsaani kipistelee Cry toki syy muukin, mutta on mukavan selkeä olo ajatuksissa.
Tosin onhan tuo  merkurius lopettanut retroilun, joten en osaa sanoa vielä
tämän yhden kerran perusteella mitään. Katsotaan huomenna...
-oikeastaan ensi viikolla, auttoivatko nämä energiat. Smiley

Kiitos Heppamiehelle energioista. Smiley
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #74 : 30.09.2009 19:56:59 »

Mukana olen huomenna jos sopii  smitten
Sairas en varsinaisesti ole, mutta turhien huolien soisin vähenevän ja uusien näköalojen aukeavan jos tämä sellaistakin saisi aikaan  Tongue
Kiitos  angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 138
  Tulostusversio  
 
Siirry: