Kun laitoin tuon viestin, niin tunnissa alkoi olkapäitäni ja hartioitani särkeä
ja päässäni tuntua orastavaa päänsärkyä, joka ei ole normaalia, joten mitäköhän tuokin on? Huh
Jos joku lähettelee paskaa oloaan ja energiotaan minulle, niin saa ne takaisin minulta. En huoli niitä
Kaiken hoidon, sekä läsnäollen että kauko-sellaisen perusperiaate on, että
vain hyvää voi lähettää. Kaikki paha/negatiivinen palaa moninkertaisena lähettäjälleen.
Kohdallasi on siis luultavasti kyseessä placebovaikutus, eli aiheutit itse itsellesi suggestiolla
kyseiset vaivat.
Yhtään mitään negatiivista on mahdoton lähettää, palaa moninkertaisesti lähettäjälleen.
Edes positiivinen ei yleensä mene perille, ellei kysy ensin lupaa. Vapaa tahto on homman nimi.
Itse teen sekä kättä-päälle hoitoja, että kaukoparannusta, voin osaltani vastata tätä
edeltävän viestisi kysymyksiin:
En tunne kateutta (tai mustasukkaisuutta). En ole koskaan tuntenut, edes lapsena.
En tiedä mistä tämä johtuu, ehkä olen käynyt ne oppitunnit jo edellisissä inkarnaatioissa
tai jotain. Kykenen tajuamaan nämä tunteet muissa vain järjen tasolla,
koska tunteen tasolla niistä ei minulla ole mitään kokemusta. Se kysymys siis kohdaltani
epärelevantti.
Jos joku ärsyttää minua, hän on suurin opettajani ja olen hänelle kiitollinen:
Hän on silloin osoittanut minulle, että minussa on "nappeja" joita painelemalla minuun
voi vaikuttaa. On omalla vastuullani päästä niistä eroon.
Kukaan ei muuten ärsytä meitä, meitä ärsyttävät omat ajatuksemme toisten toimista.
Olemme siis itse siitä ärsyyntymisestä vastuussa. Samoin meitä ärsyttävät muissa ne
asiat, jotka olemme itsessämme kieltäneet tai tukahduttaneet - jälleen olemme itse
niistä vastuussa.
Mutta siis: Negatiivista oloa ei voi lähettää, ellei vastaanottaja vapaalla tahdollaan
ole antanut lupaa siihen ja halua sitä vastaanottaa. Ehkä joku masokisti voisi
saada sellaisesta iloa?