hevosmies
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #210 : 12.12.2009 18:39:31 » |
|
Kertokaa kavereille, tutuille ja ystäville, että törmäsitte tällaiseen ilmiöön, pitäis varmaan kokeilla ja heidän myös. Jos siis ette voi paljastaa olevanne foorumilla ja jo kokeilleenne. Haluaisin että Jouluna mahdollisimman moni ihminen saisi jonkinlaista helpotusta oloonsa, meistä kun kukaan ei voi väitttää olevansa HUIPPUTERVE, eli aina on paranemiseen mahdollisuus. Levittäkää sanaa, mitä enemmän ihmisiä, sitä kivempaa mulla on, kun tietää että jakaa hyvää monelle.
|
|
|
tallennettu
|
Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #211 : 12.12.2009 18:59:54 » |
|
Mukana kun peräpukama
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #212 : 12.12.2009 19:04:37 » |
|
Kertokaa kavereille, tutuille ja ystäville, että törmäsitte tällaiseen ilmiöön, pitäis varmaan kokeilla ja heidän myös. Jos siis ette voi paljastaa olevanne foorumilla ja jo kokeilleenne. Haluaisin että Jouluna mahdollisimman moni ihminen saisi jonkinlaista helpotusta oloonsa, meistä kun kukaan ei voi väitttää olevansa HUIPPUTERVE, eli aina on paranemiseen mahdollisuus. Levittäkää sanaa, mitä enemmän ihmisiä, sitä kivempaa mulla on, kun tietää että jakaa hyvää monelle.
No jaa, pitäiskö tuo Erika houkutella mukaan, kun olemme Joulun ajan yhdessä viettämässä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #213 : 12.12.2009 19:35:06 » |
|
Voimia Jouluun ja sen valmisteluun. Jaloissa jäykkyyttä, toivon helpotusta!
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #214 : 12.12.2009 19:35:52 » |
|
TYKKÄÄN ajatuksesta että tullaan muualta tänne ihmettelemään! olen lapseni kanssa messissä, molemmille siis! kiitos ja erityiseen tilanteeseen!
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #215 : 12.12.2009 19:47:37 » |
|
Hienoa Mitenkäs he sitten ilmoittautuvat, meidän foorumilaisten kauttako? T. Ippuska
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hevosmies
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #216 : 12.12.2009 20:02:10 » |
|
Ilmottautuvat joko teidän kautta (etunimi tai lempinimi riittää) tai sitten rekisteröityvät foorumille, löytyyhän täältä paljon muutakin kivaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #217 : 12.12.2009 20:07:44 » |
|
Ilmottautuvat joko teidän kautta (etunimi tai lempinimi riittää) tai sitten rekisteröityvät foorumille, löytyyhän täältä paljon muutakin kivaa.
Ok, kiitti tiedosta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
And I'm not fooling no-one.
|
|
« Vastaus #218 : 13.12.2009 11:49:17 » |
|
vähän mahtavaa!! jos mitenkään pystyisit,niin mulla on huono kaukonäkö,jos sen pystyisit parantamaan!
|
|
|
tallennettu
|
My monsters keep me company And I'll never be lonely They will keep me safe Protected from harm Monsters keep me company Until I will set them free!
|
|
|
hevosmies
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #219 : 13.12.2009 17:11:45 » |
|
Moi Meganarri13. Viesteistäsi ja nikistäsi päätellen olet alaikäinen, sanoisinko villinä arvauksena 13 v. Yleensä tekemissäni hoidoissa alaikäisillä on vanhemman lupa. Luotan siihen että kysyt äidiltä luvan, ja sitten ilmoitat mulle onko lupa vai ei. Se on vaan yleinen käytäntö. Tosin enhän minä näistä muistakaan tiedä ikää, mutta kun kirjoitat nukkuvasi sisarusten kanssa samassa huoneessa, voi siitä jotain päätellä . terveisin Hevosmies, henkisesti n.16 v.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sinituuli1
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #220 : 13.12.2009 17:35:23 » |
|
Kiitos, odotan joulunaikaa, olen kuulolla annettuina ajankohtina.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
|
|
|
|
_Fornax_
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #222 : 15.12.2009 09:59:21 » |
|
_Fornax_ mukana.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #223 : 15.12.2009 10:36:44 » |
|
21.12 on kuulema tulossa muutenkin lisäenergiaa pallolle, pitääkö paikkansa.. no sitähän on ihan koko ajan tulossa näinä aikoina..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
valoveli
Kohtuuastroilija
Rakkaus on suurin!
|
|
« Vastaus #224 : 15.12.2009 12:28:41 » |
|
Heippa! Nämä lähetykset ovat tuoneet apua kiusalliseen vuosikymmeniä vaivanneeseen vaivaan, lisä ei kuitenkaan ole pahitteeksi, omituinen rintakipu on nyt lisänä joka kestänyt 1½vko, tutkimuksissa ei paljastunut mitään. Vielä liitän pyynnön lähetyksestä anopille(polvet) sekä isälleni(romahtanut yleiskunto). Siunausta valitsemallesi tielle
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko kaksoset, nouseva leijona, kuu kaksoset, merkurius kaksoset. aurinko+kuu+ merkurius 11.huone, metalli-rotta, valkoinen spektrinen peili
|
|
|
|