Legato
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #780 : 08.09.2010 08:51:31 » |
|
Mukaan juhlaan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sidrika
|
|
« Vastaus #781 : 08.09.2010 08:57:03 » |
|
Mukana ollaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
inka107
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #782 : 08.09.2010 12:57:31 » |
|
Liityn juhlaan mukaan Kiitos Sami etukäteen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #783 : 08.09.2010 14:17:27 » |
|
Kiitoksia Heppamiehelle ed.lähetyksistä.Tälläkertaa en "tohdi" ottaa hoitoa kun edellisissäkin on vielä "pureskeltavaa" Olikohan tänään sattumaa,kun laitoin radion auki.Niin toisena kappaleena tuli Jari Sillanpään Valkeaa unelmaa.Minua se kappale koskettaa syvältä. Tiedä häntä, onko nämä hoidot alkaneet pehmittäämään minun "sielua" Terv.Unelmassa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Angellica
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #784 : 08.09.2010 20:59:37 » |
|
Mukana myös......pitkästä aikaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Witch-83
Kohtuuastroilija
Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"
|
|
« Vastaus #785 : 09.09.2010 20:03:40 » |
|
Minäkin tahdon mukaan... en ole ollut tälläisessä ennen. Koko perhe pahassa flunssassa ja väsyneitä ollaan henkisesti ja fyysisesti surullisen kesän vuoksi. Eli minä, mieheni ja meidän lapsonen. Kiitos paljon etukäteen
|
|
|
tallennettu
|
Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #786 : 10.09.2010 05:26:58 » |
|
Mukana!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Inuiitti
Satunnainen astroilija
Aries
|
|
« Vastaus #787 : 10.09.2010 16:18:12 » |
|
Lisään mukaan myös ystäväni, jonka seurustelusuhde päättyi eilen ja hän tarvitsee paljon hyvää energiaa nyt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
wenkula
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #788 : 10.09.2010 17:16:08 » |
|
Mukana (:
|
|
|
tallennettu
|
Minut ympäröin tyhjyydellä jotta voisin nähdä Jotta oppisin itse mitä tunnen Ja tietäisin sen Nyt on mentävä yksin Kulkee pitää ilman varjoo Osan jäätävä taakse jotta toinen voi loppuun löytää
|
|
|
|
hevosmies
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #790 : 10.09.2010 19:11:39 » |
|
Hei taas!
Se oli 1-vuotismassailoisuus!
Tasan puolelta tumahti rinnassa, lähtövoima tuntui tosi isolta. Toivottavasti teilläkin sai aikaan paluuta lähemmäs kotia, kivunpoistoa, ajatuksen selkeyttä, anteeksiantoa, yhteyksien ymmärtämistä, keveyttä, iloa jne. Kertokaahan muillekin kokemuksianne tässä. Ja sori vaan, tämä saattaa muuttaa elämäsi eli aktivoida syvempiä tasoja ja vanhat kuviot saattaa ruveta tuntumaan odoille. Mutta jalat maahan ja kädet puun ympärille. Sam the Soulman
|
|
|
tallennettu
|
Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
|
|
|
Aurora Borealis
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #791 : 10.09.2010 19:34:03 » |
|
Kiitos, kiitos, kiitos Sami!
On ollut vaikea olo koko päivän. Rentouduin syvästi ja taas jalkapohjissa ja käsissä lämmin paine -aivan kun olisi seissyt uimahallin hierovan poreen päällä! Muutama kyynelkin tirahti...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
wenkula
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #792 : 10.09.2010 20:29:17 » |
|
Kiitos Ihanan rentoutunut olo ja kaikki tuntuu selkeämmältä(:
|
|
|
tallennettu
|
Minut ympäröin tyhjyydellä jotta voisin nähdä Jotta oppisin itse mitä tunnen Ja tietäisin sen Nyt on mentävä yksin Kulkee pitää ilman varjoo Osan jäätävä taakse jotta toinen voi loppuun löytää
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #793 : 10.09.2010 20:44:18 » |
|
Hei taas!
Se oli 1-vuotismassailoisuus!
Tasan puolelta tumahti rinnassa, lähtövoima tuntui tosi isolta. Toivottavasti teilläkin sai aikaan paluuta lähemmäs kotia, kivunpoistoa, ajatuksen selkeyttä, anteeksiantoa, yhteyksien ymmärtämistä, keveyttä, iloa jne. Kertokaahan muillekin kokemuksianne tässä. Ja sori vaan, tämä saattaa muuttaa elämäsi eli aktivoida syvempiä tasoja ja vanhat kuviot saattaa ruveta tuntumaan odoille. Mutta jalat maahan ja kädet puun ympärille. Sam the Soulman
Kyllä ihanaa, kiitos meiltä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #794 : 10.09.2010 21:33:00 » |
|
Aloituksen aikaan menin oikein peiton alle. Kuinka ollakaan nukahdin ja nukuin 1½ tuntia. Viime yönä nilkan kipuilun takia valvoin pitkään, joten hyvää teki vaikka piti vaan rentoutua. Nyt on pää ihan pökkerönä, mutta muuten hyvä olo. Kiitos kiitos Sami!
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
|