Heippa taas! Tämä tuleva kerta (6.11. klo 19.30) on laskujeni mukaan 40. massakaukolähetys tässä topikissa. Eli taas on juhlat tiedossa!
Jatkan edelleen samalla tavalla kuin jo yli vuoden eli kaikki halukkaat saavat ilmaisen hoidon, mutta avaan tässä nyt myös ajatuksen ja mahdollisuuden täysin vapaaehtoiseen maksuun tästä hoidosta.
Eli jos sisälläsi tuntuu siltä että olet saanut apua ja haluat sen jotenkin minulle korvata, laita haluamasi summa firman tilille ja viestiin: hoito 6.11. Firman tilille tulevat rahat ovat alvillisia ja veronalaisia, tietenkin. Olen koko vuoden aina silloin tällöin kirjoittanut että laittakaa hyvää eteenpäin, auttakaa jotain toista. Se on paras "maksutapa" tästä. Mutta jos haluat auttaa juuri minua tekemään tätä työtä, siirry nettisivuilleni ja etsi sieltä pankkiyhteys ja laita haluamasi summa tilille. Tuli vaan sellainen olo, että nyt voin kirjoittaa näin, kun aikaa on kulunut ja lähetysten voima ja seuraukset on tullut todistetuksi jo vuosi sitten. Jos se joistakin teistä tuntuu kummalliselta, niin sitten se tuntuu. Vielä en ole siirtynyt syömään pelkkää valoa
Viikon päästä poksahtelee taas!
Sami