Sivuja: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 138
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: massakaukoparannus  (Luettu 926529 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
hevosmies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #960 : 26.11.2010 12:14:12 »

Lisää tekstejäni täältä foorumilta. EDELLISELLÄ SIVULLA ON MYÖS. Ja seuraava on siis ma 29.11. klo 19.30.

Casperiina: Tällaisessa massassa en oikeastaan "tunnustele" ketään yksitellen, avaan linkin kullekin ja jatkan listalla seuraavaan. Yksi kerrallaan, maksullisia hoitoja tehdessä, ihminen on vastaanottavssa tilassa käymiemme keskustelujen ja oman suuren tarpeensa takia. Tämä hyväntekeväisyytenä tekemäni massaparannus tuntuu tietenkin samalta kuin maksullisetkin. Kihelmöi käsissä, vello mahassa, kieroilee otsassa, häviän paikasta ja ajasta jne.  Antakaa paranemisen tapahtua, antakaa sen tulla.

Vastaanotollani tapahtuu päivittäin isoja ja pieniä ihmeitä. Asiakkaat ovat siinä tilassa, että apu menee "suoraan suoneen". Asennoitukaa samoin kuin olisitte vastaanotolla.

Ai niin, Reiki on laimentunut ihmisten (egojen) työntäessä sinne omia juttujaan sekaan. Siksi itse luovuin sen käytöstä pari vuotta sitten ja pyysin korkeampaa taajuutta. Se on tässä, ja se on kaikille teille mahdollista. Olette jo muuttuneet. Ottakaa haltuun ja viekää hyvää eteenpäin. Ystävän, tuntemattoman auttaminen. Ei egolla vaan sielulla. Ja lukekaa jo nyt se Eckhart Tollen kirja Uusi Maa.

Saturday night fever. Kyllä on kivaa tehdä tätä työtä. Luottakaa. Kaikki järjestyy. Siksi olette tällä foorumilla, etsitte vastauksia. Vastaukset on teissä sisällänne. Täältä tulee vinkkejä ja linkkejä. Ainoa oikea vastaus on sisällänne. Alkulähde, sielu, ydin, Jumala, minkä nimen annatekin. Kurkatkaa sisään, sieltä tulee voima. Me olemme kaikki pyhiä. Me olemme kaikki yhtä. Minä olen ihan tavallinen hemmo joka päätti ruveta näihin hommiin enemmän. Kaikki on mahdollista.

XXXXXXXXXXXXX

Tunnen kihelmöintiä ja lämpöä käsissäni, vaihtelevasti vellomista/magneettista pulssia mahassani/rinnassani. Häviän joskus ajasta ja paikasta, en aina. Olin kuullut yli 20v sitten parantajasta keski-Suomessa, Toivo Parantainen, kävin hänen luonaan. Hän tunsi kuulemma kivut itsessään. Kun aloitin hoidot "tosissaan" eli enemmän, kieltäydyin ottamasta vastaan hoidettavien kipuja. Mitäs minä niillä teen? Olen kipuillut ihan tarpeeksi henkisesti ja fyysisesti omassa elämässäni. Pyhä informaatio menee aina sinne minne pitääkin, ei minun tarvitse tuntea sitä kehossani. MIELESTÄNI on kummallista ja väärin, että hoitaja tuntee hoidettavan kivun, siis oikeasti kipuna. Tieto kipukohdasta on eri asia kuin saman kivun tunteminen. Ne teistä, ketkä tuntevat toisen ihmisen kivun, miettikääpä hetki syvemmällä tasolla, onko se oikastaan tarpeellista vai onko se pikku ego joka väittää että on hyvä tuntea hoidettavan kipu, siis oikeasti niin että sattuu. Kukin kärsii juuri niin paljon kuin haluaa kärsiä.
Et sinä niitä kuvittele. Älä pelkää. Pelko on egon tuottama hidaste, este. Pyydä johdatusta oikeiden kirjojen ja ihmisten luo. Kurssit on egojen tuottamaa rahastusta. Etsi itse sisältäsi, kysy välillä neuvoa ylhäältä tai joltain ihmiseltä, joka TUNTUU sinusta hyvältä. Luota intuitioon ja omiin tunteisiin.

XXXXXXXXXXXX

Morjens kaikki!

Kaikkitietävä Grandmaster Totuuden Henki täällä! Homma on TODELLA yksinkertainen: Ilman Jumalaa (laita sanalle mikä tahansa korkempaa voimaa/tietoisuutta kuvaava mieleisesi vastine) ei voi elää.

Alkuräjähdys=jumala.

Meissä kaikissa on sen osa.

Oletko siitä tietoinen vai et, on toinen asia.

Ihmisessä on ego ja sielu (se alkuräjähdyksen osa).

Esim. kaukohoito ei hoida egon tasolla, se koskettaa sitä toista tasoa, joka vaikuttaa egoon.

Me olemme kaikki yhtä pyhiä, toiset vain ovat havahtuneet huomaamaan sen.

Havahtumatta voi tietenkin elää. Ja luoda oman todellisuutensa. Ja olla onnellinen.

Itse itseäni kanavoiden,

Shami Shuurmeshtari  

XXXXXXXXXXXXX

Noitatäti, hyvä kun pyydät apua. En vain ole varma pystynkö auttamaan projektien onnistumisessa, mutta ehkä auttamaan itsesi löytämisessä ja sitä kautta valitset sinulle sopivampia projekteja. Ja niinkuin kaikki tiedämme ja viisaat kirjat kertoo, kaikki "vastoinkäymiset" on oppimista varten. Mieti taaksepäin, ilman ikäviä tunteita, mitä opit niistä kaatuneista projekteista. Seuraavan vastoinkäymisen kohdalla älä mieti "miksi mulle aina käy näin" vaan "mitä tästä opin". Ne Eckhart Tollen kirjat on edelleenkin suosituslistani kärjessä. Pyydä apua ennenkaikkea sisimmältäsi. Voimaa ja valoa!

XXXXXXXXXXXXX

Sekku hei, en ylety niskaani tässä penkomisasiassa. Oletko löytänyt jotain linkkejä tutkimuksiin, joista kirjoitit? Olisi kiva lukea. Joo, olen samaa mieltä muutoinkin. Olisi vaan niin kivaa että kriittinen massa löytäisi toisen puolen (eli siis sen ensimmäisen) jo meidän elinaikanamme, saisi olla mukana todistamassa ihmiskunnan havahtumista. Saahan sitä aina toivoa.

Ja eihän näitä paranormaaleja asioita ennen varmaan vaadittu tutkittavaksi ja todistettavaksi, elettiin yhteydessä luontoon ja universumiin, siis silloin kun saatiin elää rauhassa metsän keskellä omassa yhteisössä. Ja sitten poltettiin noidat ja meidän rummutkin hävitettiin jne jne. Ja sitten vielä ruvettiin tieteilemään. Mutta muutos on jo tapahtumassa. Arvoisa lukija, muuta ensin itsesi, niin maailma muuttuu.

XXXXXXXXXXX

oo, energian välittäminen eli siinä oleminen on tietenkin meille kaikillle mahdollista, koska olemme kaikki samanlaisia. Sitä olen viestittänyt koko ajan. En itsekään käytä paranormaali-sanaa.

XXXXXXXXXX

Jakakaa hyvää eteenpäin, auttakaa jotain muuta. Tee päätös kohota iso askel ylöspäin ja se tapahtuu.

XXXXXXXXXX

Maailman parantaminen on todella helppoa: aloitat itsestäsi ja siitähän se lähtee leviämään.

XXXXXXXXXX

Pankaa hyvä kiertämään ja edelleenkin: maailman parantaminen on todella helppoa; aloitat itsestäsi ja siitä se leviää.

Ja lukekaa Eckhart Tollen kirjat Läsnäolon voima ja Uusi Maa. Ja Eric Pearlin The Reconnection. Hehän siis kirjoittavat ja puhuvat samasta asiasta. Kaikki on hyvin yksinkertaista.

XXXXXXXXXX

Edelleenkin: tämän tekeminen on kaikille mahdollista. Me olemme kaikki samaa. Me olemme maa, ilma ja avaruuspöly, energialla sidottu toisiimme ja kaikkeuteen. Pitää vain tehdä päätös, "muistaa" alkulähde ja kohottaa värähtelytasoa.

Kaikki on hyvin yksinkertaista. Me teemme asioista mielessämme vaikeita.

XXXXXXXXXXX

Tasan puolelta tumahti rinnassa, lähtövoima tuntui tosi isolta. Toivottavasti teilläkin sai aikaan paluuta lähemmäs kotia, kivunpoistoa, ajatuksen selkeyttä, anteeksiantoa, yhteyksien ymmärtämistä, keveyttä, iloa jne. Kertokaahan muillekin kokemuksianne tässä. Ja sori vaan, tämä saattaa muuttaa elämäsi eli aktivoida syvempiä tasoja ja vanhat kuviot saattaa ruveta tuntumaan odoille. Mutta jalat maahan ja kädet puun ympärille.

XXXXXXXXXXX

Prosessisahan tässä ollaan kaikki, koko ajan. Jaa hyvää eteenpäin, kykyjesi ja voimiesi mukaan. Älä anna itsestäsi liikaa, pidä tasapaino. Ja lopeta murehtiminen. Tulee pimempää luonnossa, joten ainoa oikea teko on: VALAISTUMINEN. NYT.

XXXXXXXXXX

Lisätään kaikki tietoisuutta ja valoa, kukin omien kykyjensä mukaan. Ja kykyjä on mahdollista lisätä satakertaisiksi. Vaikka heti. Tee päätös ja keinot löytyvät.

XXXXXXXXXXX

Jatkan edelleen samalla tavalla kuin jo yli vuoden eli kaikki halukkaat saavat ilmaisen hoidon, mutta avaan tässä nyt myös ajatuksen ja mahdollisuuden täysin vapaaehtoiseen maksuun tästä hoidosta.

Eli jos sisälläsi tuntuu siltä että olet saanut apua ja haluat sen jotenkin minulle korvata, laita haluamasi summa firman tilille ja viestiin: hoito 6.11. Firman tilille tulevat rahat ovat alvillisia ja veronalaisia, tietenkin. Olen koko vuoden aina silloin tällöin kirjoittanut että laittakaa hyvää eteenpäin, auttakaa jotain toista. Se on paras "maksutapa" tästä. Mutta jos haluat auttaa juuri minua tekemään tätä työtä, siirry nettisivuilleni ja etsi sieltä pankkiyhteys ja laita haluamasi summa tilille. Tuli vaan sellainen olo, että nyt voin kirjoittaa näin, kun aikaa on kulunut ja lähetysten voima ja seuraukset on tullut todistetuksi jo vuosi sitten. Jos se joistakin teistä tuntuu kummalliselta, niin sitten se tuntuu. Vielä en ole siirtynyt syömään pelkkää valoa  

XXXXXXXXXXXXXXX

Tämä massakaukoparannus on siis edelleen täysin ilmaista ja siihen voi tietenkin osallistua kaikki halukkaat. Energianvaihtoajatuksena on aina ollut se että laita hyvää eteenpäin, auta jotain toista. Muutu, ympäristö muuttuu. Avasin vain yhden uuden mahdollisuuden energianvaihtoon. En hinnoittele tässä topicissa tapahtuvaa toimintaa, tästä saamasi apu on kullekin yksilöllistä ja kukin arvottaa sen mielessään ja siirtää sitä eteenpäin tavallaan. Rahan siirto on vain yksi tapa muiden joukossa. Ja edelleen: energiatyö on kaikille mahdollista, koska olemme kaikki samaa energiaa. Maa, me ja avaruus. Kaikki ollaan samasta alkulähteestä.

Avaan kohtapuoliin omien sivujeni kautta maksullisen yhteiskaukohoitopalvelun, joka on ihan oma projektinsa ja erillään tästä. Ja tähän topiciin osallistuminen ei tietenkään velvoita millään tasolla osallistumaan siihen.

Massakaukoparannus tulee jatkumaan edelleen 1-3 päivänä kuussa, koska kivaa on tämä edelleen.

XXXXXXXXXXXXXX

Sami Lumimies
« Viimeksi muokattu: 27.11.2010 20:46:46 kirjoittanut hevosmies » tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
susanna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #961 : 26.11.2010 12:51:46 »

Hei Sami. Mielelläni kokeilen uudestaan massakaukoparannusta maanantaina  Smiley
tallennettu
NiNNi*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #962 : 26.11.2010 13:21:34 »

minäkin olen mukana maanantaina. kiittoos Smiley
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #963 : 26.11.2010 14:47:55 »

Hei Sami!
Mukana mielelläni minä ja tyttäreni.  Smiley
tallennettu
Chervil
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #964 : 26.11.2010 19:18:29 »

Mukana maanantaina  smitten
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
supikas
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #965 : 26.11.2010 20:31:54 »

Mukana taasen minä, mies ja pojat. Elämä tosiaan muuttuu!!! Cheesy
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #966 : 26.11.2010 23:30:45 »

Kiitos, Sami!  Meimi myös mukana jälleen.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
annu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #967 : 26.11.2010 23:40:03 »

Kiitos, muutoksessa mukana vanhempani ja minä
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #968 : 27.11.2010 10:11:51 »

Kiitos mukana ollaan kaikki viiisi, maanantaina.  angel angel angel angel angel
tallennettu
Tätsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #969 : 27.11.2010 12:14:01 »

Osui, uppos ja kolahti. Elämä on kaunista.
Tätsä Avaruuspöly olisi myöskin mukana maanantaina.

Kiitos, Sami! Nöyrä kiitos ja kumarrus, että haluat ja jaksat tyrkkiä meitä askel kerrallaan etiäpäin.
Voimaa, iloa, puhtia ja valoa sinulle itsellesi!
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
tari73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #970 : 27.11.2010 18:04:01 »

Ja mukana olen maanantaina myöskin,minä,mies,lapset  ja mummot smitten smitten
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #971 : 28.11.2010 18:23:47 »

Mukana taas huomenna; minä, kolme muuta ja koira. Kiitos tästä mahdollisuudesta.  Smiley
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Aurora Borealis
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #972 : 28.11.2010 22:07:52 »

Hellou!

Minä, poikani ja äitini mukana jälleen. Terv. M
tallennettu
Kaisakka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #973 : 28.11.2010 23:31:37 »

Kaisakka ja Foksi-koira mukana maanantaina. Kiitos!
tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #974 : 28.11.2010 23:49:57 »

Tahtoisin vastaanottaa ja olla mukana!

Kiitos etukäteen, Sami! smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona