Sivuja: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 138
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: massakaukoparannus  (Luettu 894089 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
NikiT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #1170 : 06.02.2011 19:58:37 »

Lea ja Kippura, sekä Maisuli tulisivat myös mukaan, jos vaan vielä ehditään....
tallennettu
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #1171 : 06.02.2011 20:00:29 »

Jiihaa!

Harhaverho auki ja sukellus sisuksiin! Täältä foorumin kautta n.96 ihmistä ja Hälinä-hieho mukana, muualta 30 ihmistä. Korkeimman mahdollisen avulla, korkeimman mahdollisen siunauksella, ruvetaan hommiin. Minä olen sinä ja silleen.

                         XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Semmosta siivousta tänään. Tehkää hyvin ja tehkää hyvin. Ja palaute on edelleenkin kivaa, mutta ei välttämätöntä.

Sami Säästölamppu
« Viimeksi muokattu: 06.02.2011 20:34:16 kirjoittanut hevosmies » tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
Tätsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #1172 : 06.02.2011 21:09:45 »

Sanoisinpa, että ennemminkin high-energy kuin säästölamppu!

Välittömät tuntemukset hoidon aikana olivat tällä kertaa fyysisesti kohtuullisen mietoja, mutta taas erilaisia kuin koskaan ennen. Pientä kihelmöintiä tuntui jaloissa ja kallonpohjassa. Säären tiettyä kohtaa kylmetti. Kädet olivat lämpöiset, mikä ei ole tyypillistä minulla. Alkuun lapojen välissä selkäranka tuntui lämpimänä, tykyttävänä terästankona. Session edetessä silmien alle tuli taas hiki. Suussa tuntui sille kuin olisi syönyt oikein kirpeänmakeaa hedelmäkarkkia, hampaisiin ja alaleuan taakse ”veti” ja sylkeä pukkasi.

Tänään päätin tehdä testin tuon meidän ”energiakoiran” kanssa. Menin sohvalle aivan samalla lailla kuin hoitoon valmistautuessani. Koira makoili omalla paikallaan ja oli aivan tavallinen. Juuri ennen seitsemää pakkasin itseni sohvalle ihan samalla tavalla kuin päivällä. Pari minsaa yli seiskan kaveri tuli, kiipesi mahan päälle ja kölli siinä painaen päätä oikein tiukasti rinnuksille. Kun kello tuli puoli kasi, lähti koira veks. Tätä olen ennenkin naureskellut, mut nyt se on ihan tieteellisesti todistettu.

Nyt lähdetään jatkamaan hoitoa tuonne pihalle. Paljon on päässä selvitettävää. Omalle osalleni tämä jäniksen vuosi tuo hienouksia tullessaan, mutta tuo lähipiiri… Paljonko viikkoon voi mahtua murheita?

Kiitos taas, toveri!
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1173 : 06.02.2011 22:03:20 »

angel Kiitos meiltä Samille ja Kaikkeudelle  angel
Olen sanaton  Cheesy

 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
NikiT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #1174 : 07.02.2011 01:56:07 »

Kippura otti "tykityksen" vastaan tänään, kuten ekalla kerrallakin, maaten aivan selällään, vapisten ja äänekkäästi kuorsaten.  Wink Puoli kahdeksan aikaan nousi jaloilleen ja painui juomaan.

Kiitos Sami taas hoidosta  smitten - omasta sekä kavereiden puolesta.
tallennettu
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #1175 : 07.02.2011 12:19:17 »

Kiitoksia hoidosta. Hoito tuntui ropassani aluksi ristiselässä lämpönä josta siirtyi navan kohdalle ja peitti lämmöllä vatsani. Alahuulessa oli näpsytystä, joka muistutti ns. elohiirtä. Levollisin mielin kului ilta ja yö, mutta aamu oli kamala. Heräsin johonkin ihmeelliseen tuskaan. Minua oksetti, vapisin ja palelin. Olo oli todella kamala ja erittäin tuskainen. Onneksi minulla oli tänään tilaisuus levätä aamulla. Tunnin unien jälkeen menin lenkille ja nyt olo on taas kotoinen.
tallennettu
annu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 171


Profiili
« Vastaus #1176 : 07.02.2011 16:06:38 »

Kiitos tehoputsauksesta. Osui ja upposi!
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #1177 : 07.02.2011 18:24:30 »



Kiitos Sami!

Minulla kulki kylmät energiat ja lopulta nukahdin. Illalla flunssainen olo.

tähtisiipi smitten
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #1178 : 07.02.2011 20:03:10 »

Kiitos Sami!
Järkyttävä väsymys helpotti ja tuntuu olevan putsaukset käynnissä päässäkin, mikä on tietysti hyvä asia  smitten
tallennettu
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #1179 : 07.02.2011 20:29:28 »

Kiitoksia hoidosta. Hoito tuntui ropassani aluksi ristiselässä lämpönä josta siirtyi navan kohdalle ja peitti lämmöllä vatsani. Alahuulessa oli näpsytystä, joka muistutti ns. elohiirtä. Levollisin mielin kului ilta ja yö, mutta aamu oli kamala. Heräsin johonkin ihmeelliseen tuskaan. Minua oksetti, vapisin ja palelin. Olo oli todella kamala ja erittäin tuskainen. Onneksi minulla oli tänään tilaisuus levätä aamulla. Tunnin unien jälkeen menin lenkille ja nyt olo on taas kotoinen.

Tässäpä oiva esimerkki siivouksen voimakkuudesta. Kun kökköä raivataan systeemeistä, on sillä joskus seurauksia, voimakkaitakin. Mutta Zodiac teki juuri niinkuin hänestä tuntui, lepäsi ja meni ulos lenkille loppusiivoukseen. Luonto puhdistaa. Ja nyt on olo KOTOINEN! Ja kotiinhan tässä ollaan kaikki matkalla, vielä tämän elämän aikana. Hienoa!

Sami, local zero
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 204



Profiili
« Vastaus #1180 : 08.02.2011 14:30:17 »

Kiitos hoidosta!  Smiley

Unohdin totaalisesti koko hoidon, kun raahauduin väsyneenä juuri ennen sen alkua urheilemasta kotiin. En siis tuntenut mitään fyysistä, mutta aivan kuten viime kerrallakin, uni alkoi painaa silmissä. Nukuin kuin tukki 9 tuntia, minkä jälkeen painoin herätyskellon pois päältä ja jatkoin vielä 3 tuntia..  Cheesy Olin ihan tokkurassa alkuiltaan saakka. Siivousteema esiintyi voimakkaasti myös unessa tuona yönä: olin muuttamassa uuteen taloon yhdessä ystävieni kanssa ja siivosimme ahkerasti tuota likaista asuntoa.
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #1181 : 09.02.2011 22:03:36 »

Unohtui kiittää ja antaa palautetta joulun hoidoista!  Shocked

Joulun aika oli henkisesti hieman raskasta, tunnelma oli jotenkin hiertävä, mutta kykenin rauhoittumaan iltaisin (jos ei muuten, niin pääni sisällä). Itketti ja tunteet olivat pinnassa, mutta siitä se helpotti hiljakseen. Kiitos Sami!
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #1182 : 22.02.2011 00:06:39 »

Terveeks taas!

Kiitos palautteista, niitä on aina tosi mukava lukea. Seuraava, voi sanoa jo kevätsiivous, on viikon päästä maanantaina 28.2. klo 19, kesto jälleen se puoli tuntia. Uudet sisäiset siivoojat, tsekatkaa edellisiä viestejä ja nettisivujani, niin tiedätte minkälaisia fiiliksiä voi tulla. Tuntemukset ovat olleet viime aikoina tosi voimakkaita ja oivallukset valoisia. Just siivosin yhtä perhettä Lontoossa, aikas hauskaa. Tai enhän minä siivoa, olen se moppi tai tolu tai jotain. Universumin alkuräjähdys eli... on se voima, joka tässä pelaa. Kauttani, koskettaen teidän alkuräjähdyksen osaa, joka on syystä tai toisesta tukossa, tilapäisesti. Normaalia on tämä.

Oisko hyvä mainoslause: SAMIA, CORRECTING PEOPLE  Smiley

Sami Graniitti
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
NiNNi*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268


Profiili
« Vastaus #1183 : 22.02.2011 07:59:15 »

minä taas mukana  siivouksissa. Kiitos hevosmies Smiley
tallennettu
vintis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Profiili
« Vastaus #1184 : 22.02.2011 09:49:53 »

Ilmoittaudun innolla taas mukaan 28.2  Smiley Kiitos
tallennettu
Sivuja: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 138
  Tulostusversio  
 
Siirry: